IEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
Zow het leer van de bank is weer een tintje bruiner....
(Voor de ehm ouders van kids hoef ik denk ik niet meer te tiepen dan dit....)
niet kwaad, teleurgesteld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aren't you cute when you're angry
gedverquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
Spelen op de bank dat ze ging slapen; alle kleren uit behalve haar pamp... en dan bewegen , draaien en keren....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW
wat een ranzig kind heb jij
Komt wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
niet kwaad, teleurgesteld.
en nu is het tijd voor pizza.
adiossss
Je bent wel ouder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben geen ouder btw, moet ik nu net doen alsof ik het niet snap? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben ik de enige die het stukje "weer een tintje" nogal verdacht vind?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef fietsie het volgende:
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hebben?quote:
Nooit gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktDat bedoelde ik eigenlijk.
Verfen op de muur ermee e.d.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel ouder.Ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
HAhahahaa het is zadelleer, en is gister door mij compleet in de was gezet....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het stukje "weer een tintje" nogal verdacht vind?
Ik ga gelijk op zoek naar een prinsessenjurk!quote:
Nooit! Nee echt NOOIT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja meeste ouders hebben zelf ook weleens zo'n feestje meegemaaktDat bedoelde ik eigenlijk.
So so nastyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfewquote:
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga gelijk op zoek naar een prinsessenjurk!
Lucky youquote:
DW en Huppelkind hebben een afspraak hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |