abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:25:15 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121063589
Rebel, gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:29:09 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_121063635
Rebel, gefeliciteerd!

Papi, wat fijn dat je naar huis kan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121063662
RA en Papi allebei nog heeeeel erg gefeliciteerd met jullie dochters O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121063709
Ra, gefeliciteerd! Wat een mooie namen hebben jullie gekozen!

Kyara, ik voel deze dame ook veel lager, maar bij mij ligt ze dan ook in stuit, dus geen goede graadmeter voor je denk ik. (Ik wilde dat ze maar eens draaide).

Inca, fijn dat je iets minder last hebt.
Estrys, ik zou seb ook maar iets anders geven op zijn verjaardag,kan me voorstellen dat dat niet leuk voor hem is endat hij liever lego heeft.

Ik heb dit keer geen problemen met de datum. rondom mijn uitgerekende datum zijn geen andere verjaardagen waar we tegenaan kunnen lopen. Was vorige x wel anders, maar ook toen heeft ze een eigen datum uit kunnen zoeken.
pi_121063781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:36 schreef danic het volgende:
Ra, gefeliciteerd! Wat een mooie namen hebben jullie gekozen!

Kyara, ik voel deze dame ook veel lager, maar bij mij ligt ze dan ook in stuit, dus geen goede graadmeter voor je denk ik. (Ik wilde dat ze maar eens draaide).

Inca, fijn dat je iets minder last hebt.
Estrys, ik zou seb ook maar iets anders geven op zijn verjaardag,kan me voorstellen dat dat niet leuk voor hem is endat hij liever lego heeft.

Ik heb dit keer geen problemen met de datum. rondom mijn uitgerekende datum zijn geen andere verjaardagen waar we tegenaan kunnen lopen. Was vorige x wel anders, maar ook toen heeft ze een eigen datum uit kunnen zoeken.
Hier ook geen verjaardagen, wel koninginnedag, dodenherderking, dag van de arbeid en bevrijdingsdag... -O- Ben benieuwd welke ze uitkiest :P Ow en alsjeblieft geen toepasselijke opmerkingen meer, ik ben ze zoooo zat :')
Sarcasme. Herken het.
pi_121063911
Dit keer ben ik op mijn eigen verjaardag uitgeteld. Maakt me eigenlijk niet meer uit wanneer ze komt, al hoop ik aankomende zaterdag. Vlos gaat vrijdag proberen om te strippen.

Oh en meld dus :p
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121063935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Dit keer ben ik op mijn eigen verjaardag uitgeteld. Maakt me eigenlijk niet meer uit wanneer ze komt, al hoop ik aankomende zaterdag. Vlos gaat vrijdag proberen om te strippen.

Oh en meld dus :p
Strippen voor de 40 weken? Waarom?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121063960
Kyara wat balen van je spooknacht :*

Inca goed om te horen dat je minder last hebt, jij hebt ook wel pech he? :*

Tico een beetje kunnen bijkomen?

En mijlpalen! *O*

En papi naar huis met haar mooie baby O+ geniet er van!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 09:56:34 ]
pi_121063979
Tico zit alweer paraat in de wachtkamer. :r
pi_121063995
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Strippen voor de 40 weken? Waarom?
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121064008
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Tico zit alweer paraat in de wachtkamer. :r
Succes (ook met wachten) :*
pi_121064034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:59 schreef Logician het volgende:

[..]

Succes (ook met wachten) :*
En jij? Hoe gaat het vandaag?
pi_121064047
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Oh ok. Omdat je eigenlijk vaak hoort dat het voor veel vals gerommel zorgt. Daar zou ik dan weer niet op zitten te wachten.
pi_121064083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En jij? Hoe gaat het vandaag?
Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 10:05:48 ]
pi_121064103
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

En je ziet het wel zitten om met je andere kinderen erbij met mogelijk dagenlang (en nachtenlang :X ) gerommel te zitten wat geen zoden aan de dijk zet? :?
:)
pi_121064124
RA *O* gefeliciteerd!
Omentielvo meldplicht *O*
Jee Papi lekker naar huis :*

Mini heeft echt heel vaak de hik nu, heel irritant! En ook zielig :') heb zelf ook zo'n hekel aan de hik
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:13:22 #242
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121064215
Logi helpen de meds?

Ik blijk uitgerekend op de dag dat manliefs neefje jarig is :P . Leuk voor manliefs oma, een kleinkind en een achterkleinkind op dezelfde dag jarig :D . Verder 6 dagen na manliefs verjaardag, 7 dagen na freecells middelste en nog wat mensen iin manliefs familie zijn jarig in februari. Manlief heeft vriendeli u k verzocht geen kind te krijgen voor zn verjaardag, we zien wel hoor.
pi_121064233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:
RA *O* gefeliciteerd!
Omentielvo meldplicht *O*
Jee Papi lekker naar huis :*

Mini heeft echt heel vaak de hik nu, heel irritant! En ook zielig :') heb zelf ook zo'n hekel aan de hik
Zou het dan ook helpen als jij dan op je kop gaat staan nu? :P Vruchtwater drinkt mini sowieso wel. Of laat het schrikken :D
Sarcasme. Herken het.
pi_121064236
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:05 schreef Logician het volgende:

[..]

Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagen :)
Je klinkt positief!!
Sarcasme. Herken het.
pi_121064262
Fieder dat hikken blijft idd raar om te voelen :D

Pessie heb het idee dat de eerste ronde beter werkte, maar even afwachten hoe het verloopt.

Spirit ja, eindelijk wat kunnen slapen en duidelijkheid doet me (mentaal) zo goed! :Y

Mignonne heb jij ervaring met waternier/nierstuwing?
Weet je bijv. hoe lang zoiets duurt?
Ze zeiden dat het kwam doordatde baarmoeder de boel afknelde, maar die word imho alleen maar groter moet ik dan rekening houden met meds tot het einde of is dat niet het geval?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 10:18:31 ]
pi_121064300
Oei dat hoop ik niet Logi :* Het is dus wel zwangerschapsgerelateerd, dat vroeg ik me nog af.
Fijn dat de medicijnen aanslaan.
pi_121064351
Fieder wat ze vertelde (hoop dat ik het goed heb opgeslagen) was datde baarmoeder/baby de urineleider afknelde en dat er daardoor urine terug de nier inliep. Dus idd door de zwangerschap en het zou sowieso weer weg zijn zodra mini geboren is.
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:23:59 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121064396
*O* voor de mijlpalen van Klumsy en Omentielvo! En van MeNicole natuurlijk

Logi en Tico succes vandaag.

Fijn dat jullie het lage gerommel herkennen. Was even bang dat ze er uit ging vallen of zo :')
Vorige keer lag ze trouwens ook nog in stuit Danic, hoop wel dat ze inmiddels gedraaid is want zoveel ruimte is er niet meer :{

Pessie, ik weet het maar die zoutoplossing doet echt niks. Ben een paar keer proestend en naar adem snakkend wakker geworden vannacht en heb eigenlijk maar heel weinig geslapen. Heb het de afgelopen dagen ook niet meer overdag gebruikt, alleen dus 's nachtslot voor het slapen. Hoopte eigenlijk dat die ene keer per 24 uur iet zoveel kwaad kon. Vind het sowieso erg smerig speldjes kans op verslaving is niet zo heel hoog :r
pi_121064412
Kyara :*
pi_121064491
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:17 schreef Logician het volgende:
Fieder dat hikken blijft idd raar om te voelen :D

Pessie heb het idee dat de eerste ronde beter werkte, maar even afwachten hoe het verloopt.

Spirit ja, eindelijk wat kunnen slapen en duidelijkheid doet me (mentaal) zo goed! :Y

Mignonne heb jij ervaring met waternier/nierstuwing?
Weet je bijv. hoe lang zoiets duurt?
Ze zeiden dat het kwam doordatde baarmoeder de boel afknelde, maar die word imho alleen maar groter moet ik dan rekening houden met meds tot het einde of is dat niet het geval?
Nope geen ervaring mee, je aanname klinkt logisch maar ik weet het niet. Vragen aan je gyn volgende afspraak?
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')