+1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Topiek het volgende:
Niks boven de pannenkoeken van LovelyLady.
de 26equote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer pannenkoeken eten?
Die wil ik ook wel proevenquote:
Ok dan maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie de kleine Royco zien?
Vaslspeelsterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga geen huis bouwen
Jullie hebben veel geld gewonnen, dus ik ga jullie verhuizen naar een andere kavel waar al een huis opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppel met RoycoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens in de OPquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel wordt gemasseerd door de butlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppel met RoycoDie eerste foto met Royco vind ik engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
je doet brrrrrrrrrrr tegen zijn buikjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die eerste foto met Royco vind ik eng
quote:
And I'm not invitedquote:
jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die eerste foto met Royco vind ik eng
Onze?quote:
Er komen nu een aantal mensen en mijn huis is vol. Daarna verhuist de bups naar een fokster die hier bij mij in de straat woont. Voor degene die van ver komen en blijven slapen bij haarquote:
Ik weet hoe jouw kont eruit ziet hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van een kont, maar de safesearch stond uit. Wtf.
Hond van het asiel waar ik werk, Cesar heeft haar gerehabiliteerdquote:
Issie echt goed?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hond van het asiel waar ik werk, Cesar heeft haar gerehabiliteerd. Staat wel wat over in m'n topic.
Mooie schnor hequote:
quote:
Cool. Op TV lijkt het wel goed ja, maar de vraag is natuurlijk of dat in werkelijkheid dan ook zo isquote:
Succes. Hier Frietjesdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh J is thuis, ik moet mijn keuken in
Hup, en vlug een beetje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Oh J is thuis, ik moet mijn keuken in
Ja, is hijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Cool. Op TV lijkt het wel goed ja, maar de vraag is natuurlijk of dat in werkelijkheid dan ook zo is
Jaja..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben weg en het topic gaat weer sloom
We genieten van de rustquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben weg en het topic gaat weer sloom
Hoe is de orgie?quote:
Daar gaat iets mis dan hoor!!quote:
Ik voel een thuisbezorgd.nl aankomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drank en eten moet nog gehaald worden
Een Fok!meet zonder drank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drank en eten moet nog gehaald worden
Het is JNG he!! Daar moeten ze nog lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |