ja erg hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef twi het volgende:
[..]
En dat terwijl hij altijd zo enthousiast is via WhatsApp en Facebook!
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Derde wereldoorlog, nu gaande in Gorinchem![]()
Puber hebben iemand?
hmmm nee laat maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Puber hebben iemand?
Inmiddels heb ik een pleurishumeur. Dat mag je ook hebben!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Heb je niet iets anders? Vrijgezelle vriendinnen bijv?
*duikt onder de welbekende steen*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een pleurishumeur. Dat mag je ook hebben!
Hey, niks tegen de stad waar mijn familie vandaan komt hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef fietsie het volgende:
Zow hee, dat Groenlo daar hoef ik zeker 10 jaar nu niet meer te wezen. Wat een zinloos gat
Stad..... *lachexplosie als in een theater, na een goede grap van een echt goede cabaretier*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, niks tegen de stad waar mijn familie vandaan komt he
Ik noem t ook altijd een dorp hoor, maar t is officieel een stadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stad..... *lachexplosie als in een theater, na een goede grap van een echt goede cabaretier*
Hekwerk en een tuintafel ophalen; goede aanbieding.... Ben bezig met upgrade van mijn tuinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem t ook altijd een dorp hoor, maar t is officieel een stad
Wat moest je er trouwens, sinds de Grolsch er weg is, is er niks meer te beleven.
ah, tsja dat kan. Ik vind de weg er naartoe altijd zo eindeloos. Vanaf Hilversum rijd je eerst naar Arnhem, dan even voorbij Zevenaar die A18 op en dan nog die 2 baans wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hekwerk en een tuintafel ophalen; goede aanbieding.... Ben bezig met upgrade van mijn tuin
Ik was met een grote (en zwaar beladen) bus, dus ben vanaf Zwolle over de 2-baanswegen gegaan, via de snelweg is waardeloos rijden met zoo'n bak... dus via Raalte enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ah, tsja dat kan. Ik vind de weg er naartoe altijd zo eindeloos. Vanaf Hilversum rijd je eerst naar Arnhem, dan even voorbij Zevenaar die A18 op en dan nog die 2 baans weg
Doe Vinniiee de groetenquote:
Ey Hupsie! Uit gehuppelepupt voor vandaag ?quote:
damn, dat is helemaal kut, vanaf die kan is de weg nog veel vervelender.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was met een grote (en zwaar beladen) bus, dus ben vanaf Zwolle over de 2-baanswegen gegaan, via de snelweg is waardeloos rijden met zoo'n bak... dus via Raalte enzo
Je wilt niet afspreken met z'n xbox vriendje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Puber hebben iemand?
Hups is even woest!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ey Hupsie! Uit gehuppelepupt voor vandaag ?
Tijd voor een nieuw grapje schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt niet afspreken met z'n xbox vriendje?
En nu moet die alleen xboxen?
Huppelkind heeft gespijbeld?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje schat![]()
Gooi de leerplichtambtenaar er maar in
Nee, vakantie die te lang duurtquote:
Ik deed een tussenstop in Raalte en dat was ook veel jeugd die heel erg duidelijk een werkkamp nodig heeft het dorp aan het terroriseren... (En incompetente agenten die niet doorpakten lieten het ook gebeuren....)quote:
Die kosten geld, geld heb ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |