quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik hem wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Als ik er nu over nadenk is het dom dat ik dit heb geaccepteerd maar ik had niet het idee dat hij mij op ging lichten
Ik krijg nu redelijk de neiging om je met je eigen uitspraak om de oren te slaan, maar laat ik dat maar doen...fucked up zeg..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik h.em wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Als ik er nu over nadenk is het dom dat ik dit heb geaccepteerd maar ik had niet het idee dat hij mij op ging lichten
Ik snap het verhaal niet helemaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik hem wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijsquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet helemaal.Je kocht daadwerkelijk die Ronaldo? En waar diende dat tradeoffer voor?
En wat zat er in het tradeoffer?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijs
Dit is echt kut voor je. Ik hoop dat je zijn NAW gegevens boven water kan krijgen. Dan kunnen we misschien wel iets regelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijs
Een random 60 rated GK die ik er nu op heb gezet.quote:
Ik weet alleen zijn voornaam en zijn woonplaats, dan kom ik nog niet echt ver.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt kut voor je. Ik hoop dat je zijn NAW gegevens boven water kan krijgen. Dan kunnen we misschien wel iets regelen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een random 60 rated GK die ik er nu op heb gezet.
[..]
Ik weet alleen zijn voornaam en zijn woonplaats, dan kom ik nog niet echt ver.
oke jammer. hahah netjes, doe je snelquote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, niks van gehoord meer. Ik heb wel van de 300K die ik verkocht heb alweer ruim 100K terugverdiend door de complete gekte op de markt met kerst
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, dit is zijn profiel: http://cdn.www.easports.com/player-hub/360/eLTa+I+7VinJa
En ik weet dat hij Bob heet, verder kom ik nog niet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastigquote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.
15.000 inwoners. Zullen niet veel Bob's tussen zitten hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastig
Er zijn maar een paar mensen in Westervoort met de naam Bob die de leeftijd hebben van een FUT'er met Facebook. Alleen als ik naar de rest kijk hebben die dezelfde leeftijd als Toefjes en dan houd het op.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastig
Maakt niet uit toch? Oplichten houdt niet op bij 20 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen in Westervoort met de naam Bob die de leeftijd hebben van een FUT'er met Facebook. Alleen als ik naar de rest kijk hebben die dezelfde leeftijd als Toefjes en dan houd het op.
Ging met niet om het oplichten, maar om de leeftijd als FUT-speler.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Oplichten houdt niet op bij 20 jaar
Kijk! Ken jij Bob?quote:
Moeilijk om die knul op te zoeken als die geen Facebook of andere gegevens heeft staan op het internet. Met alleen zijn GT gaan we niet ver komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet alleen dat hij nog geen 18 is en ik weet niet of hij FB heeft. Ik had dus nog 2 anderen met eLTa in hun naam in mijn vriendenlijst maar nu ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |