Ah ok.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is JNG he!! Daar moeten ze nog leren
Juistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Een meet onder toezicht van de ouders.
Zeiden wij ook alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel een thuisbezorgd.nl aankomen
Ga meeten, zuipen, eten, neuken jij!quote:
Ik ben de oudstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Mot nog gehaald worden! En valt weinig te neukenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga meeten, zuipen, eten, neuken jij!
Alleen maar jongetjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mot nog gehaald worden! En valt weinig te neuken
Ik ben met het OV.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n motor is de beste chickmagnet die je kunt hebben bij die jonge meisjes
Volgens mij zit dit meer in het hoofd van de man met de motor, dan in het hoofd van vrouwen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n motor is de beste chickmagnet die je kunt hebben bij die jonge meisjes
We hebben het hier nog niet over vrouwen he Twi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zit dit meer in het hoofd van de man met de motor, dan in het hoofd van vrouwen.
Huh is huppel mee met vinnie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef twi het volgende:
[..]
Lucky you, zo'n milieubewuste OV-kaart is een chickmagnet.
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tietenquote:
Oh, ja. Vandaar dat ik Myra heb kunnen hosselen zonder motor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het hier nog niet over vrouwen he Twi.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tieten
Wat, heb jij c_a nog niet gemeet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk en daarom wil ik met jou meeten, jij bent geen jongetje en hebt tieten
Ja, maar jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. Vandaar dat ik Myra heb kunnen hosselen zonder motor.
Jij bent xFx, jij bent zo goed als het roer van de boot.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Val ik nu buiten de boot?
En dat terwijl hij altijd zo enthousiast is via WhatsApp en Facebook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij zegt steeds af
Ik snap het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |