PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ja misschien had ik de nieuwe moeten maken, maar zit op het werk.quote:
twitter:bobschoeman twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 14:02:50Net eff langs starbucks geweest nu in de trein 1e klas @heijting1995 #Swag http://t.co/0ABjwlyh reageer retweet
Bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zijn telefoonnummer denk ik.
Die treinen zijn het chillstquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef wieisboos het volgende:
twitter:bobschoeman twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 14:02:50Net eff langs starbucks geweest nu in de trein 1e klas @heijting1995 #Swag http://t.co/0ABjwlyh reageer retweet
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zijn telefoonnummer denk ik.
Ik ook een keer, van Eindhoven naar Helmond omdat iemand na school een feest had. Trein zat bomvol dus met groepje van 8 man ofzo in de 1e klasse zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die treinen zijn het chillstTussen 5 en 6 zitten die vol dus dan ga ik ook altijd eerste klas zitten.
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook een keer, van Eindhoven naar Helmond omdat iemand na school een feest had. Trein zat bomvol dus met groepje van 8 man ofzo in de 1e klasse zitten.
De conducteur werd enorm boos op ons.. maar we liepen dan maar gewoon weg
Normaal ging ik wel gewoon staan bij de deuren als er geen plaats was in de 2e klasse.
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoon
Officieel niet, alleen werd het soms omgeroepen dat het wel mocht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als er in de 2e klas geen plaats is dan mag dat gewoon
Wat dan? Wachten op de volgende trein omdat er geen ruimte meer is in de 2e? Goede service dan.quote:
Lucky, gelijk opmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Janeiros het volgende:
FIFA points gekocht, opgemaakt op de PS3, log weer in op web app heb ik ze gewoon weer. Bugje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |