Prima, ik kan die zeikstem niet uitstaan. Hijzelf is ook wat vaag, hij heet nu Sananda Maitreyaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
D'arby, Terence Trent - Sign Your Name stond er niet in
Tja, toch komen er ook wel heel veel nummers langs die het echt net niet zijn...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef glittertje39 het volgende:
er komen echt nog heel veel mooie nummers langs...wel nog een dagje genieten
![]()
Bij sommige nummers is het wel zo vanstond die er niet in
Typisch talentenshownummer ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:47 schreef glittertje39 het volgende:
deze is het voor mij dan net niet"i've got the music in meeeeeeeee"
Er kan zo een Blof of Jan Smit uit voor dit muzikaal talentquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze zou ik niet gemist hebben in de lijst
Was in een huis of zo toch?quote:
ja gek is dat heh..er is gewoon veel te veel mooie muziekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de hele dag al nummers waar ik van denk: HUH stond die er niet in!
Maar ook zoveel stomme liedjes die er wel in stonden. Heel apart.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja gek is dat heh..er is gewoon veel te veel mooie muziek
Ik hoor hier voornamelijk kinderen, maar dat zijn m'n nichtjes en m'n zus die op visite zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de hele dag al nummers waar ik van denk: HUH stond die er niet in!
dat is toch gezellig!..Was hier ook maar nu bedtijd..dus rust keert weder, langzaamaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoor hier voornamelijk kinderen, maar dat zijn m'n nichtjes en m'n zus die op visite zijnMaar inderdaad, veel nummers hadden er toch in gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |