oehquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, echt echt geslapen. Ik ben het nog niet verleerdOok heerlijk gedroomd
voor frits welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder? Ik slaap nog steeds.
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Sfeermaker het volgende:
133 topics volgeluld dit jaar... waarvan denk ik 100 posts van mij, bescheiden maar toch leuk aandeel.
Heb geen smileys op m'n mobiel, maar die actie verdient strafquote:
Een kniesoor die daar op letquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopic
Je kan het zien als je de reeks naar boven haaltquote:
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:45 schreef Molurus het volgende:
Ok.. dus voor volgend jaar:
- Stemaktie voor King Crimson - Starless
- Ringo afzeiken.
Vergeet ik nog iets?
Count me in!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgen
Dat is een wel een mooie vlak voor de klok van 12 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een stemactie opzetten op de Mark&Clarkband op 1 te krijgen
Hmm, dus eigenlijk moeten er een aantal topics hernummerd worden om de mooie opeenvolgende reeks te behoudenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
131 eigenlijk. Topicnummer 121 is overgeslagen en dit topic werd pas geopend nadat de top2000 helemaal afgelopen was. 131 topics dus naar aanloop van en tijdens de Top2000 plus momenteel 1 afkicktopic
Yep, in drie versies zelfs.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
Iedereen ook hard Bohemian Rhapsody meegeblèrd gisteren? Ik kan me bijna niet meer een jaarwisseling voorstellen zonder deze traditie
Nee wel met Child in Time en Stairway to Heaven. Tijdens Bho Rap waren we druk bezig met de champagne klaarzetten e.d.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
Iedereen ook hard Bohemian Rhapsody meegeblèrd gisteren? Ik kan me bijna niet meer een jaarwisseling voorstellen zonder deze traditie
De versie van Queen, de versie van Pink, en het origineel van de muppets.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
De versie van Queen, de versie van Pink, en het origineel van de muppets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |