Als hij zin heeft in anyenquote:
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Best kut dat er twee Bob's zijn. Het nummer van Bob 2 heb ik wel al.
Lekker de verkeerde Bob bedreigen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Best kut dat er twee Bob's zijn. Het nummer van Bob 2 heb ik wel al.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.
Ik kom ook mee danquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt kunnen we ook aanbellen? Pik ik je op van Arnhem station en rijden we naar Westervoort.
Ik kom meequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als hij zin heeft om te reageren ipv de amateur-detective uit te hangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als hij zin heeft in anyen^^
Hee Chimpanzee. Ik ga even koffie leuten. Misschien daarna.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als hij zin heeft om te reageren ipv de amateur-detective uit te hangen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
Lekker dan een Turk, Egyptenaar en een Chinees voor je deur.
De drie wijzen uit het oosten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
quote:
Gewoon met 4 man aanbellen en vragen om een Ronaldoquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef Rijst het volgende:
ufc kijker erbij, aan diversiteit geen gebrekquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:51 schreef Rogan het volgende:
Ik ga ook mee, niggers weten niet hoe groot ik ben.
Ik breek iedereen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef DutchSL het volgende:
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/friese_gangnam_style
Oh god.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Als El Blanchito de gouden tip geeft en DS zijn coins terug krijgt stel ik 100K beschikbaar als beloning
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/friese_gangnam_style
Oh god.
ehmmm, had ik dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je nog steeds Hidolf Atler als naam van je team?
hou je bakkesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
STUUR EEN INGEBREKESTELLING GODVER!!!!!!!!!!!!!!
die is er het minste mee bezig van iedereenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend.![]()
Nu mag DS2 zelf wel wat initiatief tonen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |