Eind nov 130/80. Maar voorheen voor ik zwanger was ongeveer rond de 115/75.quote:Op maandag 31 december 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
Wat was de vorige keer je bloeddruk dan XM?
Ja. Gelukkig bijna. Geen gezeik met eten, gewoon spuiten. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef rebel-angel het volgende:
@inca oooh sorry ik vergat even helemaal je rib, dacht dat je niet wilde niezen omdat er dan bv je vliezen zouden breken![]()
@ tico heb je nu insuline meegekregen ?
Hopelijk doet het z'n werk, succes
Standaard.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef L0t.. het volgende:
Moet je standaard spuiten voor de maatijd dan of alleen bijspuiten als je te hoog zit?
XM, is een Angelsounds dan niets voor je? Mss dat je wat minder stress hebt als je zelf even kunt luisteren naar het hartje zolang je nog geen beweging voelt.. Of is dat het niet?
Ja ik snap je wel hoor, dit lijkt me ook fijner. Hopelijk reguleert je lijf het na de bevalling allemaal weer zelf en is het spuiten maar voor korte duurquote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Standaard.
Wel fijner, de diëtist begon namelijk nog over ontbijt halveren ( bakje havermout of flakes) en de lunch nog eens verdelen over 2 momenten. Oh en maximaal 2,5 aardappel. Alles leuk en aardig hoor, maar ik hoef niet af te vallen en ben gewoon zwanger, ik ga mezelf niet uithongeren. Dat zal vast naarder klinken als ik bedoel, maar anders ben ik dus de hele dag alleen maar bezig met eten, meten en afpassen.
Nou gewoon vragen dus. Het voelt zo kut iets te hebben waar je niets aan kan doen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Normaal eerder onder gemiddeld.
Werkt shoppen niet onwijs ontspannend?? Dan zou ik toch adviseren om de prenatal onwijs leeg te kopen. Therapeutisch dan he?quote:
Google aanslingert. Waternier?quote:Op maandag 31 december 2012 13:59 schreef Troel het volgende:
Update van Logician:
Ze heeft last van een waternier en mag nu met medicatie naar huis. Morgen terug naar het ziekenhuis voor een infuus. Als het erger wordt moet ze meteen terug en kan ze meteen het infuus krijgen. Gelukkig weten ze nu wat er aan de hand is, dat is een hele geruststelling. Nu rusten, vandaar dat ik even update.
En nog evenvoor papi, zet hem op!
Ik geef hem nog even doorquote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef McLaura het volgende:
DE tip die ik destijds kreeg, was handen op de salontafel, voeten iets uit elkaar en wiebelen. Op die manier gebruik je de zwaartekracht om de druk van je nierbuisjes af te krijgen, en dan kan een hoop verlichting geven!
Ik vond dat echt heel fijn. Elke keer dat ik pijn kreeg, deed ik het. Oh, en daarbij : niet op je rug liggen. Bij het liggen ging ik eventjes op mijn rug, kussen strak tegen mijn zij en dan rolde ik opzij. Zo lag mijn buik het 'comfortabelst'.quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geef hem nog even doorAlles helpt denk ik op dit moment.
Checkquote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel fijn. Elke keer dat ik pijn kreeg, deed ik het. Oh, en daarbij : niet op je rug liggen. Bij het liggen ging ik eventjes op mijn rug, kussen strak tegen mijn zij en dan rolde ik opzij. Zo lag mijn buik het 'comfortabelst'.
Beide niet, ik was 37w2d en als het niet overging zouden ze hem halen. Mijn bloeddruk steeg nl ook naar 180/100 tijdens een pijnaanval. Met het 'olifanten' werd het draaglijk en na een nacht observatie mocht ik naar huis. Om 2 dagen later weer terug te komen met gebroken vliezenquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
CheckHeb jij toen ook medicijnen gekregen of een infuus? Hoe snel sloeg dat aan?
Als ik jou zo lees ben jij mogelijk iemand waarbij hij snel tijdelijk stijgt, dat jij bij de huisarts een onderdruk van 85 hebt vind ik niet iets om heel erg van te schrikken. Het is een momentopname, zegt niets over hoe je bloeddruk de rest van de tijd is he..quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Tico!
Lot, dat is het niet. Ik weet het niet, zit er gewoon niet relaxed in. Hoop maar dat m'n bloeddruk naar beneden keldert na de 20-weken echo. Ik mag dan pas van mezelf erin gaan verdiepen qua spulletjes en voorpret. Het schiet op gelukkig, maandag controle, ga dan m'n onzekerheid ook ff aankaarten, samen met die bloeddruk en dan donderdag de SEO. En qua werk is de agenda vol, dus volop afleiding.
Nu bedenken hoe ik tot die tijd ervoor kan zorgen dat ik me een beetje ontspan, want ik ben ook echt niet happy met mezelf zo.
Ik sluit me aan bij L-E. Iets van yoga of haptonomie lijkt me een goede voor jou/jullie. Dat laatste laat jullie echt contact maken met je kindje.quote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wat fijn dat er een diagnose is voor Logi!
En mss moet ik me maar eens gaan verdiepen in de baby-zooiidd. Gelukkig gaan we zo richting vrienden in Zwolle, afleiding!
Maar mocht iemand nog geniale tips hebben, dan hoor ik ze gaarne.
Ik denk niet dat iemand gedacht heeft dat je dat zou wensen hoorquote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Beide niet, ik was 37w2d en als het niet overging zouden ze hem halen. Mijn bloeddruk steeg nl ook naar 180/100 tijdens een pijnaanval. Met het 'olifanten' werd het draaglijk en na een nacht observatie mocht ik naar huis. Om 2 dagen later weer terug te komen met gebroken vliezen
En ik hoop van harte dat Logician niet overmorgen in het ziekenhuis komt met gebroken vliezen, maar het zal bij mij zeker aan de termijn hebben gelegen!
Precies dit! Ik ben nog steeds af en toe bang dat het mis gaat maar juist door dingen op te zoeken en uit te zoeken wat leuk is merk ik echt dat ik me zekerder voel. Hopelijk werkt het bij jou ook een beetje XM, en helpt sowieso die 20 weken echo om je dat laatste zetje te geven. Jij en jullie baby verdienen het zoquote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel van weinig verbondenheid voelen met je kindje wel. Mijn zwangerschap was een donkere wolk maar snuffelen naar spulletjes hielp mij wel om positief met mijn kindje bezig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |