MurrayHaasequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Facebook fake over de draw, wel grappig:
http://tenngrand.com/2013(...)ustralian-open-draw/
Daar wordt ie vast niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
Bizarre loting voor Federer. Paire-Davydenko-Tomic-Raonic-Tsonga-Murray-Djokovic.
ik lolde oprechtquote:
twitter:BenRothenberg twitterde op zondag 13-01-2013 om 07:01:12Bernard Tomic, on his potential meeting with Roger Federer in the third round, started thusly: "If he gets that far..." #ausopen reageer retweet
Als dit een grap is, is hij wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef TheArt het volgende:
Tomictwitter:BenRothenberg twitterde op zondag 13-01-2013 om 07:01:12Bernard Tomic, on his potential meeting with Roger Federer in the third round, started thusly: "If he gets that far..." #ausopen reageer retweet
Ik heb geen verstand van tennis, dus ik haak afquote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
SPT / XL Tennisgame #111 - Nieuw seizoen!
Heel veel tennisfans van hier doen mee met dit leuke spelletje. Wees welkom als jij er nog niet bijzit!
Ik verspil al genoeg tijd met mijn fok verslaving, ik probeer het nog te beperkenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
SPT / XL Tennisgame #111 - Nieuw seizoen!
Heel veel tennisfans van hier doen mee met dit leuke spelletje. Wees welkom als jij er nog niet bijzit!
Ah kom op joh! Doe mee, in de trainingen gaat het ook zo goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verspil al genoeg tijd met mijn fok verslaving, ik probeer het nog te beperken
Eurosport. Live op zowel I als IIquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Rosario het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten? Geen idee waar ik dit moet gaan kijken.
sport 1 denk ik en Eurosportquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Rosario het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten? Geen idee waar ik dit moet gaan kijken. (behalve op superklote streampjes)
Ik zag hem al langskomen idd, geweldigquote:
Meh, ga morgenochtend Hewitt wel kijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef kevin_ het volgende:
Nog iemand die het begin gaat meepakken vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |