PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Taarabt 10k gestegen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Cazorla en Taarabt duurder dan gister, dacht vanochtend al dat ik ze gister moest kopen
Spits in 352quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Zal ik Taarabt CAM maken voor in 3-5-2, of zal ik 'm in 4-2-3-1 als CF gebruiken? Mijn laatste ervaring met 4-2-3-1 was niet zo best.
4231 staat hij bij mij, werkt primaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Zal ik Taarabt CAM maken voor in 3-5-2, of zal ik 'm in 4-2-3-1 als CF gebruiken? Mijn laatste ervaring met 4-2-3-1 was niet zo best.
Nop, de laatste was om 19u onze tijd.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Reuv82 het volgende:
komt er om 11 uur ook nog een special pack?
ja echt gierig van EA, die gouden toernooien geven ze 5k coins en een 7.5k pack ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat je een silver pack kreeg bij dat toernooi, is het een mini
Heb em nog kunnen kopen voor 40k een uurtje geleden. Die gaat niet meer weg. Sif cazorla had ik wel moeten halen maar ja ach.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
50k voor een Taarabt, wtf
Gister 30:(
Zijn sif speelt best lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Cazorla en Taarabt duurder dan gister, dacht vanochtend al dat ik ze gister moest kopen
Had ik gister maar die Taarabt van 30k van je genomen, scheelde 20k. Je hebt hem ook te vroeg verkochtquote:
Echt gaar ja..ein-de-lijk een silver cup, kan je er geen fuck mee verdienen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja echt gierig van EA, die gouden toernooien geven ze 5k coins en een 7.5k pack ofzo
Eentje die snel isquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat is de ideale bpl 4231 spits? Dzeko?
4-2-3-1 is geen cross-spam formatie..dus nee. Ik zou wel iemand zoeken die fysiek zijn mannetje kan staan, maar vooral iemand die compleet is. Een type Castaignos.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Iemand afgezogen voor 300k fut coins ja?quote:
Vertelquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Djeetje het volgende:
vandaag even 300k rijker in 1 minuut.
nee Robben uit een pakje.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand afgezogen voor 300k fut coins ja?
Hmmm. Ik dacht misschien berbatov? Alleen niet zo snelquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-3-1 is geen cross-spam formatie..dus nee. Ik zou wel iemand zoeken die fysiek zijn mannetje kan staan, maar vooral iemand die compleet is. Een type Castaignos.
BALOTELLIquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Balo, D Cissé functioneren prima. Torres, Rooney etc kunnen ook prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Dat soort spelers idd. Balo zou mijn eerste keus zijn in een EPL team. Een alleskunner als Ibra kan uiteraard ook..Benzema bijv ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Balo, D Cissé functioneren prima. Torres, Rooney etc kunnen ook prima.
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Thorb het volgende:
Die gourmet/wok lucht aan je kleren
Wel lekker gekeept van Hart
Pics van je zusjequote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.
Daarom ook fonduenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Thorb het volgende:
Die gourmet/wok lucht aan je kleren
Wel lekker gekeept van Hart
Daar wil je niet op staan!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijken wel weegschalen waar die fonduepannen op staan.
Dat deed ik vroeger altijd 1e kerstdag (nu meestal meerdere gangen etc) maar daar stinken je kleren ook van. Maar we zitten ook met 5 gourmet/wok stellenquote:
Ik vind ook dat het met een vlam hoortquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijken wel weegschalen waar die fonduepannen op staan.
gelukkig zat jij veilig op je kamerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.
De boel zit hier anders ook aardig onder de vetspetters.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig zat jij veilig op je kamer
massage filmpje?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De boel zit hier anders ook aardig onder de spetters.
gelukkig kan het niet in je ogen komenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
Dat spetteren is idd irritant. Heb nogal een groot voorhoofd dus ben bij voorbaat altijd de lul
quote:
Jullie zijn lekker op dreef!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gelukkig kan het niet in je ogen komen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kerst is altijd bashen en gebasht wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lekker op dreef!
GJEquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
Jongens, ik haal zometeen een naam uit de OP, ik kreeg een DM.
Dus, dat jullie het weten.
JUlluie mogen raden wie.
Ja logisch straks zit ze op d'r verjaardag met een brandplek op d'r gezicht.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik draag een bril.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze straks jarig is? Stalk jij mijn zusje ofzo?!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja logisch straks zit ze op d'r verjaardag met een brandplek op d'r gezicht.
Ik kwam er pas achteraf achter dat het je zusje was sorry echt sorryquote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze straks jarig is? Stalk jij mijn zusje ofzo?!
Ik ga daar ook heen, groetjesquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Ik krijg nu een whatsapp dat m'n zusje ergens heen gaat waar ik niks vanaf weet. Is dit een complot?
Dit was gewoon een penalty hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
Suarez is ook echt zo'n vieze rat om pas in de 16 meter te gaan liggen
Dat ontken ik ook niet, hij is alleen wel zo slim om pas in de 16 te gaan liggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een penalty hoor
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
Suarez is ook echt zo'n vieze rat om pas in de 16 meter te gaan liggen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, hij is alleen wel zo slim om pas in de 16 te gaan liggen.
OH SNAPquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vinden.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vinden.
dat zeg je alleen omdat het een voormalig ajacied is anders vond je het een prachtige tackle lekker hard op de keepertquote:
quote:
Je ne hablo english et Niederlands durchelkaar.quote:
Ik had geen eens tijd om m'n comment te editten, zo gebrand ben jij op Ajacieden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ne hablo english et Niederlands durchelkaar.
hoe bedoel je stats?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand hoe de link tussen chemistry en stats precies in elkaar zit?
Spelers met 9 chemistry hebben betere in game stats dan spelers met lagere chemistry.quote:
wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Spelers met 9 chemistry hebben betere in game stats dan spelers met lagere chemistry.
HAHA jaquote:
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Niemand weet hoe het precies zit. nepenthez had er laatst een vid over. Conclusie was geloof ik dat 6 chem en 50 morale zorgde voor een speler met base stats die hetzelfde zijn als h2h. Alles daarboven geeft een boost, dus morale en chem.
Moet je Confetti vragen, hij had dat vorig jaar helemaal uitgezocht, dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.
Ben benieuwd hoe hij die stats dat uit heeft gelezen. Gewoon via TOTW geeft bijvoorbeeld dit:quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Niemand weet hoe het precies zit. nepenthez had er laatst een vid over. Conclusie was geloof ik dat 6 chem en 50 morale zorgde voor een speler met base stats die hetzelfde zijn als h2h. Alles daarboven geeft een boost, dus morale en chem.
Er moet wel een vaste regel zijn of het moet pseudo-random zijn. Hoe berekent het spel zelf anders de boosts?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.
Jij had laatst ook een nuttige tip. Toen kon je de algemene rating ergens zien ofzo. Kan je nog herinneren hoe dat moest?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
tegen CPU spelen, pauzeren en bij team management kijken. Daar staan alle ingame stats en de echte ratingquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij had laatst ook een nuttige tip. Toen kon je de algemene rating ergens zien ofzo. Kan je nog herinneren hoe dat moest?
lijkt me ook ja, maar niemand heeft hem gevonden volgens mij..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er moet wel een vaste regel zijn of het moet pseudo-random zijn. Hoe berekent het spel zelf anders de boosts?
Ik speel nu tegen TOTW en Eriksen is 81, moet dat niet 80 zijn dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tegen CPU spelen, pauzeren en bij team management kijken. Daar staan alle ingame stats en de echte rating
Hij zou op zich te vinden zijn, zij het niet dat je die stats nergens kunt zien. Dan is reversed engineering ook niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lijkt me ook ja, maar niemand heeft hem gevonden volgens mij..
Alweer?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Nieuwe pakje1 extra kaartje. Dus i.p.v. 12 kaarten krijg je nu 13 kaarten in een pack. Prijs: 7500 coins.
potje?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zou op zich te vinden zijn, zij het niet dat je die stats nergens kunt zien. Dan is reversed engineering ook niet mogelijk.
Afgelopen week ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik weet niet. Eerste keer dat ik hem zien.
nee, 81 is zijn cardrating en blijkbaar ook de ingame rating. Bassong if heeft 74 op zijn kaart, maar is geloof ik een 77. Veel van die silver ifs worden silver gehouden maar zouden met hun stats gold moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel nu tegen TOTW en Eriksen is 81, moet dat niet 80 zijn dan?
Laat je team eens zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef sonnyspek het volgende:
Spelen jullie persee om een bepaald team te halen?
Ik koop namelijk gewoon spelers die goedkoop zijn en die een beetje kunnen voetballen. Eigenlijk heb ik een kneuzenteam.
Mischien kan mijn Xbox username ook in de OP: sonnyspek.
Ja true. Sta nu zelfs negatief met RvP. Maar dat komt ook door de 3 tegenstanders die gingen quiten vlak na de aftrapquote:
< 1:1 bedoel je? Negatief lijkt me lastig.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja true. Sta nu zelfs negatief met RvP. Maar dat komt ook door de 3 tegenstanders die gingen quiten vlak na de aftrap
Al Galatasarymeneer toch? Die had Marcelo en Podolski en nog een dure.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef TBakkert het volgende:
Rijst
heeft iemand trouwens nog die 100k packs gekocht?
maar daar heb je denk ik geen 100k mee terug?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al Galatasarymeneer toch? Die had Marcelo en Podolski en nog een dure.
Hij had iets van 190k, zei hij.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar daar heb je denk ik geen 100k mee terug?
quote:
Denk dat je meer kans maakt op 100K voor 12.50¤quote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef inn_fifa het volgende:
Wie verkoopt er 125k voor 10 euro?, graag een DM.
Ja, oke. Maar hoop dat iemand het voor 125k/10¤ wilt doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Denk dat je meer kans maakt op 100K voor 12.50¤
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:58 schreef inn_fifa het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar hoop dat iemand het voor 125k/10¤ wilt doen.
Moet je een stukje rijden, dan zijn er genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.
Klopt, niks van gehoord meer. Ik heb wel van de 300K die ik verkocht heb alweer ruim 100K terugverdiend door de complete gekte op de markt met kerstquote:Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Die gast zeker niks meer van zich laten horen?
Irritant als ze er naar vragen en dan afhaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |