SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik dus al bang voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:37 schreef franklop het volgende:
Middelkoop ook.
TheArt heeft ze gejinxt
En nu tegen James Blakequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:51 schreef Szura het volgende:
Zie dat Donaldus ook in de kwali's speelt
Eerste rondje vast overleefd
Bij mij valt de AO net in de goede weken. Heb dan een aantal projecten lopen, maar amper 1 college per week. Heb dus genoeg tijd om het te kijken allemaal, al zal het mijn slaapritme weinig goeds doen vrees ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Behoorlijk klote ja. Meestal komt het er op neer dat ik amper daglicht zie omdat het tennis net begint als ik zo ongeveer ga pitten normaliter
Murray.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef BobW het volgende:
Haase tegen 1 t/m 8 seed als ik het goed heb. In ieder geval seed.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
Bizarre loting voor Federer. Paire-Davydenko-Tomic-Raonic-Tsonga-Murray-Djokovic.
hij is geblesseerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Mentale pannenkoek blijft t toch ook
hij heeft makkelijkere lotingen gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
Bizarre loting voor Federer. Paire-Davydenko-Tomic-Raonic-Tsonga-Murray-Djokovic.
zie OPquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
hij heeft makkelijkere lotingen gehad
welke zender is dit eigenlijk te volgen?
Nee klopt. Maar Istomin is in goede vorm lijkt,dus ik denk dat het een erg kansloze opgave gaat worden voor Slice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Istomin is geen makkelijke loting voor Sliceling hoor, maar het had zeker een stuk slechter gekund.
Haase - Murray zet ik in op 4-6 2-6 3-6 of iets dergelijks, knap kansloos in elk geval ...
Haas gaat hij zeker verslaan, die wordt echt oud. Gasquet is idd een risicopartij maar dat is die odd van 3.0 dan wel waard vind ik. De eerste 3 rondes pakt hij imo sowieso wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Tsonga, dat vind ik wel een risico. Hoe fit is hij, geen idee. Nog niets gespeeld als ik z'n puntenlijst bekijk.
In zijn deel zitten Haas en Gasquet, toch niet de minsten.
Als Murray een beetje gas geeft gaat Haase echt geen 9 punten pakken. Murray begint vaak wat sloom dus dan heeft Haase nog kans op 6-4 maar daarna pakt hij nog max. 3 punten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Istomin is geen makkelijke loting voor Sliceling hoor, maar het had zeker een stuk slechter gekund.
Haase - Murray zet ik in op 4-6 2-6 3-6 of iets dergelijks, knap kansloos in elk geval ...
Met punten bedoel je games mag ik hopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als Murray een beetje gas geeft gaat Haase echt geen 9 punten pakken. Murray begint vaak wat sloom dus dan heeft Haase nog kans op 6-4 maar daarna pakt hij nog max. 3 punten.
Nee setsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met punten bedoel je games mag ik hopen.
Teruggetrokken uit Sydney met een hamstringblessure.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Tsonga, dat vind ik wel een risico. Hoe fit is hij, geen idee. Nog niets gespeeld als ik z'n puntenlijst bekijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Facebook fake over de draw, wel grappig:
http://tenngrand.com/2013(...)ustralian-open-draw/
MurrayHaasequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Facebook fake over de draw, wel grappig:
http://tenngrand.com/2013(...)ustralian-open-draw/
Daar wordt ie vast niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
ik lolde oprechtquote:
twitter:BenRothenberg twitterde op zondag 13-01-2013 om 07:01:12Bernard Tomic, on his potential meeting with Roger Federer in the third round, started thusly: "If he gets that far..." #ausopen reageer retweet
Als dit een grap is, is hij wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef TheArt het volgende:
Tomictwitter:BenRothenberg twitterde op zondag 13-01-2013 om 07:01:12Bernard Tomic, on his potential meeting with Roger Federer in the third round, started thusly: "If he gets that far..." #ausopen reageer retweet
Ik heb geen verstand van tennis, dus ik haak afquote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
SPT / XL Tennisgame #111 - Nieuw seizoen!
Heel veel tennisfans van hier doen mee met dit leuke spelletje. Wees welkom als jij er nog niet bijzit!
Ik verspil al genoeg tijd met mijn fok verslaving, ik probeer het nog te beperkenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
SPT / XL Tennisgame #111 - Nieuw seizoen!
Heel veel tennisfans van hier doen mee met dit leuke spelletje. Wees welkom als jij er nog niet bijzit!
Ah kom op joh! Doe mee, in de trainingen gaat het ook zo goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verspil al genoeg tijd met mijn fok verslaving, ik probeer het nog te beperken
Eurosport. Live op zowel I als IIquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Rosario het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten? Geen idee waar ik dit moet gaan kijken.
sport 1 denk ik en Eurosportquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Rosario het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten? Geen idee waar ik dit moet gaan kijken. (behalve op superklote streampjes)
Ik zag hem al langskomen idd, geweldigquote:
Meh, ga morgenochtend Hewitt wel kijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef kevin_ het volgende:
Nog iemand die het begin gaat meepakken vannacht?
Heb je nog nooit eerder AO gekeken ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Rosario het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten? Geen idee waar ik dit moet gaan kijken. (behalve op superklote streampjes)
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder AO gekeken ofzo?
Waarbij de herenfinale gecombineerd wordt met de 3049282ste regenboogtrui voor Marianne Vosquote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Norrage het volgende:
En de NOS zendt altijd wel uit vanaf de halve finales
Lol, je kon gewoon de tv aanzetten, niet op NOS bij de finale though, dan krijg je het WK veldrijden steeds tussendoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:59 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Zeker wel, maar toen altijd op van die k*tstreampjes. Nu wil ik kwaliteitsbeelden.
Eurosport dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:59 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Zeker wel, maar toen altijd op van die k*tstreampjes. Nu wil ik kwaliteitsbeelden.
ikkequote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef kevin_ het volgende:
Nog iemand die het begin gaat meepakken vannacht?
Ik heb ook 2 weken vrij, alleen even 2 tentamens makenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ikke
ik heb 2 weken vrij genomen
Wat heerlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ikke
ik heb 2 weken vrij genomen
Zal deze keer wel meevallenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarbij de herenfinale gecombineerd wordt met de 3049282ste regenboogtrui voor Marianne Vos
Lekker banjeren door de modder met die fiets jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarbij de herenfinale gecombineerd wordt met de 3049282ste regenboogtrui voor Marianne Vos
Ik geef toe dat ik eigenlijk pas vorig jaar intensief tennis ben gaan volgen. Daarvoor vond ik het heel tof en keek ik de meeste latere rondes van Majors, maar eigenlijk ben ik pas 'hooked' geraakt na Nadal - Djokovic in de finale van vorig jaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lol, je kon gewoon de tv aanzetten
Verliest hem met 4-6quote:Op maandag 14 januari 2013 06:23 schreef Ambrosius het volgende:
Rus is inmiddels ook begonnen en gelijk een break voor 4-1*.
Typusch Aranquote:
Nou het probleem is ook bij haar dat ze zo verschrikkelijk kwetsbaar is. Als het eenmaal loopt, dan kan ze een heel eind meekomen. Ze kan dan lang een hoog tempo spelen zonder fouten te maken. Ontbreekt er echter iets dan klopt er geen hout meer van haar spel. Komt ook omdat haar techniek zo breekbaar is.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:07 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Nooit begrepen wat er goed is aan Rus.
nauwelijks meer verrassend te noemenquote:
En gelijk teruggebroken.quote:
Ja hier. Lollerpartij.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Niemand die Youzhny - Ebden kijkt? Spannende wedstrijd, Ebden al MP gemist.
Ik weet nou niet of ikquote:Arantxa Rus is al in de eerste ronde van de Australian Open in Melbourne gestrand. De Nederlandse was in een zeer matige partij niet opgewassen tegen de Roemeense Irina-Camelia Begu: 6-4,6-2.
Rus (WTA-70) kende een redelijke start tegen haar 15 plaatsen hoger genoteerde opponente. Ze verloor haar eerste opslag maar won vervolgens vier games op rij. De 22-jarige tennisster uit Monster speelde echter te slecht om aanspraak op de zege te kunnen maken.
Zo sloeg ze liefst 14 dubbele fouten en produceerde ze geen enkele winner. Begu speelde niet veel beter, maar wist al haar zes breekkansen te verzilveren. Rus benutte slechts 3 van de 14 kansen. ...
Ze hebben de stats goed bekeken heurquote:Op maandag 14 januari 2013 07:59 schreef TheArt het volgende:
Hahahahahaha.
De NOS doet wel aan hele slechte scorebordjournalistiek.
[..]
Ik weet nou niet of ikof
moet typen.
Nu is Hradecka eigenlijk precies hetzelfde soort speelster als Kiek. Ze speelt precies hetzelfde spelletje en dan weet je dat het balletje ook net de verkeerd kant kan opvallen als je zelf de kansen niet pakt je krijgt.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kiekdaar had ik meer van verwacht. Rot dat ze die tiebreak niet meer kon winnen.
Tja, en Rus... 4-1* voor en 4-6 verliezen, typisch weer. Op 4-5* had ze nog 3 BP's.Met zulke stats win je dan ook nooit...
quote:
Omdat Ferrer - Rochus en Bolelli - Janowicz natuurlijk veel interessanter zijn voor een breder publiekquote:Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze Hewitt - Tipsarevic niet zien op Eurosport...
Ik begrijp echt helemaal niets van die programmering van ES.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat Ferrer - Rochus en Bolelli - Janowicz natuurlijk veel interessanter zijn voor een breder publiek
Dat zou het beste zijn natuurlijk ja, maar als er een goed alternatief is maak ik daar graag gebruik vanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil gewoon mijn TV aanzetten en normaal tennis kunnen zien
Iet was a goodde match, no?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef franklop het volgende:
is het de moeite om mn tv aan te zetten?
Stond 'ie een dubbele break voor, of twee keer een break?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef Norrage het volgende:
Hewitt geeft ff 2 breaks voorsprong weg
Dubbele break.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stond 'ie een dubbele break voor, of twee keer een break?
Stippel-Troicki is op weg om een epische vijfsetter te wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fognini - Bautista is volgens mij ook een enorme rukpot
Als die Millman nou een keer ff zn best gaat doen kan ik na de lunch misschien daadwerkelijk nog wat gaan doen vandaag. Eerste dag AO en het is alweer zover
en dat na zo lang seizoenquote:
Heeftie daar wel eens wat over gezegd? Zou eigenlijk gewoon net als Roddick op zijn home-grandslam er een punt achter moeten zetten. Zal dan wel volgend jaar worden ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Hewitt nog van plan een compleet seizoen te tennissen?
Ik dacht dat hij zou stoppen na deze GS. Maar dat zei hij begin 2012 ook al.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het nog steeds die commentator? Deze doet volgens mij ook van die gare overzichten van de voetbalcompetities in Frankrijk, Rusland en Timboektoe enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 12:27 schreef TheArt het volgende:
Wie is die commentator op dit moment? Die gast maakt alleen maar fouten
Oh ja die idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het nog steeds die commentator? Deze doet volgens mij ook van die gare overzichten van de voetbalcompetities in Frankrijk, Rusland en Timboektoe enzo
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Rosario het volgende:
Jezus, half Grieks Melbourne is weer uitgelopen...
Ik mis Jan Roelfsquote:
Deze Grieken hebben in ieder geval geen Euro.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.
Vooral die Australische Grieken zijn daar erg vocaal over ja. In de wandelgangen hebben ze het over de Brussel-Canberra as.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.
Engels commentaar aanzetten gewoon danquote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja die idd.
Abe Kuijl is altijd prima, maar ik was vanochtend even weg en toen ik terugkwam zat deze knakker achter de microfoon
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vooral die Australische Grieken zijn daar erg vocaal over ja. In de wandelgangen hebben ze het over de Brussel-Canberra as.
Amen.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, want we kijken liever naar 10 beschaafde Zwitsers die niet al te hard klappen voor Roger omdat ze anders blaren op de handen krijgen ...
Fucking mooi man, publiek dat een keertje wat doet bij een tenniswedstrijd. Alleen al daarom is de Aussie Open een mooi toernooi, omdat er zo veel wedstrijden last krijgen van een Davis Cup sfeertje
Is toch heerlijk man
Cool tochquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef Rosario het volgende:
Vind Aussies wel best, publiek bij Stosur en Hewitt was fantastisch, maar hier zitten ze constant te joelen. Irritant.
Is waarschijnlijk een Davis Cup dingetje ... bijzijn = meemakenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool tochZoveel mogelijk geluid graag, als ze het maar niet op de Amerikaanse of Franse manier doen
Papapapadepapapapadepa ALLEZquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool tochZoveel mogelijk geluid graag, als ze het maar niet op de Amerikaanse of Franse manier doen
Maar Bagghy wordt er ook wild van.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, daar leeft die gast voor. Ooit speelde hij AO finales en de semi van Wimbledon, nu staat hij leuk te kemphanen met een middelmatige gravelrukker in de eerste ronde en het is even vermakelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar Bagghy wordt er ook wild van.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef Norrage het volgende:
Grieken
Aussies
Geniaal publiek
combinatie van meerdere vormen van geniaal publiek![]()
![]()
Zeker! Kleurrijke speler wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, daar leeft die gast voor. Ooit speelde hij AO finales en de semi van Wimbledon, nu staat hij leuk te kemphanen met een middelmatige gravelrukker in de eerste ronde en het is even vermakelijk.
Veeg potje live op tvquote:
Ja en de volgende AO ook nog in ieder geval. Hij heeft nu sinds lange tijd eindelijk geen last meer van zijn voet.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
altijd de enige fatsoenlijke GS app inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef wimderon het volgende:
De aus open app werkt prettig trouwens
Het is daar +10.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Vorige keer stond het tijdsverschil in de OP nu moet ik het zelf opzoeken
Ja ik weet het nu. Vorig jaar stond er geloof ik iets van dat de 11 AM wedstrijden om 01.00 NL tijd zijn.. oh gevonden, nou dit dus:quote:
Google "Melbourne local time"quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Vorige keer stond het tijdsverschil in de OP nu moet ik het zelf opzoeken
hij gaat toch gewoon winnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Zit er niemand met een teiltje klaar voor Roowbin?
In het beste geval speelt hij 2 sets fantastisch tennis en raakt hij daarna geen bal meer door het publiek en/of fysieke problemen en/of een mentale blokkade en/of een veranderde tactiek. Gezien zijn topvorm van de afgelopen anderhalf jaar ga ik voor winst Murray in 3...misschien dat Roowbin nog een setje tot 7-5 of 7-6 komt als Murray in een lamme bui is.quote:
Under 28,5 please.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het beste geval speelt hij 2 sets fantastisch tennis en raakt hij daarna geen bal meer door het publiek en/of fysieke problemen en/of een mentale blokkade en/of een veranderde tactiek. Gezien zijn topvorm van de afgelopen anderhalf jaar ga ik voor winst Murray in 3...misschien dat Roowbin nog een setje tot 7-5 of 7-6 komt als Murray in een lamme bui is.
1-0 voor, lovegamequote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Zit er niemand met een teiltje klaar voor Roowbin?
Wel twee keer aan het klunzen op die BP's hoor..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Haase valt me nog niet eens tegen, maar Murray begint een keer scherp..double break..
Hij moet wel, tussen die jongens van de spelersraad hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:30 schreef wimderon het volgende:
Z'n profielfoto op de AO, onze zakelijke boy![]()
[ afbeelding ]
Beter dan de foto van Sijsling iigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:30 schreef wimderon het volgende:
Z'n profielfoto op de AO, onze zakelijke boy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij moet wel, tussen die jongens van de spelersraad he
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beter dan de foto van Sijsling iig
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:41 schreef Hazzard het volgende:
[..]
tv baan of niet? Waarschijnlijk leuker om te zien dan Haase
Game houden, rebreak, game houden en break en hij pakt gewoon de 1e setquote:
Of gewoon zelf gebroken wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Game houden, rebreak, game houden en break en hij pakt gewoon de 1e setMoet kunnen
Die kans is op dit moment groter ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |