Een geheime boodschap heeft 'ie achtergelaten in één van z'n video's.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, heb een vriendelijk verzoek tot terugbetaling gestuurd, en geadviseerd wat rente erbij te doen. Wat heeft DS2 zelf voor actie ondernomen tot dusver?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee Henk, gewoon verkopen die zooi en met Crouch in de spits gaan spelen.
Gr gr tochweerhugo
het is tochweerhughquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee Henk, gewoon verkopen die zooi en met Crouch in de spits gaan spelen.
Gr gr tochweerhugo
Behalve chem en balans.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3217240/#squad-player
Nou goed dit team is af, en het heeft alles.
En dat voor 150k
Jammer dat het ook 6 spelers op 7 chem heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Volgens mij helemaal niets, behalve wat wederzijdse XBL vrinden aanspreken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, heb een vriendelijk verzoek tot terugbetaling gestuurd, en geadviseerd wat rente erbij te doen. Wat heeft DS2 zelf voor actie ondernomen tot dusver?
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Waar luister ik naar?quote:
Somsquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Jonnsie het volgende:
wtf, spacet die online pass bij jullie ook?!
Zo een potje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Jonnsie het volgende:
wtf, spacet die online pass bij jullie ook?!
Nee hij doet altijd vroeg reviews van dure IFs en hij is een baasquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar luister ik naar?
Pavlyuchenko in zijn eerste jaar bij de Spurs?
kutter dan mijn teams kan haast nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.
dat zeg je tegen elk team mongoolquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.
Tochweerhenk heeft jou overtroffen kev.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutter dan mijn teams kan haast niet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tochweerhenk heeft jou overtroffen kev.
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutter dan mijn teams kan haast niet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
dat zeg je tegen elk team mongool
Prima, heb je 10 tellen? Moet nog 1 speler halen om het team klaar te maken...quote:
jouw silverteam spree was ook wel ergquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.
[..]![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel het absolute dieptepunt. Jou teams zijn niks hierbij.
[..]![]()
die 7 staat ook voor de chem van zijn spelersquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw silverteam spree was ook wel erg
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima, heb je 10 tellen? Moet nog 1 speler halen om het team klaar te maken...
Ronaldhino beviel toch minder dan verwacht.... Beetje te dure aankoop om dan gewoon maar te houden
Oerwoud geluiden zijn verboden!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.
Wat je erg noemt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw silverteam spree was ook wel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silvercupjes vlogen binnen.
Voorlopig hou ik het bij Jones-Carroll.
Uiteraard heb ik een headset!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een headset dan kan ik gebruik maken van mijn psychologische oorlogsvoering tijdens het potje.
die snapt het niet de takkehoer ze kent trouwens wel sneijder en wij vindne het een belachekijk persoon dat hij zijn vrouw slaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat vindt Ingrid van dit team Henkie?
Dan ga ik alleen maar mee doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oerwoud geluiden zijn verboden!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat voor 150k
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een headset!Die krijg je toch bij aanschaf van je Xbox
je bent niet grappigquote:
Aha, in de toiletpot gevallen ofzo? (dat is een verhaal dat me bekend voor komt namelijk...)quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.
quote:
Godver, bijna een project X feest georganiseerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niets, behalve wat wederzijdse XBL vrinden aanspreken.
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collegaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen KUCH TIM 86 die beweren er geen te hebben.
hahaha Zullen we hem dan ook opzoeken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collega
Kom we gaan hem klappen. Tourtje langs Bobbie, Max en Tims ex-collega.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, die ligt al 3 jaar bij een oud-collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |