Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zegquote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:mag ik in de eerste klasse zitten als de tweede klasse vol is
EVA zegt:Begrijp ik goed dat u informatie wil over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
U zegt:ja
EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:2e klas
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wat is het vervoerbewijs waarmee u reist?
U zegt:tweede klasse
EVA zegt:Ik heb er even moeite mee. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:pijp me
EVA zegt:Hier weet ik helaas niets over. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
Als ik jou was zou ik gewoon een brief sturen naar z'n pa. Achter z'n email is desnoods ook nog wel te komen. Z'n pa zal je wel niet negeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, ik heb het niet over ruzie.Ik snap alleen niet helemaal waarom je die knul in bescherming zou nemen. Ik heb hem al meerdere keren via Facebook benaderd, maar hij negeert me gewoon. Dan wordt het tijd om te bellen imo.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zeg
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die virtuele klantenservice van de NS is ook brak zeg
volgens mij begreep jij het niet helemaalquote:EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:2e klas
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wat is het vervoerbewijs waarmee u reist?
U zegt:tweede klasse
Iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
volgens mij begreep jij het niet helemaal
quote:Klantenservice
Stel uw vraag aan Eva
EVA zegt:Mijn collega's zijn op dit moment telefonisch bereikbaar via 0900 - 20 21 163 (¤ 0,10 per minuut). Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:wat is een vervoersbewijs
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
Jammerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:27 schreef Alovenac het volgende:
Geen bug met FIFA points op webapp hoor. Heb ze niet.
quote:U zegt:Van 2e naar 1e klas
EVA zegt:Begrijp ik goed dat u informatie wil over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
U zegt:Ja
EVA zegt:Met welk vervoerbewijs reist u?
U zegt:Treinkaartje
EVA zegt:Welk soort kaartje (bijvoorbeeld Enkele reis of Retour) bedoelt u dan precies?
U zegt:Retour
EVA zegt:U kunt een 2e klas Enkele reis, Retour, Dagkaart of Keuzedag 60+ omzetten naar een 1e klas vervoerbewijs. Hiervoor koopt u bij de NS-kaartautomaat of een NS-verkooppunt een Overgang 2-1 voor het traject dat u 1e klas wilt reizen. Een overgangsbewijs is niet te gebruiken bij een Strippenkaart of Sterabonnement.
EVA zegt: Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
U zegt:Mag ik in de 1e klas zitten als er geen plaats is in de 2e klas
U zegt:infinite loop
EVA zegt:Ik begrijp het niet helemaal. Wilt u informatie over reizen in een andere klasse dan uw huidige vervoerbewijs?
Ja, want er zit al de hele tijd schot in de zaak. Zo actief is z'n pa niet op Facebook, die heb ik ook al benaderd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon een brief sturen naar z'n pa. Achter z'n email is desnoods ook nog wel te komen. Z'n pa zal je wel niet negeren.
Niet eens 4*quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef wieisboos het volgende:
woow daley blind 3* skills in seasons
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, want er zit al de hele tijd schot in de zaak. Zo actief is z'n pa niet op Facebook, die heb ik ook al benaderd.
Ja..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
DutchSL (of iemand anders) heb jij toevallig wel eens een testplan voor een website gebruikt?
Jup.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
DutchSL (of iemand anders) heb jij toevallig wel eens een testplan voor een website gebruikt?
Ik denk het niet. Ik vind heel veel andere achternamen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.
en als daar niet op gereageerd wordt, midden in de nacht bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Gewoon bellen. Brieven verdwijnen in de papierbak
Nouja, achternaam erbij dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik vind heel veel andere achternamen.
dm dan gewoon de naam in plaats van dit soort vage dingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk als je zoekt op de voornaam van z'n pa + de club waar hij training gaf, dat je hem al hebt.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dm dan gewoon de naam in plaats van dit soort vage dingenDie gast scamt, snap niet waarom je ze half in bescherming neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |