Hoijn Rolfjens, er zit een knop op je radio!111 gr pinoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
hoin dat was wel een verrassende nummer 1 hè
grgr
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoijn Rolfjens, er zit een knop op je radio!111 gr pino
Is dat zo bijzonder? Ik slaap nog steeds.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat meen je nietecht echt geslapen?
Ja, echt echt geslapen. Ik ben het nog niet verleerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat meen je nietecht echt geslapen?
Fiction Factory - Feels like heaven ???quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heette nummer van ongeveer een uur geleden. Lekkere beat, telkens zo'n synth deuntje, gezongen door een man, en dan, geloof ik, met een vrouw erbij in de refreinen. Beetje cryptisch, maar ik heb echt geen idee welk nummer het is. Het is een vrij herkenbaar nummer, erg radiovriendelijk zeg maar.
Anyone?
Lewis & The News, Hueyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heette nummer van ongeveer een uur geleden. Lekkere beat, telkens zo'n synth deuntje, gezongen door een man, en dan, geloof ik, met een vrouw erbij in de refreinen. Beetje cryptisch, maar ik heb echt geen idee welk nummer het is. Het is een vrij herkenbaar nummer, erg radiovriendelijk zeg maar.
Anyone?
Ja ik zat een uur te ver met zoeken, een uur terug stond dat synthpopliedje ertussen, dacht ja da kan nie missen en zang in koor met de refreinen, dus had m'n post snel geëditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef SonicVolcano het volgende:
La Dolca VitaJa dat is hem. Bedankt
Nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja ik zat een uur te ver met zoeken, een uur terug stond dat synthpopliedje ertussen, dacht ja da kan nie missen en zang in koor met de refreinen, dus had m'n post snel geëdit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |