Ja, bedankt hoor lieverdquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geen
Ja ok. Van sommigen ms wel idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, kun je er wel aan aflezen, is niet zo moeilijk denk ik. Swarmahoer bijvoorbeeld, die kon geen fatsoenlijke zinnen formuleren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk hoor, jij hebt er ook geen
No fuzz.quote:
Mental image van een berg kipschnitzels..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Voedsel hihaho.
Broccoli bloemkool en kipschnitzels..
Dat lijkt je wel wat he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mental image van een berg kipschnitzels..
Made u pukequote:
Misterquote:
has entered the room.
Uhm.. mogen het ook entrecotes zijn?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mister [ afbeelding ] has entered the room.
Gallo dinges.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mister [ afbeelding ] has entered the room.
Hmm....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. mogen het ook entrecotes zijn?
quote:
Is ook niet veel voor nodig natuurlijkquote:
Fucking smooth dezequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig natuurlijkje kijkt elke dag meerdere malen in de spiegel en in winkelruiten.
Je bent jij gewend, jouw uiterlijk.
Dan is de rest al gauw lelijk en vies
Ofquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:49 schreef Fascination het volgende:
Al die dansfilms.Wat een saaiheid.
Cry-Baby is wel leuk.quote:
Gewoon sarcasme hoorquote:
Wat is jouw favo film?quote:
Leuk om je creativiteit te zien in proberen TOCH iets van een user los te krijgen over zijn persoonlijkheid e.dquote:
Ben je weer sarcastisch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om je creativiteit te zien in proberen TOCH iets van een user los te krijgen over zijn persoonlijkheid e.d
Leuk
K.quote:
Beetje lolquote:
Iehl, actiefilms. Gij man.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Fascination het volgende:
Wat een ellende, zeg, die heteroseks.!
Ik moest best wel lachen, terwijl het vast serieus bedoeld was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn is nazis at the center of the world
Een redelijk ondergrondse titel lijkt me dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Het is Earth.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zag de woordgrap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een redelijk ondergrondse titel lijkt me dat?
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is Earth.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazis_at_the_Center_of_the_Earth
Hij zal ze krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoord
Ging zoeken of die film echt bestondquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand maakt een foutje, bam.. gelijk dwc met het goede antwoord
Zal het hem lukken?quote:
Ik moest lollenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging zoeken of die film echt bestond_!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest best wel lachen, terwijl het vast serieus bedoeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |