SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 09:03:25 ]
He nee he!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:55 schreef Logician het volgende:
Es![]()
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad.
Hier zo weer naar het ziekenhuis, kan nauwelijks (recht op) lopen van de kramp en misselijk.. dus geen idee wat er gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:55 schreef Logician het volgende:
Es![]()
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad.lekker liggen denk ik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Hij weet precies hoe hij me aan moet pakkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:08 schreef Kyara het volgende:
Het klinkt niet zo tactisch maar er zit natuurlijk wel wat in. Fijn dat ie het voor je regelt en hopelijk voel je je snel weer beter.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe hij me aan moet pakken
Mijn mannen zijn samen naar de apotheek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah een lieverd die vent van jouw estrys. Klonk als zwaar à relaxed.
Herkenbaar dat vele nog moeten. We hebben hier volgens mij eindelijk een naamquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:43 schreef As1981 het volgende:
Ja Pessie zou wat zijn he. Maar hoop niet dat de jouwe zo veel eerder (moet) komen hoor. Ik wil hem niet zien voor februari. Moet echt nog te veel doen.
De naam hebben we dan al wel lang, maar dat moest ook ivm de geboortekaartjes. Nu kan ik verder met het jaartal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Herkenbaar dat vele nog moeten. We hebben hier volgens mij eindelijk een naam. Verder wat kleertjes en een wieg in huis maar al het klussen wat specifiek mbt de beeb moet gebeuren moet nog. Mwoa, ik ga net als jij uit van een ud kindje!
De Qashqai is toch juist mooi ruim ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:02 schreef As1981 het volgende:
De Qashqai gaat de deur uit en word hoogstwaarschijnlijk de mazda 5.
Ja dat klopt maar dat is echt niet te doen. De vloer is bijna gelijk met het zit gedeelte en je komt er amper in. Net zoals de opel zafira. Zijn geen volwaardige zeven zitters. Daar kom je als vokwassene niet achterin. In de mazda kon ik gisteren met dikke buik en pijnlijke rug gewoon op de derde zitrij zitten. En de kinderstoel kon er ook prima staan.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef Logician het volgende:
We hebben baby gespiekt!
Wat een enorm moooi kindje zeg, ben zwaar onder de indruk
Ook zo enorm druk en onhandelbaar? Stef is echt niet te houden momenteel, hij krijst om alles en is eigenlijk alleen een beetje zen als de tv aanstaatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Goeie god wat ben ik de 2 meisjes zat! Ik moet meer slaap. Zucht.
Geen hulptroepen vandaag? Of de mogelijheid om de deur uit te gaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Goeie god wat ben ik de 2 meisjes zat! Ik moet meer slaap. Zucht.
Jawel! Papa heeft ze net gehaald. Rust!!! Van niet slapen worden kinderen echt zo onwijs niet gezellig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:53 schreef As1981 het volgende:
[..]
Geen hulptroepen vandaag? Of de mogelijheid om de deur uit te gaan?
Wat dat betreft ben ik blij dat de feestdagen hier gunstig vielen voor het werk van mijn man.Kan ik mijn rust pakken waar ik wil. En volgende week start de psz weer.
Tja, dat lijkt me best een moeilijk begin... dat 2013 inderdaad maar beter mag worden!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef pessie het volgende:
Nog geen update van ra??
Vanmiddag even naar het graf van mn schoosnvader geweest en daarna langs mn schoonmoeder. Laat 2013 maar beter worden!
Je kan toch ook een zoutoplossing zelf maken? Scheelt allicht iets.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Kyara het volgende:
ook fijn: neusspray is op
en ik gebruik hem eigenlijk alleen nog maar 's nachts omdat de boel dan echt potdicht gaat zitten (idem voor pcm).
Zal wel weer een spooknachtje worden dus
Wij zijn net begonnen met een lampje met tijdschakelaar. Zolang het lampje brandt moeten ze op bed blijven liggen. Vanochtend hadden we die om half 8 gezet met oud/nieuw en omdat de oudste ook mee wakker was om middernacht, normale tijd is hier 7 uur in de weekenden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Half 8! Dat is uitslapen. Hier is het eigenlijk standaard 6 uur/ half 7 max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |