Haha mooi gevonden...quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
L0t heeft tenminste echt een positieve note.
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzoquote:
Denk je niet dat dat gemakkelijker is dan post voor post noten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarom juist. Alsof ze meerdere zinnen in één note gaan typen.
[..]
Inkoppertje dankzij jou.
Heb er van 2008 t/m 2012 elk jaar eentje gekregen dat ik mijn rol als undercovermoderator goed invulde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzo
Ik heb geen idee, die rechten heb ik niet om dat te proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat gemakkelijker is dan post voor post noten.
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebtquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgensmij ook een keer positieve note van Lithia gehad, tenminste ik denk wel dat het Lithia was want die was ook in dat topic, was zo'n neger stereotypetopic waar ik zei dat ik ook bruin was en niet van kfc en watermeloen hield en toen stond er iets bij dat ze me gelijk gaf ofzo
Hahahaquote:
quote:
Dit is zeker niet het goede moment om te vertellen dat je toch wel vader wordt?quote:
Nee, ik moet nog eten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is zeker niet het goede moment om te vertellen dat je toch wel vader wordt?
Zo laat nog eten.quote:
Goed tijdstipquote:
Kun je kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebt!!!! Ze wil je!!
![]()
Maar ok. Jij kon dat toch inzien? Dus ook van wie een note is dan?
Spaanse tijdenquote:
Dan wacht ik wel even.quote:
We wonen hier in Nederland.quote:
Nee maar meestal kan ik wel zo'n beetje aan de schrijfstijl zien welke mod me notequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NU!! Weet ik van wie je dat abbo hebt!!!! Ze wil je!!
![]()
Maar ok. Jij kon dat toch inzien? Dus ook van wie een note is dan?
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je hebt een abo om het in te zien en dan ook nog notes kopen watquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je kopen.
[..]
Spaanse tijden.
De burgerlijkheidquote:
Ja ik kan het nu ook niet meer zien en ff kopieren ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.
Jezus Vasquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar meestal kan ik wel zo'n beetje aan de schrijfstijl zien welke mod me note
Zeg frustination, doe 'ns kalm.quote:
Wat is daar mis mee, was pas om twaalf uur uit bed of zo? Gewoon alles een beetje opgeschoven.quote:
Darrom.quote:
Zou het enorm waarderen.quote:
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een abo om het in te zien en dan ook nog notes kopen wat
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even.
Haha nice. Burn lol vas hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook kfc in het topic, dus ik post even. Kan me niet echt een note hiervan herinneren.
awquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik kan het nu ook niet meer zien en ff kopieren ofzo
Schatje is het ook, he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus Vasdacht dat ik geen leven had.
Niemand kan zoveel eten als ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij eet niet zo veel tussendoortjes als jij hè.
Wat ben je aan het eten?quote:
Nee kan je niet zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.
Lame.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, je kunt sowieso zien welk IP-adres jou een abonnement geeft, maar om je notes in te kunnen zien moet je geld overmaken.
Oké, daar heb je wel een goed punt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, was pas om twaalf uur uit bed of zo? Gewoon alles een beetje opgeschoven.
Mwah, kun je er wel aan aflezen, is niet zo moeilijk denk ik. Swarmahoer bijvoorbeeld, die kon geen fatsoenlijke zinnen formuleren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Het is een complot!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee kan je niet zienKomt van 1 ipadres
Ja, kan haar wel eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |