Dom dus, want dan gaan ze er zelf sneller uit hebben ze zelf een grotere kans eruit te moetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap die vreugde niet zo. Ze zijn allemaal genaaid en gaan dan hun best doen om iedereen een vrijstelling te geven
Idd en Pauline ook al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Achtentachtig het volgende:
Wel alle@#$#@$. Het harenmens krijgt een vrijstelling.
Nee, echt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dom dus, want dan gaan ze er zelf sneller uit
Omdat ze denken dat het spel anders in elkaar zit en ze zelf worden beloond. Rare gedachte, want zo typisch zit WIDM nou ook weer niet in elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap die vreugde niet zo. Ze zijn allemaal genaaid en gaan dan hun best doen om iedereen een vrijstelling te geven
Joep is de mol, ik zweer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ze denken dat ze worden beloond door een idee van Joep
uhuhquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ewout heeft hoogtevrees maar staat nu wel heel relaxed naar beneden te kijken
Briljante serie/filmquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik hem ook niet ken
Yupquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Kees is zeker een Volendammer?
Ik ook niet. Of hun hebben de mol in het groepje en weten dat er nog iets gebeurd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van inderdaad.
Wel ernstig als je dat kan zien aan het hoofdquote:
Ze raakte toch rotsen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Wel parachutespringen, maar niet bungeejumpen.
foei!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef byah het volgende:
Die Ewout mag van mij nu wel eens springen zonder touw.
Guldens nog?quote:
Ik kan je vertellen dat die nep zijn.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Maartel het volgende:
Ik mag het harenmens volgens mij nog wel
Goede manier om de domme kandidaten vroegtijdig te lozen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, de mensen zonder vrijstelling hebben nu al een serieus probleem
Eerste aflevering altijd.quote:
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe werkt dit spel? Is iemand van tevoren al de Mol?
Goed punt. Hoop dat Tania eruit ligt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Goede manier om de domme kandidaten vroegtijdig te lozen.
Nee, ze lotenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Dat is altijd zoquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Welk plaatje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Ooku het volgende:
Nou kijken of het plaatje klopte van het begin
Dat spreken de kandidaten samen afquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Iedere aflevering een nieuwe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tania = Soundosquote:
Die kun je winnen aan het eind, als je de Mol raadt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Ohja wat gebeurd er met het geld van de pot, wat heb je daar aan?
Dat win je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Ohja wat gebeurd er met het geld van de pot, wat heb je daar aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |