Die spiegels zitten er toch niet voor niets? Daar moet je sowieso in kijken voor je bocht maakt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die hoor je niet altijd in de auto hoor
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je het huis uit, en wordt je de buurman van Vinnie en Huppel
Eerste keer vergat je op H te drukken, waardoor je teveel wiebelde. Tweede keer deed je wel je hold breath. Dan is het makkelijker richtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een tweede mogelijkheid kreeg
Als die auto had opgelet en gewoon aan de kant was gegaan dan kan dat makkelijk hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
Maar hoe kan er nou ingehaald worden op die straat bij jou? Dat kan nooit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin... ik moet je iets vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja, bocht makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die spiegels zitten er toch niet voor niets? Daar moet je sowieso in kijken voor je bocht maakt!
Of hij zat op shift te drukken en sprintte weg, omdat hij met het verkeerde spel in zn hoofd zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerste keer vergat je op H te drukken, waardoor je teveel wiebelde. Tweede keer deed je wel je hold breath. Dan is het makkelijker richten
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.
En de hele tijd mijn vader alles uit moeten leggen lijkt me niks.
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of hij zat op shift te drukken en sprintte weg, omdat hij met het verkeerde spel in zn hoofd zat
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog blijven huppel en vinniee mijn ouders.
En de hele tijd mijn vader alles uit moeten leggen lijkt me niks.
Mja oké, staan ook geparkeerde auto's natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die auto had opgelet en gewoon aan de kant was gegaan dan kan dat makkelijk hoor!
Heb ik vaak wel last van als ik net geswitched benquote:
we willen wel pics van een zwangere huppel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als het een meisje wordt, dan noemen we haar LovelyLady
Mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar ik gok dat zowel vin als ik wel vaker seks hebben gehad met andere mensen. Daarnaast weet ik 100% zeker dat wij geen stelletje zijn hoe graag jullie dat ook willen en dus mogen de grapjes nu wel ophouden
Wen er maar aan. Je had ze over mij en Kaneel moeten horen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar ik gok dat zowel vin als ik wel vaker seks hebben gehad met andere mensen. Daarnaast weet ik 100% zeker dat wij geen stelletje zijn hoe graag jullie dat ook willen en dus mogen de grapjes nu wel ophouden
Is maar een spelletjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Op zich kan ik het goed hebben hoor alleen na een week mag er wel iets nieuws komen van mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je had ze over mij en Kaneel moeten horen.
Homo's in simsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Ik speel altijd met bekende naampjesHadden net zo goed Royco en MaleDuck kunnen zijn
Leef je uit schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is maar een spelletje
Ik speel altijd met bekende naampjesHadden net zo goed Royco en MaleDuck kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |