Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Sowieso nog wel ideeën over mensen die nu offline zijn.
Ik wilde een plaatje zoeken van een kont, maar de safesearch stond uit. Wtf.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent een rebelse puber dus ik zou het doen
Zit ik niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet hoe mannen er naar kijken, wat ze denken en wat ze met die gevoelens thuis gaan doen.
NIET OP MIJN DOCHTER!
Is ooit begonnen, voor mij dan, in het Fokke en Sukke topic in ONZ.quote:
Zodra jij die vraag in correct Nederlands stelt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is een jongetje
Royco1 heet het
Huppel, noem is 2 eigenschappen van gister
Het?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is een jongetje
Royco1 heet het
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!quote:
Huppel, noem eens 2 eigenschappen van gisterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel, noem eens 2 eigenschappen van gister
Voelt een Fokke en Sukke stripje aankomen met een wiegjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!
Wij weten het na jaren nog steeds niet zeker
nooit naakt staat er nog niet bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!
Einzelganger
Ik zal het je morgen bewijzenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat zij je binnen 2 seconden tot mannelijk bestempeld!!
Wij weten het na jaren nog steeds niet zeker
Ik kan goed met andere mensen omgaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit naakt!!!!! << DIE IS HEEEEEEEEEL BELANGRIJK!!
Einzelganger
Klunzigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
n
[..]
nooit naakt staat er nog niet bij
Hier gaat iets verdomd goed misquote:
Wel lekkere verse soepquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soep maken is ook onwijs moeilijk
Ja echt enorm lastig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt enorm lastig...Eerste keer dat ik dat zelf doe jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |