Gammaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
Joep is de mol.
Over 8 weken duikel ik mijn quote wel op.
Hoppa. Opgelost slotje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zag ik ook ja. T geboortejaar van Kees Tol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Ewout hoor. Leek me een van de tofste deelnemers.
Nee er staat dat diegene niet de Mol is. En je vergeet dat er met de vrijstellingen geld te verdienen was. Je zal er maar iemand bij hebben die toch de vrijstelling verkoopt. Dat is een te groot risico voor de Mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De eerste aflevering vrijstellingen weggeven is idd een mooie afleiding van je molschap. En in de eerste aflevering maakt het geen ruk uit of er 1 of 8 vrijstellingen zijn...
Misschien is het wel de echte mol die dat zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
'Als ik nou ga lopen fucken'...
Het nepmollen gaat beginnen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Nu al 100x leuker dan het vorige seizoen.
Ah okequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zei hetzelfde hierboven al ergens. Althans, ik denk (hoop) ook dat Joep de mol is
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef pleeborstel het volgende:
Moest wel lachen om Paulien, leuk mens.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Nu al 100x leuker dan het vorige seizoen.
Zarayda ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
Dus ik zag net komma 82 in beeld, en Kees Tol is geboren in 1982
Gast fuck toch lekker op man.quote:
die gok durfde ik wel te nemen als mol. Iedereen wil er niet uit in de eerste aflevering dus iedereen houdt zijn vrijstelling. Plus dat er nog 8 afleveringen komen waarin je geld kan wegspelen. Dus in de eerste aflevering loop je echt géén risicoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee er staat dat diegene niet de Mol is. En je vergeet dat er met de vrijstellingen geld te verdienen was. Je zal er maar iemand bij hebben die toch de vrijstelling verkoopt. Dat is een te groot risico voor de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |