Eind nov 130/80. Maar voorheen voor ik zwanger was ongeveer rond de 115/75.quote:Op maandag 31 december 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
Wat was de vorige keer je bloeddruk dan XM?
Ja. Gelukkig bijna. Geen gezeik met eten, gewoon spuiten. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef rebel-angel het volgende:
@inca oooh sorry ik vergat even helemaal je rib, dacht dat je niet wilde niezen omdat er dan bv je vliezen zouden breken![]()
@ tico heb je nu insuline meegekregen ?
Hopelijk doet het z'n werk, succes
Standaard.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef L0t.. het volgende:
Moet je standaard spuiten voor de maatijd dan of alleen bijspuiten als je te hoog zit?
XM, is een Angelsounds dan niets voor je? Mss dat je wat minder stress hebt als je zelf even kunt luisteren naar het hartje zolang je nog geen beweging voelt.. Of is dat het niet?
Ja ik snap je wel hoor, dit lijkt me ook fijner. Hopelijk reguleert je lijf het na de bevalling allemaal weer zelf en is het spuiten maar voor korte duurquote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Standaard.
Wel fijner, de diëtist begon namelijk nog over ontbijt halveren ( bakje havermout of flakes) en de lunch nog eens verdelen over 2 momenten. Oh en maximaal 2,5 aardappel. Alles leuk en aardig hoor, maar ik hoef niet af te vallen en ben gewoon zwanger, ik ga mezelf niet uithongeren. Dat zal vast naarder klinken als ik bedoel, maar anders ben ik dus de hele dag alleen maar bezig met eten, meten en afpassen.
Nou gewoon vragen dus. Het voelt zo kut iets te hebben waar je niets aan kan doen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Normaal eerder onder gemiddeld.
Werkt shoppen niet onwijs ontspannend?? Dan zou ik toch adviseren om de prenatal onwijs leeg te kopen. Therapeutisch dan he?quote:
Google aanslingert. Waternier?quote:Op maandag 31 december 2012 13:59 schreef Troel het volgende:
Update van Logician:
Ze heeft last van een waternier en mag nu met medicatie naar huis. Morgen terug naar het ziekenhuis voor een infuus. Als het erger wordt moet ze meteen terug en kan ze meteen het infuus krijgen. Gelukkig weten ze nu wat er aan de hand is, dat is een hele geruststelling. Nu rusten, vandaar dat ik even update.
En nog evenvoor papi, zet hem op!
Ik geef hem nog even doorquote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef McLaura het volgende:
DE tip die ik destijds kreeg, was handen op de salontafel, voeten iets uit elkaar en wiebelen. Op die manier gebruik je de zwaartekracht om de druk van je nierbuisjes af te krijgen, en dan kan een hoop verlichting geven!
Ik vond dat echt heel fijn. Elke keer dat ik pijn kreeg, deed ik het. Oh, en daarbij : niet op je rug liggen. Bij het liggen ging ik eventjes op mijn rug, kussen strak tegen mijn zij en dan rolde ik opzij. Zo lag mijn buik het 'comfortabelst'.quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geef hem nog even doorAlles helpt denk ik op dit moment.
Checkquote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel fijn. Elke keer dat ik pijn kreeg, deed ik het. Oh, en daarbij : niet op je rug liggen. Bij het liggen ging ik eventjes op mijn rug, kussen strak tegen mijn zij en dan rolde ik opzij. Zo lag mijn buik het 'comfortabelst'.
Beide niet, ik was 37w2d en als het niet overging zouden ze hem halen. Mijn bloeddruk steeg nl ook naar 180/100 tijdens een pijnaanval. Met het 'olifanten' werd het draaglijk en na een nacht observatie mocht ik naar huis. Om 2 dagen later weer terug te komen met gebroken vliezenquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
CheckHeb jij toen ook medicijnen gekregen of een infuus? Hoe snel sloeg dat aan?
Als ik jou zo lees ben jij mogelijk iemand waarbij hij snel tijdelijk stijgt, dat jij bij de huisarts een onderdruk van 85 hebt vind ik niet iets om heel erg van te schrikken. Het is een momentopname, zegt niets over hoe je bloeddruk de rest van de tijd is he..quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Tico!
Lot, dat is het niet. Ik weet het niet, zit er gewoon niet relaxed in. Hoop maar dat m'n bloeddruk naar beneden keldert na de 20-weken echo. Ik mag dan pas van mezelf erin gaan verdiepen qua spulletjes en voorpret. Het schiet op gelukkig, maandag controle, ga dan m'n onzekerheid ook ff aankaarten, samen met die bloeddruk en dan donderdag de SEO. En qua werk is de agenda vol, dus volop afleiding.
Nu bedenken hoe ik tot die tijd ervoor kan zorgen dat ik me een beetje ontspan, want ik ben ook echt niet happy met mezelf zo.
Ik sluit me aan bij L-E. Iets van yoga of haptonomie lijkt me een goede voor jou/jullie. Dat laatste laat jullie echt contact maken met je kindje.quote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wat fijn dat er een diagnose is voor Logi!
En mss moet ik me maar eens gaan verdiepen in de baby-zooiidd. Gelukkig gaan we zo richting vrienden in Zwolle, afleiding!
Maar mocht iemand nog geniale tips hebben, dan hoor ik ze gaarne.
Ik denk niet dat iemand gedacht heeft dat je dat zou wensen hoorquote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Beide niet, ik was 37w2d en als het niet overging zouden ze hem halen. Mijn bloeddruk steeg nl ook naar 180/100 tijdens een pijnaanval. Met het 'olifanten' werd het draaglijk en na een nacht observatie mocht ik naar huis. Om 2 dagen later weer terug te komen met gebroken vliezen
En ik hoop van harte dat Logician niet overmorgen in het ziekenhuis komt met gebroken vliezen, maar het zal bij mij zeker aan de termijn hebben gelegen!
Precies dit! Ik ben nog steeds af en toe bang dat het mis gaat maar juist door dingen op te zoeken en uit te zoeken wat leuk is merk ik echt dat ik me zekerder voel. Hopelijk werkt het bij jou ook een beetje XM, en helpt sowieso die 20 weken echo om je dat laatste zetje te geven. Jij en jullie baby verdienen het zoquote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel van weinig verbondenheid voelen met je kindje wel. Mijn zwangerschap was een donkere wolk maar snuffelen naar spulletjes hielp mij wel om positief met mijn kindje bezig te zijn.
denk je wel ff aan m'n ogen ?quote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Heb snel bijgelezen. Wat me is bijgebleven: Tico's verlofdagen naar de maan, superstom! Blote kont door het huis: gewoon dagelijks doen.
Oh succes!!!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef rebel-angel het volgende:
Yeeee cwen een knipper gefeliciteerd
xm ik hoop dat je toch iets kan vinden waardoor je kan gaan genieten, want zoals ooit iemand zei hier, voor je het weet is het voorbij en ben je alleen maar zwanger geweest zonder ervan te genieten![]()
logi toch wel fijn dat ze nu weten wat het is hopelijk ben je er snel vanaf
heel veel sterkte![]()
en een update van moi, ik vier oud &nieuw in het ziekenhuis
bloeddruk was te hoog en de hoeveelheid eiwitten ook.
Dus nu ingeleid met pillen.
En gevraagd of ik dezelfde kamer mocht hebben als bij maxi en dat kon![]()
ik hou jullie op de hoogte
Nog geen baby ben ik bangquote:Op maandag 31 december 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen wat een fijn nieuws!! Geniet ervan!
RA ook succes!! Is er al nieuws van papillon?
Dank voor de tips! Ik ga eens kijken wat een haptonoom doet, want ik heb geen idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 09:03:25 ]
He nee he!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:55 schreef Logician het volgende:
Es![]()
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad.
Hier zo weer naar het ziekenhuis, kan nauwelijks (recht op) lopen van de kramp en misselijk.. dus geen idee wat er gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:55 schreef Logician het volgende:
Es![]()
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad.lekker liggen denk ik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Hij weet precies hoe hij me aan moet pakkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:08 schreef Kyara het volgende:
Het klinkt niet zo tactisch maar er zit natuurlijk wel wat in. Fijn dat ie het voor je regelt en hopelijk voel je je snel weer beter.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe hij me aan moet pakken
Mijn mannen zijn samen naar de apotheek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah een lieverd die vent van jouw estrys. Klonk als zwaar à relaxed.
Herkenbaar dat vele nog moeten. We hebben hier volgens mij eindelijk een naamquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:43 schreef As1981 het volgende:
Ja Pessie zou wat zijn he. Maar hoop niet dat de jouwe zo veel eerder (moet) komen hoor. Ik wil hem niet zien voor februari. Moet echt nog te veel doen.
De naam hebben we dan al wel lang, maar dat moest ook ivm de geboortekaartjes. Nu kan ik verder met het jaartal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Herkenbaar dat vele nog moeten. We hebben hier volgens mij eindelijk een naam. Verder wat kleertjes en een wieg in huis maar al het klussen wat specifiek mbt de beeb moet gebeuren moet nog. Mwoa, ik ga net als jij uit van een ud kindje!
De Qashqai is toch juist mooi ruim ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:02 schreef As1981 het volgende:
De Qashqai gaat de deur uit en word hoogstwaarschijnlijk de mazda 5.
Ja dat klopt maar dat is echt niet te doen. De vloer is bijna gelijk met het zit gedeelte en je komt er amper in. Net zoals de opel zafira. Zijn geen volwaardige zeven zitters. Daar kom je als vokwassene niet achterin. In de mazda kon ik gisteren met dikke buik en pijnlijke rug gewoon op de derde zitrij zitten. En de kinderstoel kon er ook prima staan.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef Logician het volgende:
We hebben baby gespiekt!
Wat een enorm moooi kindje zeg, ben zwaar onder de indruk
Ook zo enorm druk en onhandelbaar? Stef is echt niet te houden momenteel, hij krijst om alles en is eigenlijk alleen een beetje zen als de tv aanstaatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Goeie god wat ben ik de 2 meisjes zat! Ik moet meer slaap. Zucht.
Geen hulptroepen vandaag? Of de mogelijheid om de deur uit te gaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Goeie god wat ben ik de 2 meisjes zat! Ik moet meer slaap. Zucht.
Jawel! Papa heeft ze net gehaald. Rust!!! Van niet slapen worden kinderen echt zo onwijs niet gezellig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:53 schreef As1981 het volgende:
[..]
Geen hulptroepen vandaag? Of de mogelijheid om de deur uit te gaan?
Wat dat betreft ben ik blij dat de feestdagen hier gunstig vielen voor het werk van mijn man.Kan ik mijn rust pakken waar ik wil. En volgende week start de psz weer.
Tja, dat lijkt me best een moeilijk begin... dat 2013 inderdaad maar beter mag worden!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef pessie het volgende:
Nog geen update van ra??
Vanmiddag even naar het graf van mn schoosnvader geweest en daarna langs mn schoonmoeder. Laat 2013 maar beter worden!
Je kan toch ook een zoutoplossing zelf maken? Scheelt allicht iets.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Kyara het volgende:
ook fijn: neusspray is op
en ik gebruik hem eigenlijk alleen nog maar 's nachts omdat de boel dan echt potdicht gaat zitten (idem voor pcm).
Zal wel weer een spooknachtje worden dus
Wij zijn net begonnen met een lampje met tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt moeten ze op bed blijven liggen. Vanochtend hadden we die om half 8 gezet met oud/nieuw en omdat de oudste ook mee wakker was om middernacht, normale tijd is hier 7 uur in de weekenden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Half 8! Dat is uitslapen. Hier is het eigenlijk standaard 6 uur/ half 7 max.
Ik zie alleen die kleuter verjaardag steeds dichterbij komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Estrys, haha, ik heb gisteren voor het eerst zitten kijjken wanneer ik ongeveer ingeleid zou worden, en dat duurt nog best evenben ook wel benieuwd hoor, van ons beiden!
Omentielvo, goede mijlpaal wel
quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zie alleen die kleuter verjaardag steeds dichterbij komen![]()
Als ik maandag nog niet bevallen ben dan gaat ze kijken of ze kan strippen. Ah, zegt mijn man 'als zij gaat strippen ga ik mee.'Ja schat maar zij zal haar kleren wel aanhouden hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:06 schreef papillion het volgende:
we mogen naar huis *insert alle mogelijke vrolijke icons*
Yay!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:06 schreef papillion het volgende:
we mogen naar huis *insert alle mogelijke vrolijke icons*
Hier ook geen verjaardagen, wel koninginnedag, dodenherderking, dag van de arbeid en bevrijdingsdag...quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:36 schreef danic het volgende:
Ra, gefeliciteerd! Wat een mooie namen hebben jullie gekozen!
Kyara, ik voel deze dame ook veel lager, maar bij mij ligt ze dan ook in stuit, dus geen goede graadmeter voor je denk ik. (Ik wilde dat ze maar eens draaide).
Inca, fijn dat je iets minder last hebt.
Estrys, ik zou seb ook maar iets anders geven op zijn verjaardag,kan me voorstellen dat dat niet leuk voor hem is endat hij liever lego heeft.
Ik heb dit keer geen problemen met de datum. rondom mijn uitgerekende datum zijn geen andere verjaardagen waar we tegenaan kunnen lopen. Was vorige x wel anders, maar ook toen heeft ze een eigen datum uit kunnen zoeken.
Strippen voor de 40 weken? Waarom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Dit keer ben ik op mijn eigen verjaardag uitgeteld. Maakt me eigenlijk niet meer uit wanneer ze komt, al hoop ik aankomende zaterdag. Vlos gaat vrijdag proberen om te strippen.
Oh en meld dus :p
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Strippen voor de 40 weken? Waarom?
Succes (ook met wachten)quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Tico zit alweer paraat in de wachtkamer.
En jij? Hoe gaat het vandaag?quote:
Oh ok. Omdat je eigenlijk vaak hoort dat het voor veel vals gerommel zorgt. Daar zou ik dan weer niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagenquote:
En je ziet het wel zitten om met je andere kinderen erbij met mogelijk dagenlang (en nachtenlangquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Zou het dan ook helpen als jij dan op je kop gaat staan nu?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:
RAgefeliciteerd!
Omentielvo meldplicht![]()
Jee Papi lekker naar huis![]()
Mini heeft echt heel vaak de hik nu, heel irritant! En ook zieligheb zelf ook zo'n hekel aan de hik
Je klinkt positief!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagen
Nope geen ervaring mee, je aanname klinkt logisch maar ik weet het niet. Vragen aan je gyn volgende afspraak?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:17 schreef Logician het volgende:
Fieder dat hikken blijft idd raar om te voelen
Pessie heb het idee dat de eerste ronde beter werkte, maar even afwachten hoe het verloopt.
Spirit ja, eindelijk wat kunnen slapen en duidelijkheid doet me (mentaal) zo goed!
Mignonne heb jij ervaring met waternier/nierstuwing?
Weet je bijv. hoe lang zoiets duurt?
Ze zeiden dat het kwam doordatde baarmoeder de boel afknelde, maar die word imho alleen maar groter moet ik dan rekening houden met meds tot het einde of is dat niet het geval?
Ja ga ik 7jan ook zeker doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nope geen ervaring mee, je aanname klinkt logisch maar ik weet het niet. Vragen aan je gyn volgende afspraak?
In overleg met je arts. Ligt bv ook aan je bloeddruk. En het zal ook wel een afweging zijn wanneer de kwaal erg is dan het middel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
is dat trouwens nieuw, dat je nu wel gewone neusdruppels mag in de zwangerschap? 3 jaar geleden (ten tijde van de mexicaanse griep...) mocht je alleen zoutoplossing.
Zwangerschap/Lactatiequote:Op woensdag 2 januari 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
is dat trouwens nieuw, dat je nu wel gewone neusdruppels mag in de zwangerschap? 3 jaar geleden (ten tijde van de mexicaanse griep...) mocht je alleen zoutoplossing.
Ik gebruik de gewone van de drogist (huismerk). Stomen heb ik al veel gedaan maar daarmee komt dus niet alles los. Het zit zo vast dat mijn oren er nog steeds dicht van zitten. Ik slaap al wat rechterop inderdaad. Maar dat kan ik ook niet lang vol houden want dan krijg ik het weer benauwd van mijn buik die in de weg zit. Schiet allemaal lekker op dus....quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zwangerschap/Lactatie
Farmacologisch effect: Systemische resorptie kan optreden. Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden. Gebruik afwegen wanneer sprake is van hypertensie.
van het farmacotherapeutisch kompas.
Kortom, niet langer dan een week en sowieso niet langdurig.
Kyara gebruik je de otrivin enzo van de drogist die vrij verkrijgbaar is of gebruik je de sterkere die je bij de apotheek kunt halen op doktersvoorschrift? Heb je geprobeerd te stomen al? Bijvoorbeeld met van die rhinocaps, die mogen gewoon gebruikt worden tijdens zwangerschap.
En wat ik zelf verder altijd deed was eerst de boel leegstomen, dan mn hele borstkas insmeren met Luuf Baby voordat k ging slapen, dan een keertje sprayen en dan gaan slapen. Meestal kwam ik zo tot in ieder geval een paar uur aaneengesloten slaap.
Even je huisarts of gyn bellen en het verhaal voorleggen aangeven dat je niet slaapt zo. Kans dat je dan een recept krijgt voor wat sterkere neusspray.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik gebruik de gewone van de drogist (huismerk). Stomen heb ik al veel gedaan maar daarmee komt dus niet alles los. Het zit zo vast dat mijn oren er nog steeds dicht van zitten. Ik slaap al wat rechterop inderdaad. Maar dat kan ik ook niet lang vol houden want dan krijg ik het weer benauwd van mijn buik die in de weg zit. Schiet allemaal lekker op dus....
ik kijk vanavond even wat die Rhinocaps doen en anders morgen even de ha bellen (of laten bellen want ik versta toch niks....)quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Even je huisarts of gyn bellen en het verhaal voorleggen aangeven dat je niet slaapt zo. Kans dat je dan een recept krijgt voor wat sterkere neusspray.
ook al geprobeerd....quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kyara, wat bij mijn kinderen (en mij) altijd heel goed werkt is een klein gesneden ui onder het bed. Niet superfijn voor de rest van het gezin, maar het werkt wel.
Ik vind dat je het nog heel lang volhoudt zonder naar andere middelen te grijpen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
ook al geprobeerd....
Ik ben ook nog nooit zo ontzettend verkouden geweest als nu hoor. Zeker niet in combinatie met oren.
Strippen heeft bij de jongste 2 nog voor geen krampje gezorgt. Nu rommelt het al van voor de kerst dus ben het wel gewend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
En je ziet het wel zitten om met je andere kinderen erbij met mogelijk dagenlang (en nachtenlang) gerommel te zitten wat geen zoden aan de dijk zet?
dat komt ook omdat ik niet weet waar ik naar zou moeten grijpen. Als ik niet zwanger ben grijp ik hooguit eerder naar de ibuprofen ipv pcm maar verder kom ik ook niet. Ik heb die neusspray uberhaupt voor het eerst in mijn leven geprobeerd de afgelopen weekquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het nog heel lang volhoudt zonder naar andere middelen te grijpen!
Gister zat er 1 piek. Daar was ze ook al niet happy mee. Maar de rest was wel goed ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:12 schreef Kyara het volgende:
Jammer Tico. Gister leek het goed aan te slaan maar het zijn natuurlijk ook maar momentopnames.
Vragenlijstje voor de gyn ook al klaar?
Ik heb dinsdag weer controle geloof ik.
Ze zeiden dat afstellen bij zwangerschapsdiabetes niet zo moeilijk was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:17 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk blijft het met een hogere dosis onder controle. Maar het is geloof ik sowieso nogal lastig met afstellen toch?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat afstellen bij zwangerschapsdiabetes niet zo moeilijk was.
Ik ben het ook al helemaal zat. Ik ben alleen maar bezig met eten, meten en spuiten zo. Zelfs al een aanvaring gehad met J die vind dat ik normaal moet opscheppen enzo.
Misschien naar google images gaan en je plaatjes in het zoekscherm slepen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat komt ook omdat ik niet weet waar ik naar zou moeten grijpen. Als ik niet zwanger ben grijp ik hooguit eerder naar de ibuprofen ipv pcm maar verder kom ik ook niet. Ik heb die neusspray uberhaupt voor het eerst in mijn leven geprobeerd de afgelopen week
Ik word trouwens wel een beetje moe van mezelf. Heb een heel mooi documentje gemaakt met allemaal gordijntjes, alleen nergens bijgezet van welke website ze komen
Ik ben heel benieuwd wat de echte gyn gaat zeggen maandagquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat afstellen bij zwangerschapsdiabetes niet zo moeilijk was.
Ik ben het ook al helemaal zat. Ik ben alleen maar bezig met eten, meten en spuiten zo. Zelfs al een aanvaring gehad met J die vind dat ik normaal moet opscheppen enzo.
dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat de echte gyn gaat zeggen maandag. Zelfs ik raak plaatsvervangend gefrustreerd hierover 250 km verderop. Als je beeb er last van heeft en je bent verdorie al 38 weken waarom leiden ze je dan niet in? Soms begrijpen wij leken de artsen niet den ik... of is insuline veiliger voor een baby dan dat nu ter wereld komen is?
Stop je met 34 of 36 weken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ik pas niet normaal meer aan mijn eettafel. Buik zit in de weg en nu kom ik niet normaal meer bij mn laptop
Ik wil ook vakantie of verlof, maar net berekend dat dat pas/al 23 maart in gaat
dat klinkt ook wel weer logisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:
De baby zou er heel veel aan hebben als m'n suikers stabiel zijn. Als pukje nu geboren wordt dan is het gewent aan die hoge suikers en krijgt het na de geboorte waarschijnlijk een laag suiker. Als m'n suiker nu stabiel zou zijn, dan is het zelfs beter als pukje blijft zitten en kan wennen aan normale suikers.
Ok, er zit dus wel echt een reden achter. Ik hoop dat je de insuline snel ingeregeld krijgt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:
De baby zou er heel veel aan hebben als m'n suikers stabiel zijn. Als pukje nu geboren wordt dan is het gewent aan die hoge suikers en krijgt het na de geboorte waarschijnlijk een laag suiker. Als m'n suiker nu stabiel zou zijn, dan is het zelfs beter als pukje blijft zitten en kan wennen aan normale suikers.
Oh ja, dat wist ik. Stom. Ik herken het wel hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
Tico, wel veel gedoe, maar in elk geval voor een goed doel dan... Blijft irritant natuurlijk
Kyara, ik moet stoppen met 34 weken omdat ik nu 50% ziekgemeld ben en dat waarschijnlijk tot aan mijn verlof zal blijven. Hoef dus maar 4 uur per dag te werken... maar toch.
Ja maar jij hebt er 2 van binnen zitten. Jij hoort nergens meer in/door/tussen te passen :pquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik. Stom. Ik herken het wel hoor.
Ik herken het eigenlijk vooral van de vorige keer. Toen zat er maar 1 in maar had ik wel meer 'last'. Toen zat ik ook bij 20 weken 50% in de ziektewet en toen kon ik de tijd ook wel vooruit kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt er 2 van binnen zitten. Jij hoort nergens meer in/door/tussen te passen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |