quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross z'n beste quote is toch wel: 'They say i'm getting money, must be illuminati, talking to the holy ghost, in my bugatti'
Naakt badmintonvakantie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al lang niet meer gezien...waar is-ie gebleven?
GJE heeft een goede vacht, merkt hij niets van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heeft-ie mooi weer voor
Op zijn gemillimeterde haar na danquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GJE heeft een goede vacht, merkt hij niets van.
Zo lijkt Balotelli best wel groot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Rijst het volgende:
Balo en Mancini hadden fittie.![]()
[ afbeelding ]
oefenen voor Dancing with the Starsquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Rijst het volgende:
Balo en Mancini hadden fittie.![]()
[ afbeelding ]
k cool kom eraanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo lijkt Balotelli best wel groot.
Ik ben op dit moment te druk met andere dingen, en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders erachter komen dat ik ben opgelichtquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die is er het minste mee bezig van iedereen
Je paps zit ook op Fok?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment te druk met andere dingen, en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders erachter komen dat ik ben opgelicht
He, goed gejat van twitturquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen voor Dancing with the Stars
Nee, maar ik bedoelde dat ik het nog niet heb verteld. Overigens zijn mijn ouders al sinds een paar jaar gescheiden maar de vriend van mijn moeder woont hier nu.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |