Van de brug af schoppen is gratisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kosten geld, geld heb ik niet.
ja dat is kutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kosten geld, geld heb ik niet.
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.quote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.
Geloof dat iedereen nu de kb heeft maar uiteraard ik niet
Ik heb eigenlijk geen idee of ze nu wel of niet gestort hebben... Degene die daar over gaat doet ziek spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ook leuk dat de kinderbijslag een of andere duistere storing had.
Geloof dat iedereen nu de kb heeft maar uiteraard ik niet
ik ook niet veel meer. Gelukkig heb ik nog een treetje in de schuur.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verdomme niet eens bier in huis
watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Die was mooi hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje schat![]()
Gooi de leerplichtambtenaar er maar in
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Seks met een jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunumun-dude..
Schat je me dan niet eens een stukje hoger in?
Ik hoef geen dwerg op ibh!
Ik hou van lange mannen.
En lekker. Vooral ook nog eens lekker.
Ik heb bier in huis, maar moet zo nog even mevrouw ophalen van haar werk. Braaf aan de colaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Bood ze je een schoenendoos aan om in te ehm , forniceren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
je hebt de f&s niet gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bood ze je een schoenendoos aan om in te ehm , forniceren?
Languh mannuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
Welke?quote:
hola.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hou van lange mannen.
Je hebt hem voor de seks vermoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Huppelkut, je mag nu heel blij zijn dat mijn craptop kapot is. Anders had ik ook even iets moois gemaakt. Fotobewerking. Ik heb ervoor gestudeerd.
wait whut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik vet ruzie met mn zoon, ik hem naar oma gestuurd omdat ik niet wil dat het uit de hand loopt.
Belt oma mij op dat mn zoon is aangereden
Nu hopen dat ze je niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik vet ruzie met mn zoon, ik hem naar oma gestuurd omdat ik niet wil dat het uit de hand loopt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ernstig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Whut? geen grap van hem?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt hem voor de seks vermoord
Jofu heeft in zijn hoofd seks met alles met een kut.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?
huppel impliceert in een fokke en sukke dat ik seks heb gehad met jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunmun-dudequote:
die buschauffeur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huppel impliceert in een fokke en sukke dat ik seks heb gehad met jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunmun-dude
Met kindermayoquote:
niet in het gedeelte dat blijft staan nee..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
die buschauffeur?
zal wel niet in je fobo staan of wel?
Joof »» dwerg »» sprookjes »» seks met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan bij het idee dat ik seks met m ging hebben?
quote:
Staat in de OPquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
die buschauffeur?
zal wel niet in je fobo staan of wel?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee wat er precies gebeurd is want ik was er niet bij.
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.
niets ernstigs aan de hand?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee wat er precies gebeurd is want ik was er niet bij.
Kind stak over, uiteraard zonder op te letten en met oordopjes in (iets wat ik had verboden), en blijkbaar vanachter een bus vandaan ofzo. Auto zag hem niet, kind over de motorkap en nu pijn in zn been.
de stap van sprookjes naar seks met mij snap ik niet helemaal. Seks met mij is alles behalve een sprookjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof »» dwerg »» sprookjes »» seks met jou
De stappen zijn echt zo gemaakt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |