pittig wijfjequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat mag je ze voelen.
Zijn je caviavriendjes altijd bij je. Liefquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vuurwerkbom in mijn linkeroor..
Die doet dus nu piep
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn je caviavriendjes altijd bij je. Lief
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat mag je ze voelen.
is dat een Old English clock¿quote:
Hoe moet dit een ongelukje zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een fetish of een uit de hand gelopen ongelukje?
Geen idee, vandaar "uit de hand gelopen".quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe moet dit een ongelukje zijn?
Die naaldhakken lijken me ongemakkelijk zitten op zo'n moment.quote:
Ik zie nu pas dat het een dubbelgevouwen persoon is.quote:
Bende gij dom of waquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
Zit ze nou gewoon met dr ass naar boven en daar gaat wat in ofzo?
Kan iemand me uitleggen hoe ik hier avatar van maak?quote:
Lijerquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe ik hier avatar van maak?
Ze staat voorover gebogen met haar hoofd tegen haar knieën. En dan vast gebonden, en dat ding is een soort vibrator die op haar clit staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
Zit ze nou gewoon met dr ass naar boven en daar gaat wat in ofzo?
Volgens mij weet Veer dat wel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een dubbelgevouwen persoon is.![]()
Vond het al een ongemakkelijke houding.
Dan zie je helemaal niet meer wat het is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Schijttopic, TR gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Wat precies is eik een terechte user?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Sexy, hoor.quote:
Ik kan me soms wel voorstellen dat iemand een onterechte user is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat precies is eik een terechte user?
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heya, hows life. Niet de rest van je hand erafgeblazen tijdens o&n?
tyfusnerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?
Is ook mijn eerste nieuwe UI sinds ik op fok zit. En deze blijft het waarschijnlijk ook de komende jaren dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
haterquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tyfusnerdJa man ook goed naar de klote jeweetz zuipen smoken snuiven pillen poppen no spang.
Niet zo zeiken, nu kan je Vera op bewegend beeld zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
ik werd gedwongen door bitches ;squote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zogenaamd ik ga minder zuipens
Hehe, en toen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik werd gedwongen door bitches ;s
weet ik nietquote:
Sukkeltje ben je ook, lichtgewichtquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
weet ik nietgewoon ik was op een fissa en liep uit de hand en toen via filmpjes/verhalen moeten horen wat er allemaal gebeurd was
dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sukkeltje ben je ook, lichtgewicht
Goed opgedroogd.quote:
hehequote:
quote:
Ja, ze praten heir steeds in straattaal. Zeg er eens wat van.quote:
doe niet zo battie Fas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze praten heir steeds in straattaal. Zeg er eens wat van.
ahaha echt he ik chop die puna hard XDquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
volgens my vindt fas dat kei geil als jij zo ghetto tegen haar doet =$
Lekker pep snuiven op een kraakfeestje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:19 schreef Modus het volgende:
Fissa met jonkoes en m-etjes, doet tog iedereen jeweetz.
Gvd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef .FuckFace. het volgende:
De TS trekt volle zalen met haar lesbische verschijning.
"League" () 4, max.
[..]
Klopt, de TS:
[ afbeelding ]
Hilarisch eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd.ikjijallebei dacht ook al dat ik dat was.
Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jouquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jou
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Scheelt weer downloaden vanavond.
Oh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
Scheelt weer downloaden vanavond.
rot eens op met die hond Ezoiquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Ezio het volgende:
quote:
Mijn Vas_ wat doe jequote:
SPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn Vas_ wat doe jeSPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.
Jij zat dus bovenop?quote:
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkwegquote:
quote:
Heb beeldmateriaal als bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkweg
quote:
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Heb beeldmateriaal als bewijs.
Ja, ik was zo bang voor je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |