PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ja misschien had ik de nieuwe moeten maken, maar zit op het werk.quote:
twitter:bobschoeman twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 14:02:50Net eff langs starbucks geweest nu in de trein 1e klas @heijting1995 #Swag http://t.co/0ABjwlyh reageer retweet
Bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zijn telefoonnummer denk ik.
Die treinen zijn het chillstquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef wieisboos het volgende:
twitter:bobschoeman twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 14:02:50Net eff langs starbucks geweest nu in de trein 1e klas @heijting1995 #Swag http://t.co/0ABjwlyh reageer retweet
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zijn telefoonnummer denk ik.
Ik ook een keer, van Eindhoven naar Helmond omdat iemand na school een feest had. Trein zat bomvol dus met groepje van 8 man ofzo in de 1e klasse zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die treinen zijn het chillstTussen 5 en 6 zitten die vol dus dan ga ik ook altijd eerste klas zitten.
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook een keer, van Eindhoven naar Helmond omdat iemand na school een feest had. Trein zat bomvol dus met groepje van 8 man ofzo in de 1e klasse zitten.
De conducteur werd enorm boos op ons.. maar we liepen dan maar gewoon weg
Normaal ging ik wel gewoon staan bij de deuren als er geen plaats was in de 2e klasse.
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoon
Officieel niet, alleen werd het soms omgeroepen dat het wel mocht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoon
Wat dan? Wachten op de volgende trein omdat er geen ruimte meer is in de 2e? Goede service dan.quote:
Lucky, gelijk opmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Janeiros het volgende:
FIFA points gekocht, opgemaakt op de PS3, log weer in op web app heb ik ze gewoon weer. Bugje?
Nou YOLO dan. Het wordt ook vaak omgeroepen en ben nog nooit weggestuurd. Ik ga sowieso niet een uur staan of op de trap zitten.quote:
Staan in de ruimtes bij de deuren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat dan? Wachten op de volgende trein omdat er geen ruimte meer is in de 2e? Goede service dan.
Je betaalt toch voor 2e klasse stoelen? Dan komen 1e klasse stoelen meer in de buurt dan staan in de trapruimtequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staan in de ruimtes bij de deuren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je betaalt toch voor 2e klasse stoelen? Dan komen 1e klasse stoelen meer in de buurt dan staan in de trapruimte
Ja echt 5 min geleden, ben nu weer lekker bezig met openmaken.. Hopelijk dit keer beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Net gedaan? Zo ja, dan ook maar even een tientje proberen.
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was dat maar bij alles zo, dat je gewoon iets duurders krijgt omdat het dichter in de buurt komt dan iets goedkopers.
Even testen met 5eu danquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ja echt 5 min geleden, ben nu weer lekker bezig met openmaken.. Hopelijk dit keer beter
Ja, daar heb ik geen enkel probleem mee. Even staan..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?
jetzt kommt die Affe aus der Mauw!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens hè. Onze vriend hierboven heeft zijn telefoonnummer waarschijnlijk ook gewoon. Je bent zelfs vriendjes op Facebook, el-b..
Je koopt geen zitbewijs. Je koopt een vervoersbewijs. Je hebt recht om in de trein te zijn, niet in de eerste klasse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb z'n nummer ook wel hoor, maar ik vind dat het beter eerst op een andere manier gedaan kan worden.
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja dag. Die knul heeft DS2 voor meer dan 100 euro opgelicht.
Ik wil hem wel bellen. Ik noem jouw naam niet.
Het is alweer een poosje terug. DS2 heeft die knul vertrouwd met de aankoop van een Ronaldo en die gast die is ermee vandoor gegaan oid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.
je betaald jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.
DS2 had hem Ronaldo gegeven en er op vertrouwd dat die coins later wel zouden komen (als hij zijn Messi had verkocht), zoiets was het volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is alweer een poosje terug. DS2 heeft die knul vertrouwd met de aankoop van een Ronaldo en die gast die is ermee vandoor gegaan oid.
Dat was het ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
DS2 had hem Ronaldo gegeven en er op vertrouwd dat die coins later wel zouden komen (als hij zijn Messi had verkocht), zoiets was het volgens mij.
Ja. Natuurlijk is dat naïef, maar op zo'n manier iemand naaien vind ik echt vies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
DS2 had hem Ronaldo gegeven en er op vertrouwd dat die coins later wel zouden komen (als hij zijn Messi had verkocht), zoiets was het volgens mij.
Je vertelde net toch zo stoer dat je z'n nummer al had? Ik wil geen ruzie ofzo, maar ik zie niet in waarom je mij opeens neerzet als iemand die niet helpt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja dag. Die knul heeft DS2 voor meer dan 100 euro opgelicht.
Ik wil hem wel bellen. Ik noem jouw naam niet.
Dit zoek je echt op :$$$$$?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Johnbon het volgende:
Wat is juist: 'U betaald te veel of 'U betaalt te veel'? 'U betaalt te veel' is juist. Deze zin staat in de tegenwoordige tijd, het onderwerp is u, en daarom komt er een t.
Hé, ik heb het niet over ruzie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je vertelde net toch zo stoer dat je z'n nummer al had? Ik wil geen ruzie ofzo, maar ik zie niet in waarom je mij opeens neerzet als iemand die niet helpt?
Volgens mij heb ik toch echt de belangrijkste rol hier gespeeld in het verkrijgen van info.
Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zegquote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:mag ik in de eerste klasse zitten als de tweede klasse vol is
EVA zegt:Begrijp ik goed dat u informatie wil over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
U zegt:ja
EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:2e klas
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wat is het vervoerbewijs waarmee u reist?
U zegt:tweede klasse
EVA zegt:Ik heb er even moeite mee. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:pijp me
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
Als ik jou was zou ik gewoon een brief sturen naar z'n pa. Achter z'n email is desnoods ook nog wel te komen. Z'n pa zal je wel niet negeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, ik heb het niet over ruzie.Ik snap alleen niet helemaal waarom je die knul in bescherming zou nemen. Ik heb hem al meerdere keren via Facebook benaderd, maar hij negeert me gewoon. Dan wordt het tijd om te bellen imo.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zeg
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zeg
volgens mij begreep jij het niet helemaalquote:EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:2e klas
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wat is het vervoerbewijs waarmee u reist?
U zegt:tweede klasse
Iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
volgens mij begreep jij het niet helemaal
quote:Klantenservice
Stel uw vraag aan Eva
EVA zegt:Mijn collega's zijn op dit moment telefonisch bereikbaar via 0900 - 20 21 163 (¤ 0,10 per minuut). Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:wat is een vervoersbewijs
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
Jammerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:27 schreef Alovenac het volgende:
Geen bug met FIFA points op webapp hoor. Heb ze niet.
quote:U zegt:Van 2e naar 1e klas
EVA zegt:Begrijp ik goed dat u informatie wil over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
U zegt:Ja
EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:Treinkaartje
EVA zegt:Welk soort kaartje (bijvoorbeeld Enkele reis of Retour) bedoelt u dan precies?
U zegt:Retour
EVA zegt:U kunt een 2e klas Enkele reis, Retour, Dagkaart of Keuzedag 60+ omzetten naar een 1e klas vervoerbewijs. Hiervoor koopt u bij de NS-kaartautomaat of een NS-verkooppunt een Overgang 2-1 voor het traject dat u 1e klas wilt reizen. Een overgangsbewijs is niet te gebruiken bij een Strippenkaart of Sterabonnement.
EVA zegt: Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
U zegt:Mag ik in de 1e klas zitten als er geen plaats is in de 2e klas
U zegt:infinite loop
EVA zegt:Ik begrijp het niet helemaal. Wilt u informatie over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
Ja, want er zit al de hele tijd schot in de zaak. Zo actief is z'n pa niet op Facebook, die heb ik ook al benaderd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon een brief sturen naar z'n pa. Achter z'n email is desnoods ook nog wel te komen. Z'n pa zal je wel niet negeren.
Niet eens 4*quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef wieisboos het volgende:
woow daley blind 3* skills in seasons
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, want er zit al de hele tijd schot in de zaak. Zo actief is z'n pa niet op Facebook, die heb ik ook al benaderd.
Ja..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
DutchSL (of iemand anders) heb jij toevallig wel eens een testplan voor een website gebruikt?
Jup.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
DutchSL (of iemand anders) heb jij toevallig wel eens een testplan voor een website gebruikt?
Ik denk het niet. Ik vind heel veel andere achternamen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.
en als daar niet op gereageerd wordt, midden in de nacht bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Gewoon bellen. Brieven verdwijnen in de papierbak
Nouja, achternaam erbij dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik vind heel veel andere achternamen.
dm dan gewoon de naam in plaats van dit soort vage dingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dm dan gewoon de naam in plaats van dit soort vage dingenDie gast scamt, snap niet waarom je ze half in bescherming neemt
Met een dreadlock-pruikquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Of gewoon à la Alberto Stegeman aanbellen.
Sorry, bedrijfsgeheim.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Iets wat jullie me kunnen DM'en? Heb inspiratie nodig
Niet op pagina 1quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, bedrijfsgeheim.
Maar met Google vind je vast wel iets.
Er was toch een 88 Up Aguero?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weinig mis met het team hoor![]()
Behalve dat Messi slecht is.
Als hij zin heeft in anyenquote:
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Best kut dat er twee Bob's zijn. Het nummer van Bob 2 heb ik wel al.
Lekker de verkeerde Bob bedreigen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Best kut dat er twee Bob's zijn. Het nummer van Bob 2 heb ik wel al.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.
Ik kom ook mee danquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.
Ik kom meequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als hij zin heeft om te reageren ipv de amateur-detective uit te hangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als hij zin heeft in anyen^^
Hee Chimpanzee. Ik ga even koffie leuten. Misschien daarna.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als hij zin heeft om te reageren ipv de amateur-detective uit te hangen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
Lekker dan een Turk, Egyptenaar en een Chinees voor je deur.
De drie wijzen uit het oosten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
quote:
Gewoon met 4 man aanbellen en vragen om een Ronaldoquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
ufc kijker erbij, aan diversiteit geen gebrekquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:51 schreef Rogan het volgende:
Ik ga ook mee, niggers weten niet hoe groot ik ben.
Ik breek iedereen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef DutchSL het volgende:
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/friese_gangnam_style
Oh god.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Als El Blanchito de gouden tip geeft en DS zijn coins terug krijgt stel ik 100K beschikbaar als beloning
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/friese_gangnam_style
Oh god.
ehmmm, had ik dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je nog steeds Hidolf Atler als naam van je team?
hou je bakkesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
STUUR EEN INGEBREKESTELLING GODVER!!!!!!!!!!!!!!
die is er het minste mee bezig van iedereenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend.![]()
Nu mag DS2 zelf wel wat initiatief tonen imo.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross z'n beste quote is toch wel: 'They say i'm getting money, must be illuminati, talking to the holy ghost, in my bugatti'
Naakt badmintonvakantie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al lang niet meer gezien...waar is-ie gebleven?
GJE heeft een goede vacht, merkt hij niets van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heeft-ie mooi weer voor
Op zijn gemillimeterde haar na danquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GJE heeft een goede vacht, merkt hij niets van.
Zo lijkt Balotelli best wel groot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Rijst het volgende:
Balo en Mancini hadden fittie.![]()
[ afbeelding ]
oefenen voor Dancing with the Starsquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Rijst het volgende:
Balo en Mancini hadden fittie.![]()
[ afbeelding ]
k cool kom eraanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo lijkt Balotelli best wel groot.
Ik ben op dit moment te druk met andere dingen, en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders erachter komen dat ik ben opgelichtquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die is er het minste mee bezig van iedereen
Je paps zit ook op Fok?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment te druk met andere dingen, en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders erachter komen dat ik ben opgelicht
He, goed gejat van twitturquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen voor Dancing with the Stars
Nee, maar ik bedoelde dat ik het nog niet heb verteld. Overigens zijn mijn ouders al sinds een paar jaar gescheiden maar de vriend van mijn moeder woont hier nu.quote:
quote:
Kom je wel eens bij Anytyme de Koemarkt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde dat ik het nog niet heb verteld. Overigens zijn mijn ouders al sinds een paar jaar gescheiden maar de vriend van mijn moeder woont hier nu.
Ja, hoezo? Daar wonen wij niet ver vandaan (ongeveer 400 meter)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij Anytyme de Koemarkt?
Ik zou Nasi en Mata omdraaien..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel, ik weet dat het onderstaande team nog voor verbetering vatbaar is.. Maar geen idee, wie of wat.. Budget +-60k op dit moment.. Oa ook Tevez, Cazorla, Fellaini, Gibbs en Johnson op de bank, waar er ook nog wel eentje van weg kan ofzo.
[ afbeelding ]
ah kut gedc? =[ 1-1 bij rustquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou Nasi en Mata omdraaien..
Crouch voor agueroquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel, ik weet dat het onderstaande team nog voor verbetering vatbaar is.. Maar geen idee, wie of wat.. Budget +-60k op dit moment.. Oa ook Tevez, Cazorla, Fellaini, Gibbs en Johnson op de bank, waar er ook nog wel eentje van weg kan ofzo.
[ afbeelding ]
Verlies je zo vaak dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
zit er een gje in elke pro club vandaag ofzo?
Veel balverlies..?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
tegenstander gaat 4x op rij gelijk weg omdat wij 3 man hebben en zij 2quote:
Komen alle keepers uit tot aan de middellijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
Meestal kom je weer meteen dezelfde tegen, gister ook weer. Scoren we 1-0 in de 4e minuut gaan ze weg. Komen we ze meteen weer tegen, kwamen we 1-0 achter. Alle moeit om 1-1 te spelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tegenstander gaat 4x op rij gelijk weg omdat wij 3 man hebben en zij 2
5 atb?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
dat ook jaquote:
Het is zeker weten deze dude?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Ach joh, DS2 het komt wel goed.
Ik denk dat er hier zat mensen contact proberen te leggen met Bob en er is zo te zien ook genoeg animo voor een huisbezoekje.
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is zeker weten deze dude?
[ afbeelding ]
Haha ja dat was echt genaaidquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meestal kom je weer meteen dezelfde tegen, gister ook weer. Scoren we 1-0 in de 4e minuut gaan ze weg. Komen we ze meteen weer tegen, kwamen we 1-0 achter. Alle moeit om 1-1 te spelen
Ik wil vanavond nog wel even, kan ook wel wat vroegerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt genaaidWe waren nog beter ook
die gast van newkids is de mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil vanavond nog wel even, kan ook wel wat vroeger
Mensen zullen ook wel widm willen kijken.
Even praktiseren over een goede tekst. Ik kan het onder mijn echte naam natuurlijk niet te bont maken.quote:
Engels praten doet het altijd goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even praktiseren over een goede tekst. Ik kan het onder mijn echte naam natuurlijk niet te bont maken.
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Jullie mogen best mijn AR-15 lenen voor het bezoekje aan Bob hoor. Je moet wel zelf munitie regelen.
Ja, met mijn naam, dat wordt alleen maar kolderiekquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Engels praten doet het altijd goed.
Als je in stijl gaat neem je een anjerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.
Dr. Klees Tuufjusquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met mijn naam, dat wordt alleen maar kolderiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucking pussy,quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Kalas wordt gepricefixed
PS3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hardoplachen om Klaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fucking pussy,
give back the fucking coins to x ZatoX x , or else me and my friends are going to ruin ur fucking face you motherfucker
Klaas
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fucking pussy,
give back the fucking coins to x ZatoX x , or else me and my friends are going to ruin ur fucking face you motherfucker
Klaas
Ik had er best veel, gingen ineens allemaal weg voor 2k+quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja PS3. Die zit binnen 3 dagen weer op zijn normale prijs.
hehequote:
Nice, hoeveelste van de wereld staan julliequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kampioenen divisie 1 met clubs.Alleen maar gewonnen.
9-0-0 oid.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heheMaar die Bob, voetbalt hij nou? Is wel een briljante meeting. Met zn allen naar zo'n wedstrijd. Bier kost niks bij zo'n voetbalclub. En dan gaan we allemaal Ronaldo liedjes zingen
Haha ja echt weer gelachen, wat een drama die laatste pot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kampioenen divisie 1 met clubs.Alleen maar gewonnen.
9-0-0 oid.
Bob, why are your freekicks so consistent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heheMaar die Bob, voetbalt hij nou? Is wel een briljante meeting. Met zn allen naar zo'n wedstrijd. Bier kost niks bij zo'n voetbalclub. En dan gaan we allemaal Ronaldo liedjes zingen
1030, we horen veel hoger te staan maar komt puur omdat we tegenover die andere clubs niet veel gespeeld hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, hoeveelste van de wereld staan jullie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Even Donderdagavond bij de training gaan staan.Bier voor een uuroo.
[..]
Haha ja echt weer gelachen, wat een drama die laatste pot.Jij met die vieze LB-Y de hele tijd.
Record is 179 - 78 - 76. Onder Omni als ANY is dat record nog beter denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet. Soms hebben we een erg goede reeks en soms zitten we opeens weer in divisie 3.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
1.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
En jullie Xboxers? Wat is jullie record en plaats?
Hieperdepiep-ocriet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Even Donderdagavond bij de training gaan staan.Bier voor een uuroo.
[..]
Haha ja echt weer gelachen, wat een drama die laatste pot.Jij met die vieze LB-Y de hele tijd.
Soiweso al >1000 potjes gespeeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Plaats is hoger, record veel slechter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
En toch heb ji jeen afro en ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog 8 goals voor mijn honderdste.Mootje moet er nog 5 voor zijn 250'ste.
![]()
Oh 800 potjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
318-197-291
Volgens mij hebben we weleens 7x achter elkaar verloren
Met 7 man spelen is ook niet bevorderlijk mja.
2quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb al ff niet meer mee gedaan. Welke divisie zit BoB nu?
Hij speelt bij ons en bij een vriend dus hij wisselt steeds. Of hij kwam erachter toch het niveau niet aan te kunnen.quote:
Nee Henk, gewoon verkopen die zooi en met Crouch in de spits gaan spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Is Tevez goed genoeg? Ik heb hem in 4-3-3 naast Di Maria en Robinho. Ik kan ook Nani voor Robinho doen trouwens.
Heb ze meteen gediscard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
They came out of the chest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, heb een vriendelijk verzoek tot terugbetaling gestuurd, en geadviseerd wat rente erbij te doen. Wat heeft DS2 zelf voor actie ondernomen tot dusver?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef el-blanchito het volgende:
@Toefjes, ja dat is de man die je zoekt en nee hij voetbalt niet meer.
Niets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, heb een vriendelijk verzoek tot terugbetaling gestuurd, en geadviseerd wat rente erbij te doen. Wat heeft DS2 zelf voor actie ondernomen tot dusver?
Wel lief van je hoor opa!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, heb een vriendelijk verzoek tot terugbetaling gestuurd, en geadviseerd wat rente erbij te doen. Wat heeft DS2 zelf voor actie ondernomen tot dusver?
Een geheime boodschap heeft 'ie achtergelaten in één van z'n video's.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee Henk, gewoon verkopen die zooi en met Crouch in de spits gaan spelen.
Gr gr tochweerhugo
het is tochweerhughquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee Henk, gewoon verkopen die zooi en met Crouch in de spits gaan spelen.
Gr gr tochweerhugo
Behalve chem en balans.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3217240/#squad-player
Nou goed dit team is af, en het heeft alles.
En dat voor 150k
Jammer dat het ook 6 spelers op 7 chem heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Volgens mij helemaal niets, behalve wat wederzijdse XBL vrinden aanspreken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Waar luister ik naar?quote:
Somsquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Jonnsie het volgende:
wtf, spacet die online pass bij jullie ook?!
Zo een potje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Jonnsie het volgende:
wtf, spacet die online pass bij jullie ook?!
Nee hij doet altijd vroeg reviews van dure IFs en hij is een baasquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar luister ik naar?
Pavlyuchenko in zijn eerste jaar bij de Spurs?
kutter dan mijn teams kan haast nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.
dat zeg je tegen elk team mongoolquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.
Tochweerhenk heeft jou overtroffen kev.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutter dan mijn teams kan haast niet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tochweerhenk heeft jou overtroffen kev.
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutter dan mijn teams kan haast niet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
dat zeg je tegen elk team mongool
Prima, heb je 10 tellen? Moet nog 1 speler halen om het team klaar te maken...quote:
jouw silverteam spree was ook wel ergquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.
[..]![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.
[..]![]()
die 7 staat ook voor de chem van zijn spelersquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw silverteam spree was ook wel erg
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima, heb je 10 tellen? Moet nog 1 speler halen om het team klaar te maken...
Ronaldhino beviel toch minder dan verwacht.... Beetje te dure aankoop om dan gewoon maar te houden
Oerwoud geluiden zijn verboden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.
Wat je erg noemt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw silverteam spree was ook wel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silvercupjes vlogen binnen.
Voorlopig hou ik het bij Jones-Carroll.
Uiteraard heb ik een headset!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.
die snapt het niet de takkehoer ze kent trouwens wel sneijder en wij vindne het een belachekijk persoon dat hij zijn vrouw slaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat vindt Ingrid van dit team Henkie?
Dan ga ik alleen maar mee doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oerwoud geluiden zijn verboden!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een headset!Die krijg je toch bij aanschaf van je Xbox
je bent niet grappigquote:
Aha, in de toiletpot gevallen ofzo? (dat is een verhaal dat me bekend voor komt namelijk...)quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.
quote:
Godver, bijna een project X feest georganiseerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niets, behalve wat wederzijdse XBL vrinden aanspreken.
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collegaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.
hahaha Zullen we hem dan ook opzoeken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collega
Kom we gaan hem klappen. Tourtje langs Bobbie, Max en Tims ex-collega.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |