Nu is Hradecka eigenlijk precies hetzelfde soort speelster als Kiek. Ze speelt precies hetzelfde spelletje en dan weet je dat het balletje ook net de verkeerd kant kan opvallen als je zelf de kansen niet pakt je krijgt.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kiekdaar had ik meer van verwacht. Rot dat ze die tiebreak niet meer kon winnen.
Tja, en Rus... 4-1* voor en 4-6 verliezen, typisch weer. Op 4-5* had ze nog 3 BP's.Met zulke stats win je dan ook nooit...
quote:
Omdat Ferrer - Rochus en Bolelli - Janowicz natuurlijk veel interessanter zijn voor een breder publiekquote:Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom laten ze Hewitt - Tipsarevic niet zien op Eurosport...
Ik begrijp echt helemaal niets van die programmering van ES.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat Ferrer - Rochus en Bolelli - Janowicz natuurlijk veel interessanter zijn voor een breder publiek
Dat zou het beste zijn natuurlijk ja, maar als er een goed alternatief is maak ik daar graag gebruik vanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil gewoon mijn TV aanzetten en normaal tennis kunnen zien
Iet was a goodde match, no?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef franklop het volgende:
is het de moeite om mn tv aan te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |