Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jouquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort een pakketje van A. Ze was haar kamer aan het opruimen en kwam wat dingen tegen die ze niet meer wou en troep vond. Ze vond het wel wat voor jou
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Scheelt weer downloaden vanavond.
Oh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
Scheelt weer downloaden vanavond.
rot eens op met die hond Ezoiquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Ezio het volgende:
quote:
Mijn Vas_ wat doe jequote:
SPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn Vas_ wat doe jeSPOILER: Geen hond danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ik heb laatst inderdaad op d'r gelegen.
Jij zat dus bovenop?quote:
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkwegquote:
quote:
Heb beeldmateriaal als bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, CB doet te stoer. We hebben alleen eventjes gekletst in de melkweg
quote:
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Heb beeldmateriaal als bewijs.
Ja, ik was zo bang voor je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehehe klopt, ook dankzij mij. Want als het aan jou lag was je met je staart tussen de benen weggerend, angsthaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |