Ja, ik ook. Dan maar geen vrijstelling.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik zou ook springen hoor als ik daar de kans had
Ja dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Maartel het volgende:
De hele '2e laag' hier slaat eigenlijk alleen ergens op als door een twist dadelijk de rollen nog worden omgedraaid.
Net of dat zoveel uit maakt als je hem zelf ook pakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dit wel van iedereen hoor... je gunt niemand een vrijstelling
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk steeds dat Hakim deelnemer is
hoezo, joep heeft wel zoiets gezegd..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Tim zou hier wel eens gemold kunnen hebben
Zeker. En Tania acteert teveel om haarzelf verdacht te maken (of ze kan niet doen alsof).quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef Cindy1988 het volgende:
Ewout doet teveel zijn best om op de mol te lijken
Niet over bungeejumpenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
hoezo, joep heeft wel zoiets gezegd..
juist daarom, hij heeft het net een andere draai gegeven... Joep had het over een soort kanonskogelquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies. Zoiets. En dat dus net iets anders interpreteren in jouw voordeel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan nóg irritanter, ik mis Williamquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ewout zit wel heel erg in de William Spaaij-modus
slim welquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies. Zoiets. En dat dus net iets anders interpreteren in jouw voordeel.
"Het harenmens"quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Achtentachtig het volgende:
Wel alle@#$#@$. Het harenmens krijgt een vrijstelling.
nou lekker danquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap er geen klap van inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap die vreugde niet zo. Ze zijn allemaal genaaid en gaan dan hun best doen om iedereen een vrijstelling te geven
Dom dus, want dan gaan ze er zelf sneller uit hebben ze zelf een grotere kans eruit te moetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap die vreugde niet zo. Ze zijn allemaal genaaid en gaan dan hun best doen om iedereen een vrijstelling te geven
Idd en Pauline ook al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Achtentachtig het volgende:
Nee, echt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dom dus, want dan gaan ze er zelf sneller uit
Omdat ze denken dat het spel anders in elkaar zit en ze zelf worden beloond. Rare gedachte, want zo typisch zit WIDM nou ook weer niet in elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Joep is de mol, ik zweer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ze denken dat ze worden beloond door een idee van Joep
uhuhquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ewout heeft hoogtevrees maar staat nu wel heel relaxed naar beneden te kijken
Briljante serie/filmquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik hem ook niet ken
Yupquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Kees is zeker een Volendammer?
Ik ook niet. Of hun hebben de mol in het groepje en weten dat er nog iets gebeurd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van inderdaad.
Wel ernstig als je dat kan zien aan het hoofdquote:
Ze raakte toch rotsen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Wel parachutespringen, maar niet bungeejumpen.
foei!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef byah het volgende:
Die Ewout mag van mij nu wel eens springen zonder touw.
Guldens nog?quote:
Ik kan je vertellen dat die nep zijn.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Maartel het volgende:
Ik mag het harenmens volgens mij nog wel
Goede manier om de domme kandidaten vroegtijdig te lozen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, de mensen zonder vrijstelling hebben nu al een serieus probleem
Eerste aflevering altijd.quote:
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe werkt dit spel? Is iemand van tevoren al de Mol?
Goed punt. Hoop dat Tania eruit ligt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Goede manier om de domme kandidaten vroegtijdig te lozen.
Nee, ze lotenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Dat is altijd zoquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Welk plaatje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Ooku het volgende:
Nou kijken of het plaatje klopte van het begin
Dat spreken de kandidaten samen afquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Iedere aflevering een nieuwe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tania = Soundosquote:
Die kun je winnen aan het eind, als je de Mol raadt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Ohja wat gebeurd er met het geld van de pot, wat heb je daar aan?
Dat win je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Ohja wat gebeurd er met het geld van de pot, wat heb je daar aan?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreken de kandidaten samen af
Waar is dat plaatje getoond dan?quote:
In het andere topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje getoond dan?
Fixedquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Puik Geweldig fantastisch camerawerk.
Neen, die mot naar huis!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
Degene die nu rood wordt is dus de Mol?? Snap er niks van
Nee, die ligt eruit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Karelnoord het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijk da degene die met het plan kwam om expres vrijstellingen weg te geven niet de mol is.
quote:
Ben je dom ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ewout eruit..dat had niemand verwacht!!!
quote:
Die vrijstelling was achter de lijnquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kees heeft 'm genaaid, de baas.
Wel bepaald voordat ik een minuut had gezien... ik denk op basis van deze aflevering dat Tim de mol isquote:
Zoals een echte homo doet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joep.quote:
De eerste aflevering vrijstellingen weggeven is idd een mooie afleiding van je molschap. En in de eerste aflevering maakt het geen ruk uit of er 1 of 8 vrijstellingen zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef Karelnoord het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijk da degene die met het plan kwam om expres vrijstellingen weg te geven niet de mol is.
quote:
Maar dat is toch wel heel toevallig... dat de Mol er pas na 10 afleveringen ontmaskerd wordt en niet eerder.. wat als hij wel de Mol was na de 1e aflevering, dan is er toch geen tv meerquote:
Lees even de FAQ. Daar staat het in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
goede pun he.quote:
Mollenactie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raap me op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben ze in deze versie niet voor BN-ers gekozen?
Nee joh. Zo iemand die wil dat iedereen op 'm gokken zouquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Als er iemand verdacht was, dan was het wel Ewout.
Nee man juist zo'n irritant trollende deelnemer was hij, godzijdank dat hij weg is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Juist niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk ook op zichzelf gestemd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh. Zo iemand die wil dat iedereen op 'm gokken zou
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook op zichzelf gestemd.
Wsl omdat alle BN-ers al zijn geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom hebben ze in deze versie niet voor BN-ers gekozen?
zag ik ook ja. T geboortejaar van Kees Tolquote:
Dit ja en sommigen deden het ook nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh. Zo iemand die wil dat iedereen op 'm gokken zou
Gammaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
Joep is de mol.
Over 8 weken duikel ik mijn quote wel op.
Hoppa. Opgelost slotje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zag ik ook ja. T geboortejaar van Kees Tol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Ewout hoor. Leek me een van de tofste deelnemers.
Nee er staat dat diegene niet de Mol is. En je vergeet dat er met de vrijstellingen geld te verdienen was. Je zal er maar iemand bij hebben die toch de vrijstelling verkoopt. Dat is een te groot risico voor de Mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De eerste aflevering vrijstellingen weggeven is idd een mooie afleiding van je molschap. En in de eerste aflevering maakt het geen ruk uit of er 1 of 8 vrijstellingen zijn...
Misschien is het wel de echte mol die dat zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
'Als ik nou ga lopen fucken'...
Het nepmollen gaat beginnen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Nu al 100x leuker dan het vorige seizoen.
Ah okequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zei hetzelfde hierboven al ergens. Althans, ik denk (hoop) ook dat Joep de mol is
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef pleeborstel het volgende:
Moest wel lachen om Paulien, leuk mens.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Nu al 100x leuker dan het vorige seizoen.
Zarayda ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
Dus ik zag net komma 82 in beeld, en Kees Tol is geboren in 1982
Gast fuck toch lekker op man.quote:
die gok durfde ik wel te nemen als mol. Iedereen wil er niet uit in de eerste aflevering dus iedereen houdt zijn vrijstelling. Plus dat er nog 8 afleveringen komen waarin je geld kan wegspelen. Dus in de eerste aflevering loop je echt géén risicoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee er staat dat diegene niet de Mol is. En je vergeet dat er met de vrijstellingen geld te verdienen was. Je zal er maar iemand bij hebben die toch de vrijstelling verkoopt. Dat is een te groot risico voor de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |