Volgens mij weet Veer dat wel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe ik hier avatar van maak?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een dubbelgevouwen persoon is.![]()
Vond het al een ongemakkelijke houding.
Dan zie je helemaal niet meer wat het is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Schijttopic, TR gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Wat precies is eik een terechte user?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
KLB / Creepy mannen bij Het Mooiste Meisje Van De Klas
Terechte klacht van een terechte user.
Sexy, hoor.quote:
Ik kan me soms wel voorstellen dat iemand een onterechte user is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat precies is eik een terechte user?
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heya, hows life. Niet de rest van je hand erafgeblazen tijdens o&n?
tyfusnerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
fles champagne downen licht uit wakker worden in kots in onbekende kamer yolo en jij?
Is ook mijn eerste nieuwe UI sinds ik op fok zit. En deze blijft het waarschijnlijk ook de komende jaren dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
haterquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tyfusnerdJa man ook goed naar de klote jeweetz zuipen smoken snuiven pillen poppen no spang.
Niet zo zeiken, nu kan je Vera op bewegend beeld zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik haat nieuwe UI's. Mijn autistbrein moet dan helemaal weer wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |