Zegt mevrouw die vandaag een topic poogde te kapen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
He Chocolatebear wil je geen topics meer stelen als je geen lapo hebt? Dankje.
Was wel een faalquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt mevrouw die vandaag een topic poogde te kapen.
Mijn woordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
He Chocolatebear wil je geen topics meer stelen als je geen lapo hebt? Dankje.
Ff gequote voor een toekomstige discussie met dwc hehehequote:
Had ik nog gedaan vanmiddag. Wel apart en mazzel dat je geen ban kreeg voor die negerdolo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat ik niet meer aan TR doe, anders was hij alweer het haasje geweest.
Ik heb connecties achter de schermen, heb niet eens een note.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik nog gedaan vanmiddag. Wel apart en mazzel dat je geen ban kreeg voor die negerdolo.
Hahaquote:
Ik had er eerst maar 7, nu ineens 10quote:
Of je gaat even kijken luiequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik weetnie hoeveel notes ik heb. Ik denk 4.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je er over praat krijg je er nog eentje. Wist je dit niet?
Denk offtopic en gewoon random mensen afzeiken ofso.quote:
Zitten bij notes ook positieve?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had er eerst maar 7, nu ineens 10.
Zal wel een strafpunt zijn, maar verder één positieve voor creativiteit en één positieve voor verrichte arbeid.
Denk minstens 60 voor 'kanker'quote:
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is.
laatste keer dat ik keek was het nog 11quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ongeluksgetal, de volgende keer zul je wel een ban van 3 maanden krijgen.
TRquote:
Wist ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is.
2013 zou wel mooi zijnquote:
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.
Ik ook hoor. Echt wel eentje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
L0t heeft tenminste echt een positieve note.
Je weet dat er in een note een ontelbaar aantal aan overtredingen past. Alle notes van PV staan in 1 note van Germano.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.
"Welkom op mijn feest ter ere van maar een paar notes, jongens!!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.
Van jou, ja. Alsof ik niet weet waardoor ze nu zwanger isquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
2 notes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Welkom op mijn feest ter ere van maar een paar notes, jongens!!"juist.
Niet waar joh. Je kunt een note toch ook niet bijwerken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet dat er in een note een ontelbaar aantal aan overtredingen past. Alle notes van PV staan in 1 note van Germano.
Bijwerken niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet waar joh. Je kunt een note toch ook niet bijwerken?
Haha mooi gevonden...quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzoquote:
Denk je niet dat dat gemakkelijker is dan post voor post noten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarom juist. Alsof ze meerdere zinnen in één note gaan typen.
[..]
Inkoppertje dankzij jou.
Heb er van 2008 t/m 2012 elk jaar eentje gekregen dat ik mijn rol als undercovermoderator goed invulde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzo
Ik heb geen idee, die rechten heb ik niet om dat te proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat gemakkelijker is dan post voor post noten.
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzo
Hahahaquote:
quote:
Dit is zeker niet het goede moment om te vertellen dat je toch wel vader wordt?quote:
Nee, ik moet nog eten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is zeker niet het goede moment om te vertellen dat je toch wel vader wordt?
Zo laat nog eten.quote:
Goed tijdstipquote:
Kun je kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebt!!!! Ze wil je!!
![]()
Maar ok. Jij kon dat toch inzien? Dus ook van wie een note is dan?
Spaanse tijdenquote:
Dan wacht ik wel even.quote:
We wonen hier in Nederland.quote:
Nee maar meestal kan ik wel zo'n beetje aan de schrijfstijl zien welke mod me notequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebt!!!! Ze wil je!!
![]()
Maar ok. Jij kon dat toch inzien? Dus ook van wie een note is dan?
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je hebt een abo om het in te zien en dan ook nog notes kopen watquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je kopen.
[..]
Spaanse tijden.
De burgerlijkheidquote:
Ja ik kan het nu ook niet meer zien en ff kopieren ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.
Jezus Vasquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar meestal kan ik wel zo'n beetje aan de schrijfstijl zien welke mod me note
Zeg frustination, doe 'ns kalm.quote:
Wat is daar mis mee, was pas om twaalf uur uit bed of zo? Gewoon alles een beetje opgeschoven.quote:
Darrom.quote:
Zou het enorm waarderen.quote:
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een abo om het in te zien en dan ook nog notes kopen wat
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even.
Haha nice. Burn lol vas hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.
awquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kan het nu ook niet meer zien en ff kopieren ofzo
Schatje is het ook, he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus Vasdacht dat ik geen leven had.
Niemand kan zoveel eten als ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij eet niet zo veel tussendoortjes als jij hè.
Wat ben je aan het eten?quote:
Nee kan je niet zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.
Lame.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.
Oké, daar heb je wel een goed punt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, was pas om twaalf uur uit bed of zo? Gewoon alles een beetje opgeschoven.
Mwah, kun je er wel aan aflezen, is niet zo moeilijk denk ik. Swarmahoer bijvoorbeeld, die kon geen fatsoenlijke zinnen formuleren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Het is een complot!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee kan je niet zienKomt van 1 ipadres
Ja, kan haar wel eten.quote:
Ja, bedankt hoor lieverdquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geen
Ja ok. Van sommigen ms wel idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, kun je er wel aan aflezen, is niet zo moeilijk denk ik. Swarmahoer bijvoorbeeld, die kon geen fatsoenlijke zinnen formuleren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geen
No fuzz.quote:
Mental image van een berg kipschnitzels..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Voedsel hihaho.
Broccoli bloemkool en kipschnitzels..
Dat lijkt je wel wat he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mental image van een berg kipschnitzels..
Made u pukequote:
Misterquote:
has entered the room.
Uhm.. mogen het ook entrecotes zijn?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mister [ afbeelding ] has entered the room.
Gallo dinges.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mister [ afbeelding ] has entered the room.
Hmm....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. mogen het ook entrecotes zijn?
quote:
Is ook niet veel voor nodig natuurlijkquote:
Fucking smooth dezequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig natuurlijkje kijkt elke dag meerdere malen in de spiegel en in winkelruiten.
Je bent jij gewend, jouw uiterlijk.
Dan is de rest al gauw lelijk en vies
Ofquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:49 schreef Fascination het volgende:
Al die dansfilms.Wat een saaiheid.
Cry-Baby is wel leuk.quote:
Gewoon sarcasme hoorquote:
Wat is jouw favo film?quote:
Leuk om je creativiteit te zien in proberen TOCH iets van een user los te krijgen over zijn persoonlijkheid e.dquote:
Ben je weer sarcastisch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om je creativiteit te zien in proberen TOCH iets van een user los te krijgen over zijn persoonlijkheid e.d
Leuk
K.quote:
Beetje lolquote:
Iehl, actiefilms. Gij man.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Fascination het volgende:
Wat een ellende, zeg, die heteroseks.!
Ik moest best wel lachen, terwijl het vast serieus bedoeld was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn is nazis at the center of the world
Een redelijk ondergrondse titel lijkt me dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Het is Earth.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zag de woordgrap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een redelijk ondergrondse titel lijkt me dat?
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is Earth.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazis_at_the_Center_of_the_Earth
Hij zal ze krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoord
Ging zoeken of die film echt bestondquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoord
Zal het hem lukken?quote:
Ik moest lollenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging zoeken of die film echt bestond_!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest best wel lachen, terwijl het vast serieus bedoeld was.
Eind goed al goed.quote:
Mission accomplishedquote:
Ja idd. Het is best ongelooflijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging zoeken of die film echt bestond_!
Nipples.quote:
quote:
Kous. Lol.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Ezio het volgende:
Ik ga elke keer weer stuk om deze gif
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Ezio het volgende:
Ik ga elke keer weer stuk om deze gif
[ afbeelding ]
Laggequote:
Ok.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het nadeel van mijn gladde O&N-babyface is dat ik nu ontiegelijke stoppeljeuk heb.
Ik ben tegenwoordig certified hipster.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het nadeel van mijn gladde O&N-babyface is dat ik nu ontiegelijke stoppeljeuk heb.
K.quote:
Don't K. mequote:
k.quote:
quote:
Bovenin bij abonnementenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik weet nooit waar dat kan man.
Dat verhaal komt me bekend voor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik had eerst 17 notes maar toen stuurde ik mijn foto naar een modje en nu heb ik er 16.
Zo ben ik niet om te kopenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik had eerst 17 notes maar toen stuurde ik mijn foto naar een modje en nu heb ik er 16.
Te dikke bovenbenen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn foto eens even sturen.
scherpe knieën ookquote:
Dit is een aanbod wat je niet mag weigeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat mag je ze voelen.
Hommoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een aanbod wat je niet mag weigeren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een aanbod wdat je niet mag weigeren.
Ik denk niet dat hij ze graag in zijn kruis voelt maar wie weet is hij een liefhebber.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een aanbod wat je niet mag weigeren.
pittig wijfjequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn je caviavriendjes altijd bij je. Liefquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vuurwerkbom in mijn linkeroor..
Die doet dus nu piep
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn je caviavriendjes altijd bij je. Lief
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
is dat een Old English clock¿quote:
Hoe moet dit een ongelukje zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een fetish of een uit de hand gelopen ongelukje?
Geen idee, vandaar "uit de hand gelopen".quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe moet dit een ongelukje zijn?
Die naaldhakken lijken me ongemakkelijk zitten op zo'n moment.quote:
Ik zie nu pas dat het een dubbelgevouwen persoon is.quote:
Bende gij dom of waquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
Zit ze nou gewoon met dr ass naar boven en daar gaat wat in ofzo?
Kan iemand me uitleggen hoe ik hier avatar van maak?quote:
Lijerquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe ik hier avatar van maak?
Ze staat voorover gebogen met haar hoofd tegen haar knieën. En dan vast gebonden, en dat ding is een soort vibrator die op haar clit staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
Zit ze nou gewoon met dr ass naar boven en daar gaat wat in ofzo?
Volgens mij weet Veer dat wel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een dubbelgevouwen persoon is.![]()
Vond het al een ongemakkelijke houding.
Dan zie je helemaal niet meer wat het is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Schijttopic, TR gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Wat precies is eik een terechte user?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Sexy, hoor.quote:
Ik kan me soms wel voorstellen dat iemand een onterechte user is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat precies is eik een terechte user?
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heya, hows life. Niet de rest van je hand erafgeblazen tijdens o&n?
tyfusnerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?
Is ook mijn eerste nieuwe UI sinds ik op fok zit. En deze blijft het waarschijnlijk ook de komende jaren dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
haterquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tyfusnerdJa man ook goed naar de klote jeweetz zuipen smoken snuiven pillen poppen no spang.
Niet zo zeiken, nu kan je Vera op bewegend beeld zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
ik werd gedwongen door bitches ;squote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zogenaamd ik ga minder zuipens
Hehe, en toen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik werd gedwongen door bitches ;s
weet ik nietquote:
Sukkeltje ben je ook, lichtgewichtquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
weet ik nietgewoon ik was op een fissa en liep uit de hand en toen via filmpjes/verhalen moeten horen wat er allemaal gebeurd was
dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sukkeltje ben je ook, lichtgewicht
Goed opgedroogd.quote:
hehequote:
quote:
Ja, ze praten heir steeds in straattaal. Zeg er eens wat van.quote:
doe niet zo battie Fas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze praten heir steeds in straattaal. Zeg er eens wat van.
ahaha echt he ik chop die puna hard XDquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
volgens my vindt fas dat kei geil als jij zo ghetto tegen haar doet =$
Lekker pep snuiven op een kraakfeestje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef Modus het volgende:
Fissa met jonkoes en m-etjes, doet tog iedereen jeweetz.
Gvd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef .FuckFace. het volgende:
De TS trekt volle zalen met haar lesbische verschijning.
"League" () 4, max.
[..]
Klopt, de TS:
[ afbeelding ]
Hilarisch eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd.ikjijallebei dacht ook al dat ik dat was.
Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jouquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jou
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Scheelt weer downloaden vanavond.
Oh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
Scheelt weer downloaden vanavond.
rot eens op met die hond Ezoiquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Ezio het volgende:
quote:
Mijn Vas_ wat doe jequote:
SPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn Vas_ wat doe jeSPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.
Jij zat dus bovenop?quote:
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkwegquote:
quote:
Heb beeldmateriaal als bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkweg
quote:
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Heb beeldmateriaal als bewijs.
Ja, ik was zo bang voor je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |