Even praktiseren over een goede tekst. Ik kan het onder mijn echte naam natuurlijk niet te bont maken.quote:
Engels praten doet het altijd goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even praktiseren over een goede tekst. Ik kan het onder mijn echte naam natuurlijk niet te bont maken.
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Jullie mogen best mijn AR-15 lenen voor het bezoekje aan Bob hoor. Je moet wel zelf munitie regelen.
Ja, met mijn naam, dat wordt alleen maar kolderiekquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Engels praten doet het altijd goed.
Als je in stijl gaat neem je een anjerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.
Dr. Klees Tuufjusquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met mijn naam, dat wordt alleen maar kolderiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucking pussy,quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we nou zelf een meeting houden daar. In de lokale kroeg. We herkennen elkaar aan bivakmutsen en aan de ijzeren staaf die we in ons hand houden. En een roos in ons rechter borstzakje.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Kalas wordt gepricefixed
PS3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hardoplachen om Klaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fucking pussy,
give back the fucking coins to x ZatoX x , or else me and my friends are going to ruin ur fucking face you motherfucker
Klaas
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fucking pussy,
give back the fucking coins to x ZatoX x , or else me and my friends are going to ruin ur fucking face you motherfucker
Klaas
Ik had er best veel, gingen ineens allemaal weg voor 2k+quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja PS3. Die zit binnen 3 dagen weer op zijn normale prijs.
hehequote:
Nice, hoeveelste van de wereld staan julliequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kampioenen divisie 1 met clubs.Alleen maar gewonnen.
9-0-0 oid.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heheMaar die Bob, voetbalt hij nou? Is wel een briljante meeting. Met zn allen naar zo'n wedstrijd. Bier kost niks bij zo'n voetbalclub. En dan gaan we allemaal Ronaldo liedjes zingen
Haha ja echt weer gelachen, wat een drama die laatste pot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kampioenen divisie 1 met clubs.Alleen maar gewonnen.
9-0-0 oid.
Bob, why are your freekicks so consistent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heheMaar die Bob, voetbalt hij nou? Is wel een briljante meeting. Met zn allen naar zo'n wedstrijd. Bier kost niks bij zo'n voetbalclub. En dan gaan we allemaal Ronaldo liedjes zingen
1030, we horen veel hoger te staan maar komt puur omdat we tegenover die andere clubs niet veel gespeeld hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, hoeveelste van de wereld staan jullie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Even Donderdagavond bij de training gaan staan.Bier voor een uuroo.
[..]
Haha ja echt weer gelachen, wat een drama die laatste pot.Jij met die vieze LB-Y de hele tijd.
Record is 179 - 78 - 76. Onder Omni als ANY is dat record nog beter denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet. Soms hebben we een erg goede reeks en soms zitten we opeens weer in divisie 3.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |