PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Taarabt 10k gestegen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Cazorla en Taarabt duurder dan gister, dacht vanochtend al dat ik ze gister moest kopen
Spits in 352quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Zal ik Taarabt CAM maken voor in 3-5-2, of zal ik 'm in 4-2-3-1 als CF gebruiken? Mijn laatste ervaring met 4-2-3-1 was niet zo best.
4231 staat hij bij mij, werkt primaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef pascal08 het volgende:
Zal ik Taarabt CAM maken voor in 3-5-2, of zal ik 'm in 4-2-3-1 als CF gebruiken? Mijn laatste ervaring met 4-2-3-1 was niet zo best.
Nop, de laatste was om 19u onze tijd.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Reuv82 het volgende:
komt er om 11 uur ook nog een special pack?
ja echt gierig van EA, die gouden toernooien geven ze 5k coins en een 7.5k pack ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat je een silver pack kreeg bij dat toernooi, is het een mini
Heb em nog kunnen kopen voor 40k een uurtje geleden. Die gaat niet meer weg. Sif cazorla had ik wel moeten halen maar ja ach.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
50k voor een Taarabt, wtf
Gister 30:(
Zijn sif speelt best lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Cazorla en Taarabt duurder dan gister, dacht vanochtend al dat ik ze gister moest kopen
Had ik gister maar die Taarabt van 30k van je genomen, scheelde 20k. Je hebt hem ook te vroeg verkochtquote:
Echt gaar ja..ein-de-lijk een silver cup, kan je er geen fuck mee verdienen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja echt gierig van EA, die gouden toernooien geven ze 5k coins en een 7.5k pack ofzo
Eentje die snel isquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat is de ideale bpl 4231 spits? Dzeko?
4-2-3-1 is geen cross-spam formatie..dus nee. Ik zou wel iemand zoeken die fysiek zijn mannetje kan staan, maar vooral iemand die compleet is. Een type Castaignos.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Iemand afgezogen voor 300k fut coins ja?quote:
Vertelquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Djeetje het volgende:
vandaag even 300k rijker in 1 minuut.
nee Robben uit een pakje.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand afgezogen voor 300k fut coins ja?
Hmmm. Ik dacht misschien berbatov? Alleen niet zo snelquote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-3-1 is geen cross-spam formatie..dus nee. Ik zou wel iemand zoeken die fysiek zijn mannetje kan staan, maar vooral iemand die compleet is. Een type Castaignos.
BALOTELLIquote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Balo, D Cissé functioneren prima. Torres, Rooney etc kunnen ook prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Dat soort spelers idd. Balo zou mijn eerste keus zijn in een EPL team. Een alleskunner als Ibra kan uiteraard ook..Benzema bijv ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Balo, D Cissé functioneren prima. Torres, Rooney etc kunnen ook prima.
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Thorb het volgende:
Die gourmet/wok lucht aan je kleren
Wel lekker gekeept van Hart
Pics van je zusjequote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.
Daarom ook fonduenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Thorb het volgende:
Die gourmet/wok lucht aan je kleren
Wel lekker gekeept van Hart
Daar wil je niet op staan!!!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijken wel weegschalen waar die fonduepannen op staan.
Dat deed ik vroeger altijd 1e kerstdag (nu meestal meerdere gangen etc) maar daar stinken je kleren ook van. Maar we zitten ook met 5 gourmet/wok stellenquote:
Ik vind ook dat het met een vlam hoortquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijken wel weegschalen waar die fonduepannen op staan.
gelukkig zat jij veilig op je kamerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n zusje kreeg een vetspetter op haar hoofd. Die loopt als de hele avond met ijs tegen d'r hoofd. #steljenietzoaan.
De boel zit hier anders ook aardig onder de vetspetters.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig zat jij veilig op je kamer
massage filmpje?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De boel zit hier anders ook aardig onder de spetters.
gelukkig kan het niet in je ogen komenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
Dat spetteren is idd irritant. Heb nogal een groot voorhoofd dus ben bij voorbaat altijd de lul
quote:
Jullie zijn lekker op dreef!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gelukkig kan het niet in je ogen komen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kerst is altijd bashen en gebasht wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lekker op dreef!
GJEquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
Jongens, ik haal zometeen een naam uit de OP, ik kreeg een DM.
Dus, dat jullie het weten.
JUlluie mogen raden wie.
Ja logisch straks zit ze op d'r verjaardag met een brandplek op d'r gezicht.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik draag een bril.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze straks jarig is? Stalk jij mijn zusje ofzo?!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja logisch straks zit ze op d'r verjaardag met een brandplek op d'r gezicht.
Ik kwam er pas achteraf achter dat het je zusje was sorry echt sorryquote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze straks jarig is? Stalk jij mijn zusje ofzo?!
Ik ga daar ook heen, groetjesquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Ik krijg nu een whatsapp dat m'n zusje ergens heen gaat waar ik niks vanaf weet. Is dit een complot?
Dit was gewoon een penalty hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
Suarez is ook echt zo'n vieze rat om pas in de 16 meter te gaan liggen
Dat ontken ik ook niet, hij is alleen wel zo slim om pas in de 16 te gaan liggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een penalty hoor
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
Suarez is ook echt zo'n vieze rat om pas in de 16 meter te gaan liggen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, hij is alleen wel zo slim om pas in de 16 te gaan liggen.
OH SNAPquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vinden.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hé, en als El Ahmadi het deed dan zou je het wel 'slim' vinden.
dat zeg je alleen omdat het een voormalig ajacied is anders vond je het een prachtige tackle lekker hard op de keepertquote:
quote:
Je ne hablo english et Niederlands durchelkaar.quote:
Ik had geen eens tijd om m'n comment te editten, zo gebrand ben jij op Ajacieden.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ne hablo english et Niederlands durchelkaar.
hoe bedoel je stats?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand hoe de link tussen chemistry en stats precies in elkaar zit?
Spelers met 9 chemistry hebben betere in game stats dan spelers met lagere chemistry.quote:
wtf?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Spelers met 9 chemistry hebben betere in game stats dan spelers met lagere chemistry.
HAHA jaquote:
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Niemand weet hoe het precies zit. nepenthez had er laatst een vid over. Conclusie was geloof ik dat 6 chem en 50 morale zorgde voor een speler met base stats die hetzelfde zijn als h2h. Alles daarboven geeft een boost, dus morale en chem.
Moet je Confetti vragen, hij had dat vorig jaar helemaal uitgezocht, dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.
Ben benieuwd hoe hij die stats dat uit heeft gelezen. Gewoon via TOTW geeft bijvoorbeeld dit:quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Niemand weet hoe het precies zit. nepenthez had er laatst een vid over. Conclusie was geloof ik dat 6 chem en 50 morale zorgde voor een speler met base stats die hetzelfde zijn als h2h. Alles daarboven geeft een boost, dus morale en chem.
Er moet wel een vaste regel zijn of het moet pseudo-random zijn. Hoe berekent het spel zelf anders de boosts?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit geen vaste regel in dus? Jammer.
Jij had laatst ook een nuttige tip. Toen kon je de algemene rating ergens zien ofzo. Kan je nog herinneren hoe dat moest?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
tegen CPU spelen, pauzeren en bij team management kijken. Daar staan alle ingame stats en de echte ratingquote:Op donderdag 27 december 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij had laatst ook een nuttige tip. Toen kon je de algemene rating ergens zien ofzo. Kan je nog herinneren hoe dat moest?
lijkt me ook ja, maar niemand heeft hem gevonden volgens mij..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er moet wel een vaste regel zijn of het moet pseudo-random zijn. Hoe berekent het spel zelf anders de boosts?
Ik speel nu tegen TOTW en Eriksen is 81, moet dat niet 80 zijn dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tegen CPU spelen, pauzeren en bij team management kijken. Daar staan alle ingame stats en de echte rating
Hij zou op zich te vinden zijn, zij het niet dat je die stats nergens kunt zien. Dan is reversed engineering ook niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lijkt me ook ja, maar niemand heeft hem gevonden volgens mij..
Alweer?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Nieuwe pakje1 extra kaartje. Dus i.p.v. 12 kaarten krijg je nu 13 kaarten in een pack. Prijs: 7500 coins.
potje?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zou op zich te vinden zijn, zij het niet dat je die stats nergens kunt zien. Dan is reversed engineering ook niet mogelijk.
Afgelopen week ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik weet niet. Eerste keer dat ik hem zien.
nee, 81 is zijn cardrating en blijkbaar ook de ingame rating. Bassong if heeft 74 op zijn kaart, maar is geloof ik een 77. Veel van die silver ifs worden silver gehouden maar zouden met hun stats gold moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel nu tegen TOTW en Eriksen is 81, moet dat niet 80 zijn dan?
Laat je team eens zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef sonnyspek het volgende:
Spelen jullie persee om een bepaald team te halen?
Ik koop namelijk gewoon spelers die goedkoop zijn en die een beetje kunnen voetballen. Eigenlijk heb ik een kneuzenteam.
Mischien kan mijn Xbox username ook in de OP: sonnyspek.
Ja true. Sta nu zelfs negatief met RvP. Maar dat komt ook door de 3 tegenstanders die gingen quiten vlak na de aftrapquote:
< 1:1 bedoel je? Negatief lijkt me lastig.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja true. Sta nu zelfs negatief met RvP. Maar dat komt ook door de 3 tegenstanders die gingen quiten vlak na de aftrap
Al Galatasarymeneer toch? Die had Marcelo en Podolski en nog een dure.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:14 schreef TBakkert het volgende:
Rijst
heeft iemand trouwens nog die 100k packs gekocht?
maar daar heb je denk ik geen 100k mee terug?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al Galatasarymeneer toch? Die had Marcelo en Podolski en nog een dure.
Hij had iets van 190k, zei hij.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar daar heb je denk ik geen 100k mee terug?
quote:
Denk dat je meer kans maakt op 100K voor 12.50¤quote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef inn_fifa het volgende:
Wie verkoopt er 125k voor 10 euro?, graag een DM.
Ja, oke. Maar hoop dat iemand het voor 125k/10¤ wilt doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Denk dat je meer kans maakt op 100K voor 12.50¤
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:58 schreef inn_fifa het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar hoop dat iemand het voor 125k/10¤ wilt doen.
Moet je een stukje rijden, dan zijn er genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop elke dag dat er een tankstation is waar ik voor 1 euro per liter mag tanken.
Klopt, niks van gehoord meer. Ik heb wel van de 300K die ik verkocht heb alweer ruim 100K terugverdiend door de complete gekte op de markt met kerstquote:Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Die gast zeker niks meer van zich laten horen?
Irritant als ze er naar vragen en dan afhaken
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik hem wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Als ik er nu over nadenk is het dom dat ik dit heb geaccepteerd maar ik had niet het idee dat hij mij op ging lichten
Ik krijg nu redelijk de neiging om je met je eigen uitspraak om de oren te slaan, maar laat ik dat maar doen...fucked up zeg..quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik h.em wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Als ik er nu over nadenk is het dom dat ik dit heb geaccepteerd maar ik had niet het idee dat hij mij op ging lichten
Ik snap het verhaal niet helemaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertelde gisteren over dat iemand Messi in een pack had en dat ik een Ronaldo kocht voor 1.201.000. Hij stuurde mij een trade offer en ik zou mijn coins terug krijgen als zijn Messi werd verkocht. Het lijkt er nu op dat ik ben opgelicht, ik ben dus 1.2 miljoen kwijtEn dat terwijl ik hem wel eens een kaart heb uitgeleend die ik wel terug kreeg.
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijsquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet helemaal.Je kocht daadwerkelijk die Ronaldo? En waar diende dat tradeoffer voor?
En wat zat er in het tradeoffer?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijs
Dit is echt kut voor je. Ik hoop dat je zijn NAW gegevens boven water kan krijgen. Dan kunnen we misschien wel iets regelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht een Ronaldo op open bid voor 1.201.000, toen zette ik hem erop en hij stuurde een trade offer. Als zijn Messi was verkocht zou ik mijn coins terug krijgen en dat is dus niet gebeurd. Als ik er zo over nadenk was het heel dom omdat ik die Ronaldo er beter op kon zetten voor een bepaalde prijs
Een random 60 rated GK die ik er nu op heb gezet.quote:
Ik weet alleen zijn voornaam en zijn woonplaats, dan kom ik nog niet echt ver.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt kut voor je. Ik hoop dat je zijn NAW gegevens boven water kan krijgen. Dan kunnen we misschien wel iets regelen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een random 60 rated GK die ik er nu op heb gezet.
[..]
Ik weet alleen zijn voornaam en zijn woonplaats, dan kom ik nog niet echt ver.
oke jammer. hahah netjes, doe je snelquote:Op donderdag 27 december 2012 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, niks van gehoord meer. Ik heb wel van de 300K die ik verkocht heb alweer ruim 100K terugverdiend door de complete gekte op de markt met kerst
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, dit is zijn profiel: http://cdn.www.easports.com/player-hub/360/eLTa+I+7VinJa
En ik weet dat hij Bob heet, verder kom ik nog niet.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastigquote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij woont in Westervoort, dat is nog geen kilometer van Arnhem vandaan.
15.000 inwoners. Zullen niet veel Bob's tussen zitten hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastig
Er zijn maar een paar mensen in Westervoort met de naam Bob die de leeftijd hebben van een FUT'er met Facebook. Alleen als ik naar de rest kijk hebben die dezelfde leeftijd als Toefjes en dan houd het op.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook een Vitesse-fan. Maar ik kom daar nooit in de buurt dus het wordt voor mij lastig
Maakt niet uit toch? Oplichten houdt niet op bij 20 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen in Westervoort met de naam Bob die de leeftijd hebben van een FUT'er met Facebook. Alleen als ik naar de rest kijk hebben die dezelfde leeftijd als Toefjes en dan houd het op.
Ging met niet om het oplichten, maar om de leeftijd als FUT-speler.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Oplichten houdt niet op bij 20 jaar
Kijk! Ken jij Bob?quote:
Moeilijk om die knul op te zoeken als die geen Facebook of andere gegevens heeft staan op het internet. Met alleen zijn GT gaan we niet ver komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet alleen dat hij nog geen 18 is en ik weet niet of hij FB heeft. Ik had dus nog 2 anderen met eLTa in hun naam in mijn vriendenlijst maar nu ook niet meer.
Xboxquote:Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ken wel 2 Bobs hier onder de 18, maar is het op PS3 of Xbox?
quote:
Die brug waar heel het verkeer plat ligt als er een tractor wilt oversteken.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Westervoort is het grootste kutdorp dat er is, maar toch gebeurt er altijd wel iets
Peter .r de Vries bij onze bassischool, een brug die verkeerd wordt aangelegd, en we zijn 3x uitgeroepen tot slechtste gemeente van Nederland
Hahahaha iddquote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die brug waar het heel verkeer plat ligt als er een tractor wilt oversteken.Kutdorp inderdaad, kom er alleen voor bruiloften van Maxim meteen naast het spoor.
Waarom? Prima zaal voor bruiloften en andere gelegenheden.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahaha idd
Maksim, daar wil je ook nog niet dood gevonden worden.
Hahahahaha, we hebben een match!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de 'bob' een vriend heeft op facebook met als achternaam "gruitroij" dan is het 'm waarschijnlijk
Nouja, ik ben daar wel een geweest tijdens zo'n hollandse avond, dat is echt puur pauper.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom? Prima zaal voor bruiloften en andere gelegenheden.
zet het gewoon hier neer?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahaha, we hebben een match!
Dat is idd de Bob die ik ken.
Als iemand wil kan ik z'n adres, vader's naam en scooter kenteken PM'en.
Kun je dan een link geven van dat profiel?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Als de 'bob' een vriend heeft op facebook met als achternaam "gruitroij" dan is het 'm waarschijnlijk
Uitstekend. kom maar op.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahaha, we hebben een match!
Dat is idd de Bob die ik ken.
Als iemand wil kan ik z'n adres, vader's naam en scooter kenteken PM'en.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar kennen ze elkaar
Sowieso via zijn profiel benaderen, via de berichtenservice van Xbox ook effectief. Zodat hij angstig gaat worden. Wellicht is dat al genoeg om DS zijn coins terug te laten krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef Revontulet het volgende:
Epic topic, voor het eerst dat er echt een knokploeg gaat komen
Zijn woonplaats noemen plus voor -en achternaam zal hem ook wel aan het denken zetten. Zeker als die zijn brommer kenteken ook nog eens te zien krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso via zijn profiel benaderen, via de berichtenservice van Xbox ook effectief. Zodat hij angstig gaat worden. Wellicht is dat al genoeg om DS zijn coins terug te laten krijgen.
Hoe ver zijn we inmiddels? Weten we alles al? Is hij al benaderd?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn woonplaats noemen plus voor -en achternaam zal hem ook wel aan het denken zetten. Zeker als die zijn brommer kenteken ook nog eens te zien krijgt.
wtfquote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Gisteren Sleeping Dogs 2e hands gekocht via marktplaats. Hij zei dat hij m vandaag op de op de bus zou doen. Komt ie net voor me deur aanbellen met dat spelletje in zn hand. Mn moeder wist van niets dus ze stonden daar een halve minuut stil.Die man woont 200km verderop.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Dit gaat wel erg ver.
Ik fiets wel ff langs z'n huis om z'n huisnummer te checken.
< 18 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe oud is de knul in kwestie?
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Gisteren Sleeping Dogs 2e hands gekocht via marktplaats. Hij zei dat hij m vandaag op de op de bus zou doen. Komt ie net voor me deur aanbellen met dat spelletje in zn hand. Mn moeder wist van niets dus ze stonden daar een halve minuut stil.Die man woont 200km verderop.
Ff wat anders, heb jij aguero nog? Ik heb hem verkocht en tevez er voor in de plaats neergezet. Geen minuut spijt van. Scoort meer dan tevez en dat verschil in pace is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we inmiddels? Weten we alles al? Is hij al benaderd?
Goed punt. Ik sta op het punt om van Persie (die is zo mogelijk NOG slechter) te slachtofferen voor Balotelli, en het dus met Balotelli en Aguero te gaan proberen. Als dat niks wordt is Tevez misschien wel een goede optie ja!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ff wat anders, heb jij aguero nog? Ik heb hem verkocht en tevez er voor in de plaats neergezet. Geen minuut spijt van. Scoort meer dan tevez en dat verschil in pace is te verwaarlozen.
Balotelli heb ik wel gehouden. Dat is een baas.
Is het niet handig om onderling eea af te spreken? Of gaan we in het wilde weg hem gewoon benaderen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef el-blanchito het volgende:
Oké jongens, ben ik weer.
Mensen die zijn adres willen moeten maar ff PM'en want het lijkt me niet verstandig om alles hier neer te zetten
Denk dat het het slimste is gewoon post naar zn pa te sturen. Die gaat dat zeker weten niet tof vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het niet handig om onderling eea af te spreken? Of gaan we in het wilde weg hem gewoon benaderen?
Toevallig welquote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef Rijst het volgende:
zn vader en moeder heten Carlo en Irene toevallig
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Toevallig wel
Alleen die moeder weet ik niet zeker, maar z'n pa iig Carlo.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef Rijst het volgende:
zn vader en moeder heten Carlo en Irene toevallig
Misschien is dat wel het handigst: eerst een paar dagen hem dreigen dat we z'n ouders benaderen, daarna per post of e-mail aan die pa duidelijk uitleggen wat er gebeurd isquote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat het het slimste is gewoon post naar zn pa te sturen. Die gaat dat zeker weten niet tof vinden
En El Blanchito
Of we malen zijn ouders tot gehakt, maken er chili con carne van en zorgen ervoor dat hij het opeet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het handigst: eerst een paar dagen hem dreigen dat we z'n ouders benaderen, daarna per post of e-mail aan die pa duidelijk uitleggen wat er gebeurd is
Ik heb m al via EA zo'n berichtje gestuurdquote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het handigst: eerst een paar dagen hem dreigen dat we z'n ouders benaderen, daarna per post of e-mail aan die pa duidelijk uitleggen wat er gebeurd is
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
Ik ga hem bellen en hier een youtube video van maken
Als de handicap zou bestaan dan zou je met een Eredivisieteam ook nog wel een goede boost krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Santello het volgende:
Met mijn eerste bronze (chemistry 23) team win ik gewoon een gouden toernooi tegen teams met sneijder, lampard .. dat soort spul. Dus ik win 5k aan coins, koop allemaal gouden spelers (eredivisie) en dan speelt het voor geen meter.
Heeft EA deze handicap bevestigd? Was met die andere fifa's ook zo
Direct uit een corner gescoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef el-blanchito het volgende:
neehoor, zoals jullie weten kom ik uit Westervoort.
Sommigen zullen mijn naam weten aangezien ik in de OP stond.
AVW'66 speelt in Westervoort.
Zoek even op Bob schoeman, Avw.
Voila, 4 jaar terug ongeveer in de c2
EDIT: Of deze http://www.gelderlander.n(...)m-jeugdcup-1.2665495
Mocht je toch verhaal gaan halen, vraag dan gelijk waarom ik met Ba en Mirallas een keer of 5 divisie 1 win, maar als ik ze vervang door Aguero en van Persie ik gelijk degradeer naar divisie 2quote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Santello het volgende:
Met mijn eerste bronze (chemistry 23) team win ik gewoon een gouden toernooi tegen teams met sneijder, lampard .. dat soort spul. Dus ik win 5k aan coins, koop allemaal gouden spelers (eredivisie) en dan speelt het voor geen meter.
Heeft EA deze handicap bevestigd? Was met die andere fifa's ook zo
Ik vind ook wel eens iets niet leukquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou zijn gegevens hier niet in zetten dat vinden de mods niet leuk + het is terug te vinden
Nouja, de link met Gruitroij ken ik. Hij komt uit westervoort. Die tommiNl kan ik ook wel verklaren.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat nu als hij helemaal niet zo heet, dan sturen jullie berichten naar de verkeerde persoon
Het jaar daarna in de C2...dus zo goed is Bob echt nietquote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Direct uit een corner gescoord.Goede speler, die Bob.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je toch verhaal gaan halen, vraag dan gelijk waarom ik met Ba en Mirallas een keer of 5 divisie 1 win, maar als ik ze vervang door Aguero en van Persie ik gelijk degradeer naar divisie 2
Ken je dan toevallig hem ook: http://www.easports.com/player-hub/360/eLTa+I+Royaltyquote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouja, de link met Gruitroij ken ik. Hij komt uit westervoort. Die tommiNl kan ik ook wel verklaren.
Nee geen idee eigenlijk. Maar met alleen een Gamertag kom ik ook niet heel ver natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ken je dan toevallig hem ook: http://www.easports.com/player-hub/360/eLTa+I+Royalty
Ik had hem ook in mijn lijst maar nu niet meer. Ook nog een eLTa I Legend ofzo. Ik denk alleen niet dat die 2 ook in Westervoort wonen.
MTV hahahaaquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef Tim86 het volgende:
wopwopwop, met zijn allen eropaf.
[ afbeelding ]
Duh....logisch dat Ronaldinho bevriend is met de dikke Ronaldoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ken je dan toevallig hem ook: http://www.easports.com/player-hub/360/eLTa+I+Royalty
Ik had hem ook in mijn lijst maar nu niet meer. Ook nog een eLTa I Legend ofzo. Ik denk alleen niet dat die 2 ook in Westervoort wonen.
Niks geen meelevenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ronaldo weggeven aan iemand waarvan je enkel de voornaam kent
Wel lief van jullie dat jullie zo meeleven
Waarom hem?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Heeft hij een zusje? Dan sturen we GJE daarop af.
GJE is onze joker als we een potje gaan matten met de Westervoort-boys.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Heeft hij een zusje? Dan sturen we GJE daarop af.
Oh ja, zal ik zo ff doenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie gaat de grap maken dat ie 1.2 mil winst heeft gemaat nu?
Zusje zal wel een gold digger zijn en GJE heeft voor Kerst vast weer nieuwe bling en Bommeltjes gekregen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom hem?Dat wordt dan sowieso Mission inpossible
Gangnam.gif
als een baasquote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe speelt IF Toni in een 352?
Hoe ziet de rest van je team eruit? Wingers met 95 crossing?quote:
Doe mij dan maar gewoon Neill Diamond een paar nummers terugquote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
You'll never walk alone in de top 2000 nu
Gary and the pacemakersquote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar gewoon Neill Diamond een paar nummers terug
Origineel is van Gary and the pacemakers jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL....die presentator zegt dat het Lee Towers was hoor
Xboxquote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Doet xboxlive het bij jullie ook ineens niet meer ?
Paar dagen terug had het heel even kuren maar dat lag meer aan ons internet dan aan XBLquote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Doet xboxlive het bij jullie ook ineens niet meer ?
Ik, maar ik ben ook snel weer teruggegaanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:36 schreef Santello het volgende:
Wie is er inmiddels overgestapt van xbox naar ps3? Ik twijfel enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met die Heijting heb ik wel eens gesproken en die Robin is volgens mij die eLTa I Royalty (zijn club heet FC Robbie NL) dus we komen al in de buurt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is hem dus gewoon echtZoek ff uit waar hij woont, lekker matten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met die Heijting heb ik wel eens gesproken en die Robin is volgens mij die eLTa I Royalty (zijn club heet FC Robbie NL) dus we komen al in de buurt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is hem dus gewoon echtDie oude vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met die Heijting heb ik wel eens gesproken en die Robin is volgens mij die eLTa I Royalty (zijn club heet FC Robbie NL) dus we komen al in de buurt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oquote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een andere foto
O, het lukte bij mij niet om in te loggen op de site, ik kan nu niet xboxen om even te kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Nou ja, niemand die helpt mij dus, vraag om een kleine gunst
Dus jij kon ook niet inloggen op de website. Jammer dat je niet even kan kijken op je xboxquote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, het lukte bij mij niet om in te loggen op de site, ik kan nu niet xboxen om even te kijken
Hij laadde de aanmeld-pagina niet hier. Wel de homepage maar niet de pagina waar je je kan aanmelden.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus jij kon ook niet inloggen op de website. Jammer dat je niet even kan kijken op je xbox
Hij laadt helemaal niks meer, waarom kan niemand even checkenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij laadde de aanmeld-pagina niet hier. Wel de homepage maar niet de pagina waar je je kan aanmelden.
Ik heb hem nu niet beschikbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij laadt helemaal niks meer, waarom kan niemand even checken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |