Zijn woonplaats noemen plus voor -en achternaam zal hem ook wel aan het denken zetten. Zeker als die zijn brommer kenteken ook nog eens te zien krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso via zijn profiel benaderen, via de berichtenservice van Xbox ook effectief. Zodat hij angstig gaat worden. Wellicht is dat al genoeg om DS zijn coins terug te laten krijgen.
Hoe ver zijn we inmiddels? Weten we alles al? Is hij al benaderd?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn woonplaats noemen plus voor -en achternaam zal hem ook wel aan het denken zetten. Zeker als die zijn brommer kenteken ook nog eens te zien krijgt.
wtfquote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Gisteren Sleeping Dogs 2e hands gekocht via marktplaats. Hij zei dat hij m vandaag op de op de bus zou doen. Komt ie net voor me deur aanbellen met dat spelletje in zn hand. Mn moeder wist van niets dus ze stonden daar een halve minuut stil.Die man woont 200km verderop.
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Dit gaat wel erg ver.
Ik fiets wel ff langs z'n huis om z'n huisnummer te checken.
< 18 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe oud is de knul in kwestie?
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
Gisteren Sleeping Dogs 2e hands gekocht via marktplaats. Hij zei dat hij m vandaag op de op de bus zou doen. Komt ie net voor me deur aanbellen met dat spelletje in zn hand. Mn moeder wist van niets dus ze stonden daar een halve minuut stil.Die man woont 200km verderop.
Ff wat anders, heb jij aguero nog? Ik heb hem verkocht en tevez er voor in de plaats neergezet. Geen minuut spijt van. Scoort meer dan tevez en dat verschil in pace is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we inmiddels? Weten we alles al? Is hij al benaderd?
Goed punt. Ik sta op het punt om van Persie (die is zo mogelijk NOG slechter) te slachtofferen voor Balotelli, en het dus met Balotelli en Aguero te gaan proberen. Als dat niks wordt is Tevez misschien wel een goede optie ja!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:27 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ff wat anders, heb jij aguero nog? Ik heb hem verkocht en tevez er voor in de plaats neergezet. Geen minuut spijt van. Scoort meer dan tevez en dat verschil in pace is te verwaarlozen.
Balotelli heb ik wel gehouden. Dat is een baas.
Is het niet handig om onderling eea af te spreken? Of gaan we in het wilde weg hem gewoon benaderen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef el-blanchito het volgende:
Oké jongens, ben ik weer.
Mensen die zijn adres willen moeten maar ff PM'en want het lijkt me niet verstandig om alles hier neer te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |