Zegt mevrouw die vandaag een topic poogde te kapen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
He Chocolatebear wil je geen topics meer stelen als je geen lapo hebt? Dankje.
Was wel een faalquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt mevrouw die vandaag een topic poogde te kapen.
Mijn woordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
He Chocolatebear wil je geen topics meer stelen als je geen lapo hebt? Dankje.
Ff gequote voor een toekomstige discussie met dwc hehehequote:
Had ik nog gedaan vanmiddag. Wel apart en mazzel dat je geen ban kreeg voor die negerdolo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat ik niet meer aan TR doe, anders was hij alweer het haasje geweest.
Ik heb connecties achter de schermen, heb niet eens een note.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik nog gedaan vanmiddag. Wel apart en mazzel dat je geen ban kreeg voor die negerdolo.
Hahaquote:
Ik had er eerst maar 7, nu ineens 10quote:
Of je gaat even kijken luiequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik weetnie hoeveel notes ik heb. Ik denk 4.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je er over praat krijg je er nog eentje. Wist je dit niet?
Denk offtopic en gewoon random mensen afzeiken ofso.quote:
Zitten bij notes ook positieve?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had er eerst maar 7, nu ineens 10.
Zal wel een strafpunt zijn, maar verder één positieve voor creativiteit en één positieve voor verrichte arbeid.
Denk minstens 60 voor 'kanker'quote:
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is.
laatste keer dat ik keek was het nog 11quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ongeluksgetal, de volgende keer zul je wel een ban van 3 maanden krijgen.
TRquote:
Wist ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is.
2013 zou wel mooi zijnquote:
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al jou notes van PV ook in je nieuwe account geplempt omdat je er een sport van maakte per week te wisselen van accounts.
Ik ook hoor. Echt wel eentje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
L0t heeft tenminste echt een positieve note.
Je weet dat er in een note een ontelbaar aantal aan overtredingen past. Alle notes van PV staan in 1 note van Germano.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.
"Welkom op mijn feest ter ere van maar een paar notes, jongens!!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou een feest geven als ik in totaal maar 10 notes heb gekregen over alle accounts verspreid.
Van jou, ja. Alsof ik niet weet waardoor ze nu zwanger isquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
L0t heeft tenminste echt een positieve note.
2 notes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Welkom op mijn feest ter ere van maar een paar notes, jongens!!"juist.
Niet waar joh. Je kunt een note toch ook niet bijwerken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet dat er in een note een ontelbaar aantal aan overtredingen past. Alle notes van PV staan in 1 note van Germano.
Bijwerken niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet waar joh. Je kunt een note toch ook niet bijwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |