quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
Bizarre loting voor Federer. Paire-Davydenko-Tomic-Raonic-Tsonga-Murray-Djokovic.
hij is geblesseerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Mentale pannenkoek blijft t toch ook
hij heeft makkelijkere lotingen gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef wimderon het volgende:
Bizarre loting voor Federer. Paire-Davydenko-Tomic-Raonic-Tsonga-Murray-Djokovic.
zie OPquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
hij heeft makkelijkere lotingen gehad
welke zender is dit eigenlijk te volgen?
Nee klopt. Maar Istomin is in goede vorm lijkt,dus ik denk dat het een erg kansloze opgave gaat worden voor Slice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Istomin is geen makkelijke loting voor Sliceling hoor, maar het had zeker een stuk slechter gekund.
Haase - Murray zet ik in op 4-6 2-6 3-6 of iets dergelijks, knap kansloos in elk geval ...
Haas gaat hij zeker verslaan, die wordt echt oud. Gasquet is idd een risicopartij maar dat is die odd van 3.0 dan wel waard vind ik. De eerste 3 rondes pakt hij imo sowieso wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Tsonga, dat vind ik wel een risico. Hoe fit is hij, geen idee. Nog niets gespeeld als ik z'n puntenlijst bekijk.
In zijn deel zitten Haas en Gasquet, toch niet de minsten.
Als Murray een beetje gas geeft gaat Haase echt geen 9 punten pakken. Murray begint vaak wat sloom dus dan heeft Haase nog kans op 6-4 maar daarna pakt hij nog max. 3 punten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Istomin is geen makkelijke loting voor Sliceling hoor, maar het had zeker een stuk slechter gekund.
Haase - Murray zet ik in op 4-6 2-6 3-6 of iets dergelijks, knap kansloos in elk geval ...
Met punten bedoel je games mag ik hopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als Murray een beetje gas geeft gaat Haase echt geen 9 punten pakken. Murray begint vaak wat sloom dus dan heeft Haase nog kans op 6-4 maar daarna pakt hij nog max. 3 punten.
Nee setsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met punten bedoel je games mag ik hopen.
Teruggetrokken uit Sydney met een hamstringblessure.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Tsonga, dat vind ik wel een risico. Hoe fit is hij, geen idee. Nog niets gespeeld als ik z'n puntenlijst bekijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Facebook fake over de draw, wel grappig:
http://tenngrand.com/2013(...)ustralian-open-draw/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |