Het is daar +10.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Vorige keer stond het tijdsverschil in de OP nu moet ik het zelf opzoeken
Ja ik weet het nu. Vorig jaar stond er geloof ik iets van dat de 11 AM wedstrijden om 01.00 NL tijd zijn.. oh gevonden, nou dit dus:quote:
Google "Melbourne local time"quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Vorige keer stond het tijdsverschil in de OP nu moet ik het zelf opzoeken
hij gaat toch gewoon winnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Zit er niemand met een teiltje klaar voor Roowbin?
In het beste geval speelt hij 2 sets fantastisch tennis en raakt hij daarna geen bal meer door het publiek en/of fysieke problemen en/of een mentale blokkade en/of een veranderde tactiek. Gezien zijn topvorm van de afgelopen anderhalf jaar ga ik voor winst Murray in 3...misschien dat Roowbin nog een setje tot 7-5 of 7-6 komt als Murray in een lamme bui is.quote:
Under 28,5 please.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het beste geval speelt hij 2 sets fantastisch tennis en raakt hij daarna geen bal meer door het publiek en/of fysieke problemen en/of een mentale blokkade en/of een veranderde tactiek. Gezien zijn topvorm van de afgelopen anderhalf jaar ga ik voor winst Murray in 3...misschien dat Roowbin nog een setje tot 7-5 of 7-6 komt als Murray in een lamme bui is.
1-0 voor, lovegamequote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Zit er niemand met een teiltje klaar voor Roowbin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |