Officieel niet, alleen werd het soms omgeroepen dat het wel mocht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoon
Wat dan? Wachten op de volgende trein omdat er geen ruimte meer is in de 2e? Goede service dan.quote:
Lucky, gelijk opmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Janeiros het volgende:
FIFA points gekocht, opgemaakt op de PS3, log weer in op web app heb ik ze gewoon weer. Bugje?
Nou YOLO dan. Het wordt ook vaak omgeroepen en ben nog nooit weggestuurd. Ik ga sowieso niet een uur staan of op de trap zitten.quote:
Staan in de ruimtes bij de deuren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat dan? Wachten op de volgende trein omdat er geen ruimte meer is in de 2e? Goede service dan.
Je betaalt toch voor 2e klasse stoelen? Dan komen 1e klasse stoelen meer in de buurt dan staan in de trapruimtequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staan in de ruimtes bij de deuren.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je betaalt toch voor 2e klasse stoelen? Dan komen 1e klasse stoelen meer in de buurt dan staan in de trapruimte
Ja echt 5 min geleden, ben nu weer lekker bezig met openmaken.. Hopelijk dit keer beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Net gedaan? Zo ja, dan ook maar even een tientje proberen.
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was dat maar bij alles zo, dat je gewoon iets duurders krijgt omdat het dichter in de buurt komt dan iets goedkopers.
Even testen met 5eu danquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ja echt 5 min geleden, ben nu weer lekker bezig met openmaken.. Hopelijk dit keer beter
Ja, daar heb ik geen enkel probleem mee. Even staan..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?
jetzt kommt die Affe aus der Mauw!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens hè. Onze vriend hierboven heeft zijn telefoonnummer waarschijnlijk ook gewoon. Je bent zelfs vriendjes op Facebook, el-b..
Je koopt geen zitbewijs. Je koopt een vervoersbewijs. Je hebt recht om in de trein te zijn, niet in de eerste klasse.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus het is wel oké als de NS kaartjes verkoopt en vervolgens de service die je er voor terug hoort te krijgen niet kan verlenen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb z'n nummer ook wel hoor, maar ik vind dat het beter eerst op een andere manier gedaan kan worden.
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja dag. Die knul heeft DS2 voor meer dan 100 euro opgelicht.
Ik wil hem wel bellen. Ik noem jouw naam niet.
Het is alweer een poosje terug. DS2 heeft die knul vertrouwd met de aankoop van een Ronaldo en die gast die is ermee vandoor gegaan oid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.
je betaald jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoe heeft die hem opgelicht dan? Je betaald toch eerst voordat je coins geeft. Ik ben afgelopen dagen niet geweest dus niet mee gekregen.
DS2 had hem Ronaldo gegeven en er op vertrouwd dat die coins later wel zouden komen (als hij zijn Messi had verkocht), zoiets was het volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is alweer een poosje terug. DS2 heeft die knul vertrouwd met de aankoop van een Ronaldo en die gast die is ermee vandoor gegaan oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |