Xboxquote:Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ken wel 2 Bobs hier onder de 18, maar is het op PS3 of Xbox?
quote:
Die brug waar heel het verkeer plat ligt als er een tractor wilt oversteken.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Westervoort is het grootste kutdorp dat er is, maar toch gebeurt er altijd wel iets
Peter .r de Vries bij onze bassischool, een brug die verkeerd wordt aangelegd, en we zijn 3x uitgeroepen tot slechtste gemeente van Nederland
Hahahaha iddquote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die brug waar het heel verkeer plat ligt als er een tractor wilt oversteken.Kutdorp inderdaad, kom er alleen voor bruiloften van Maxim meteen naast het spoor.
Waarom? Prima zaal voor bruiloften en andere gelegenheden.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahaha idd
Maksim, daar wil je ook nog niet dood gevonden worden.
Hahahahaha, we hebben een match!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de 'bob' een vriend heeft op facebook met als achternaam "gruitroij" dan is het 'm waarschijnlijk
Nouja, ik ben daar wel een geweest tijdens zo'n hollandse avond, dat is echt puur pauper.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom? Prima zaal voor bruiloften en andere gelegenheden.
zet het gewoon hier neer?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahaha, we hebben een match!
Dat is idd de Bob die ik ken.
Als iemand wil kan ik z'n adres, vader's naam en scooter kenteken PM'en.
Kun je dan een link geven van dat profiel?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de 'bob' een vriend heeft op facebook met als achternaam "gruitroij" dan is het 'm waarschijnlijk
Uitstekend. kom maar op.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahaha, we hebben een match!
Dat is idd de Bob die ik ken.
Als iemand wil kan ik z'n adres, vader's naam en scooter kenteken PM'en.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar kennen ze elkaar
Sowieso via zijn profiel benaderen, via de berichtenservice van Xbox ook effectief. Zodat hij angstig gaat worden. Wellicht is dat al genoeg om DS zijn coins terug te laten krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef Revontulet het volgende:
Epic topic, voor het eerst dat er echt een knokploeg gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |