Is het nog steeds die commentator? Deze doet volgens mij ook van die gare overzichten van de voetbalcompetities in Frankrijk, Rusland en Timboektoe enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 12:27 schreef TheArt het volgende:
Wie is die commentator op dit moment? Die gast maakt alleen maar fouten
Oh ja die idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het nog steeds die commentator? Deze doet volgens mij ook van die gare overzichten van de voetbalcompetities in Frankrijk, Rusland en Timboektoe enzo
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Rosario het volgende:
Jezus, half Grieks Melbourne is weer uitgelopen...
Ik mis Jan Roelfsquote:
Deze Grieken hebben in ieder geval geen Euro.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.
Vooral die Australische Grieken zijn daar erg vocaal over ja. In de wandelgangen hebben ze het over de Brussel-Canberra as.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan zeiken dat ze het lastig hebben vanwege de crisis blabla, met hun tsatsiki gezichten.
Engels commentaar aanzetten gewoon danquote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja die idd.
Abe Kuijl is altijd prima, maar ik was vanochtend even weg en toen ik terugkwam zat deze knakker achter de microfoon
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vooral die Australische Grieken zijn daar erg vocaal over ja. In de wandelgangen hebben ze het over de Brussel-Canberra as.
Amen.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, want we kijken liever naar 10 beschaafde Zwitsers die niet al te hard klappen voor Roger omdat ze anders blaren op de handen krijgen ...
Fucking mooi man, publiek dat een keertje wat doet bij een tenniswedstrijd. Alleen al daarom is de Aussie Open een mooi toernooi, omdat er zo veel wedstrijden last krijgen van een Davis Cup sfeertje
Is toch heerlijk man
Cool tochquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef Rosario het volgende:
Vind Aussies wel best, publiek bij Stosur en Hewitt was fantastisch, maar hier zitten ze constant te joelen. Irritant.
Is waarschijnlijk een Davis Cup dingetje ... bijzijn = meemakenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool tochZoveel mogelijk geluid graag, als ze het maar niet op de Amerikaanse of Franse manier doen
Papapapadepapapapadepa ALLEZquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool tochZoveel mogelijk geluid graag, als ze het maar niet op de Amerikaanse of Franse manier doen
Maar Bagghy wordt er ook wild van.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, daar leeft die gast voor. Ooit speelde hij AO finales en de semi van Wimbledon, nu staat hij leuk te kemphanen met een middelmatige gravelrukker in de eerste ronde en het is even vermakelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar Bagghy wordt er ook wild van.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:25 schreef Norrage het volgende:
Grieken
Aussies
Geniaal publiek
combinatie van meerdere vormen van geniaal publiek![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |