quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar gekke forummers, stiekem houd ik wel van jullie![]()
![]()
Nog een rol erdoorheen hier voor de deurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook ... Tis hier WildWest in West![]()
![]()
En aan den Tongquote:
Jij ook de beste wensen!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik vond het gezellig hier, de afgelopen week. Beste wensen iedereen!
ONZ / Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of ben je net van kleur veranderd?
Lol, ok.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ONZ / Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:50 schreef Molurus het volgende:
En jij ook heel erg bedankt, FritsFlits!
Volgend jaar... same time, same place, same sucky drummer!
Haha, mijn daggemiddelde is van 4 naar 5 gegaan.. that's all I know.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:10 schreef Fred_B het volgende:
Overigens, en dan ben ik echt weg, heb ik gisteren 31-12 uiteindelijk 6% van mijn totaal aantal berichten in 8,5 jaar FOK geplaatst
Zonder jou niet dit recordquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vond het een erg geslaagde Top2000. De lijst zelf was afwisselend en zelfs vele verrassingen. Soms liefde, soms haat, alleen dat hoort eenmaal bij een plaat. Maar deze lijst en week had nooit zo leuk kunnen zijn zonder jullie aanwezigheid. Alle lieve mensen bedankt voor deze gezellige weekHet was een TOP2000
Ik ga nog wel de afkickdag meemakenDan weer terug het normale leven in
Eeejjjjj! Jij ook hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:56 schreef D. het volgende:
Ik wil iedereen bij deze het allerbeste wensen voor 2013
Happy New Year D.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:56 schreef D. het volgende:
Ik wil iedereen bij deze het allerbeste wensen voor 2013
Ik zag toevallig je naam voorbij komenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:00 schreef D. het volgende:
[..]
He Stu
Je weet dat de top 2000 nu voornij is?
iIk ontken allesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag toevallig je naam voorbij komen
Aha!quote:
ongetiwjfeldquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha!
Ik ga maar eens naar bed. Spreek je nog wel
Jij ook, en tot weer weerquote:In ieder geval happy new year kerel![]()
Als het dan toch over postantallen moet gaan, 1t/8 is top 2000quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:05 schreef Pino112 het volgende:
001. 914 FritsFlits
002. 452 Karina
003. 449 laxus13
004. 397 Pino112
Top 2000 represent
-Ajaciedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als het dan toch over postantallen moet gaan, 1t/8 is top 2000
Morph! Ik vond hem ook tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste wensen allemaal! Het was weer een prachtige editie van de Top 2000! Keihard meegezongen met Bohemian Rhapsody
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morph! Ik vond hem ook tofEerste volledige Top2000, hopelijk volgen er nog meer
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik kan mezelf helemaal vinden in die woorden Morpheus2002. Keihard meegezongen met BR en vele andere grote & tijdloze hits. Veel nieuwe ontdekkingen gedaan afgelopen dagen.
De grootste ontdekking hierboven
Dit jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het was echt mega gezellig hier! Hopelijk volgend jaar weer met iig dezelfde toffe mensen
Prachtplaat. Heel het album This is the Sea trouwens. Een van de mooiste albums allertijden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik kan mezelf helemaal vinden in die woorden Morpheus2002. Keihard meegezongen met BR en vele andere grote & tijdloze hits. Veel nieuwe ontdekkingen gedaan afgelopen dagen.
De grootste ontdekking hierboven
quote:
Hoijn Rolfjens, er zit een knop op je radio!111 gr pinoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
hoin dat was wel een verrassende nummer 1 hè
grgr
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoijn Rolfjens, er zit een knop op je radio!111 gr pino
Is dat zo bijzonder? Ik slaap nog steeds.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat meen je nietecht echt geslapen?
Ja, echt echt geslapen. Ik ben het nog niet verleerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat meen je nietecht echt geslapen?
Fiction Factory - Feels like heaven ???quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heette nummer van ongeveer een uur geleden. Lekkere beat, telkens zo'n synth deuntje, gezongen door een man, en dan, geloof ik, met een vrouw erbij in de refreinen. Beetje cryptisch, maar ik heb echt geen idee welk nummer het is. Het is een vrij herkenbaar nummer, erg radiovriendelijk zeg maar.
Anyone?
Lewis & The News, Hueyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heette nummer van ongeveer een uur geleden. Lekkere beat, telkens zo'n synth deuntje, gezongen door een man, en dan, geloof ik, met een vrouw erbij in de refreinen. Beetje cryptisch, maar ik heb echt geen idee welk nummer het is. Het is een vrij herkenbaar nummer, erg radiovriendelijk zeg maar.
Anyone?
Ja ik zat een uur te ver met zoeken, een uur terug stond dat synthpopliedje ertussen, dacht ja da kan nie missen en zang in koor met de refreinen, dus had m'n post snel geëditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef SonicVolcano het volgende:
La Dolca VitaJa dat is hem. Bedankt
Nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja ik zat een uur te ver met zoeken, een uur terug stond dat synthpopliedje ertussen, dacht ja da kan nie missen en zang in koor met de refreinen, dus had m'n post snel geëdit
oehquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, echt echt geslapen. Ik ben het nog niet verleerdOok heerlijk gedroomd
voor frits welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder? Ik slaap nog steeds.
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Sfeermaker het volgende:
133 topics volgeluld dit jaar... waarvan denk ik 100 posts van mij, bescheiden maar toch leuk aandeel.
Heb geen smileys op m'n mobiel, maar die actie verdient strafquote:
Een kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopic
Je kan het zien als je de reeks naar boven haaltquote:
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:45 schreef Molurus het volgende:
Ok.. dus voor volgend jaar:
- Stemaktie voor King Crimson - Starless
- Ringo afzeiken.
Vergeet ik nog iets?
Count me in!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgen
Dat is een wel een mooie vlak voor de klok van 12 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgen
Hmm, dus eigenlijk moeten er een aantal topics hernummerd worden om de mooie opeenvolgende reeks te behoudenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopic
Yep, in drie versies zelfs.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
Iedereen ook hard Bohemian Rhapsody meegeblèrd gisteren? Ik kan me bijna niet meer een jaarwisseling voorstellen zonder deze traditie
Hoe bedoel je dat?quote:
Nee wel met Child in Time en Stairway to Heaven. Tijdens Bho Rap waren we druk bezig met de champagne klaarzetten e.d.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
Iedereen ook hard Bohemian Rhapsody meegeblèrd gisteren? Ik kan me bijna niet meer een jaarwisseling voorstellen zonder deze traditie
De versie van Queen, de versie van Pink, en het origineel van de muppets.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
De versie van Queen, de versie van Pink, en het origineel van de muppets.
nounounounouquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Keen
Die mag helemaal wel verdwijnen
Uit de lijst, hequote:
He joh, in het geheel ook wel hoor.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He joh, in het geheel ook wel hoor.
Enne, mijn god, hoe maak je een nummer als Mas que nada nog erger: voeg er wat Black Eyed Peas aan toe.
En nog een erg goede ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Goh, een James Bond thema dat we nog niet hadden gehad
Geen LARP-rock te bekennenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Even de lijst doorgelopen. Deze nummers hadden wat mij betreft rustig in de Top 2000 mogen staan:
Billy Joel - My Life
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Johnny Logan - Hold Me Now
Desireless - Voyage Voyage
Fortunes - You've Got Your Troubles
Paul Young - Come Back And Stay
Shirley Bassey - Goldfinger
Rose Royce - Car Wash
Kim Wilde - Kids In America
Small Faces - Itchycoo Park
Doe Maar - Doris Day
Kool & The Gang - Celebration
Stevie Wonder - Don't You Worry 'bout A Thing
Dido - Here With Me
Love Affair - Everlasting Love
Cher - Believe
Pet Shop Boys - Always On My Mind
Madonna - Papa Don't Preach
Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
10 CC - The Things We Do For Love
Womack & Womack - Teardrops
King - Love And Pride
Ace - How Long
Incognito & Jocelyn Brown - Always There
Huey Lewis & The News - The Power Of Love
Tom Jones/Art Of Noise - Kiss
Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When The Rain Begins To Fall
Gino Vannelli - Wild Horses
Starship - We Built This City
Daryl Hall & John Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
A-Ha - Living Daylights
Pet Shop Boys - Go West
Lovin' Spoonful - Summer In The City
Sam Brown - Stop
Clash - Should I Stay Or Should I Go?
Human League - Don't You Want Me
Beatles - Ticket To Ride
Duran Duran - The Wild Boys
Melee - Built To Last
Elton John - I'm Still Standing
Andrew Gold - Never Let Her Slip Away
Terence Trent D'Arby - Sign Your Name
Kik Dee - I've Got The Music In Me
INXS - New Sensation
Texas - Say What You Want
Robbie Williams - She's Madonna
Tina Turner - What's Love Got To Do With It
Jackson 5 - I Want You Back
George Harrison - Got My Mind Set On You
Simply Red - Something Got Me Started
Pet Shop Boys / Dusty Springfield - What Have I Done To Deserve This?
Prince - Alphabeth St.
Pretenders - I´ll Stand By You
Ace Of Base - All That She Wants
Billy Joel - Uptown Girl
Paul Young - Everytime You Go Away
Robbie Williams - Morning Sun
En: niet in de lijst van vandaag, maar wél uit de Top 2000 gevallen:
The Beatles - All You Need Is Love (ik begrijp dit nog steeds niet...)
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me (idem...)
Dan had je hier tijdens de eckte lijst ook maar meer moeten zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet weet wat LARP-rock is?
Prijsvraagje: er wordt dit uur een plaat gedraaid van een band die ook een nummer voor The Living Daylights schreef. Maar hun nummer werd niet gekozen en verscheen een paar jaar later onder een andere titel...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind Goldfinger stukken beter (en dat als A-hafan)
OKquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan had je hier tijdens de eckte lijst ook maar meer moeten zijn
De 80s worden dan ook wel érg ondergewaardeerd. Ik vind dat persoonlijk ook van de 70s, maar goed... het lijkt erop dat de 70s toch flink in de Top 2000 zijn vertegenwoordigd en veel minder in de afkicklijst.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
In het lijstje van Elfletterig zie ik zo snel toch ook zeiknumers als Teardrop, Here with me en All that she wants die ik prima kan missen. Robbie Williams staat voor mij echt wel genoeg in de lijst hoor, zeker ook met zijn voormalige bands
Maar het is echt opvallend veel eighties vandaag.
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit het antwoord op de vraag van Living Daylights?
Bij mijn weten is hij fan. Ik heb hem ooit bij een optreden gezien.quote:
Heb je die CD met jingles nou al of alleen de tune (quote:
Ik heb DE tunequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je die CD met jingles nou al of alleen de tune ()?
Boyzone gekkiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar zullen we Back Street Boys hebben, of was het nou toch Westlife?
Tot vannacht 01.00 uur is er nog de afkicklijstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:30 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 vraagt zich af of we gewoon doorgaan hier?
Prima, ik kan die zeikstem niet uitstaan. Hijzelf is ook wat vaag, hij heet nu Sananda Maitreyaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
D'arby, Terence Trent - Sign Your Name stond er niet in
Tja, toch komen er ook wel heel veel nummers langs die het echt net niet zijn...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef glittertje39 het volgende:
er komen echt nog heel veel mooie nummers langs...wel nog een dagje genieten
![]()
Bij sommige nummers is het wel zo vanstond die er niet in
Typisch talentenshownummer ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:47 schreef glittertje39 het volgende:
deze is het voor mij dan net niet"i've got the music in meeeeeeeee"
Er kan zo een Blof of Jan Smit uit voor dit muzikaal talentquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze zou ik niet gemist hebben in de lijst
Was in een huis of zo toch?quote:
ja gek is dat heh..er is gewoon veel te veel mooie muziekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de hele dag al nummers waar ik van denk: HUH stond die er niet in!
Maar ook zoveel stomme liedjes die er wel in stonden. Heel apart.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja gek is dat heh..er is gewoon veel te veel mooie muziek
Ik hoor hier voornamelijk kinderen, maar dat zijn m'n nichtjes en m'n zus die op visite zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de hele dag al nummers waar ik van denk: HUH stond die er niet in!
dat is toch gezellig!..Was hier ook maar nu bedtijd..dus rust keert weder, langzaamaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoor hier voornamelijk kinderen, maar dat zijn m'n nichtjes en m'n zus die op visite zijnMaar inderdaad, veel nummers hadden er toch in gekund.
Haha ja zeker, ik had vorige week de Sims geïnstalleerd en dat hebben ze nu ontdekt. Alleen de oudste (9) snapt een beetje wat de bedoeling is, de andere 2 (7 en 5) vinden het voornamelijk leuk om nieuwe mensen te maken en huizen te bouwen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is toch gezellig!..Was hier ook maar nu bedtijd..dus rust keert weder, langzaamaan
http://top2012.radio2.nl/(...)p2000%20afkickdag/82quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst, maar er stond toch ergens dat het in willekeurige volgorde gedraaid wordt
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha ja zeker, ik had vorige week de Sims geïnstalleerd en dat hebben ze nu ontdekt. Alleen de oudste (9) snapt een beetje wat de bedoeling is, de andere 2 (7 en 5) vinden het voornamelijk leuk om nieuwe mensen te maken en huizen te bouwen.
Yep. Vanmiddag draaiden ze Lowdown al.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger stond Boz er toch gewoon in? Ook met die andere liedjes?
hahahah...over slechte drumpartijen..(geen idee want zo goed is mijn gehoor nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd hoor ik nu leukere nummers dan dat ik in menig Top2000 uurtje heb gehoordMaar misschien is dat omdat dit meer "leuke" nummers zijn dan "goede" nummers, wat dat laatste dan ook moge inhouden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier ga ik in ieder geval NIET op stemmen. Shakira is wel een schatje verder
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef glittertje39 het volgende:
you don't know what you've got till it's gone
Hun andere hitje ken je denk ik wel, History.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
Dit zegt me niets en doet me ook niets
Ken je de afgrijselijk cover van Trijntje ook niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
Dit zegt me niets en doet me ook niets
Zegt me eerlijk gezegd ook weinig. Waarschijnlijk weinig gedraaid op Radio10 vroeger.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hun andere hitje ken je denk ik wel, History.
Darts is om 20:30 toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Afkicken
Ikzelf tot half 9 trouwens, dan begint Sterren Dansen op het IJs en om 9 uur darts
Dat dacht ik ook, maar ik las in het topic dat de match om 9 uur begon. Misschien is er eerst een voorbeschouwing? Ik zap wel even voor de zekerheid.quote:
Pet Shop Boys waren niet te missen he?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef FritsFlits het volgende:
Oh, dat verklaart de 80's sound in dat nummer van Robbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |