Hier ook geen verjaardagen, wel koninginnedag, dodenherderking, dag van de arbeid en bevrijdingsdag...quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:36 schreef danic het volgende:
Ra, gefeliciteerd! Wat een mooie namen hebben jullie gekozen!
Kyara, ik voel deze dame ook veel lager, maar bij mij ligt ze dan ook in stuit, dus geen goede graadmeter voor je denk ik. (Ik wilde dat ze maar eens draaide).
Inca, fijn dat je iets minder last hebt.
Estrys, ik zou seb ook maar iets anders geven op zijn verjaardag,kan me voorstellen dat dat niet leuk voor hem is endat hij liever lego heeft.
Ik heb dit keer geen problemen met de datum. rondom mijn uitgerekende datum zijn geen andere verjaardagen waar we tegenaan kunnen lopen. Was vorige x wel anders, maar ook toen heeft ze een eigen datum uit kunnen zoeken.
Strippen voor de 40 weken? Waarom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Dit keer ben ik op mijn eigen verjaardag uitgeteld. Maakt me eigenlijk niet meer uit wanneer ze komt, al hoop ik aankomende zaterdag. Vlos gaat vrijdag proberen om te strippen.
Oh en meld dus :p
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Strippen voor de 40 weken? Waarom?
Succes (ook met wachten)quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Tico zit alweer paraat in de wachtkamer.
En jij? Hoe gaat het vandaag?quote:
Oh ok. Omdat je eigenlijk vaak hoort dat het voor veel vals gerommel zorgt. Daar zou ik dan weer niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagenquote:
En je ziet het wel zitten om met je andere kinderen erbij met mogelijk dagenlang (en nachtenlangquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam niet meer kan zo met de andere kinderen erbij. Maar ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Ze ligt er nog helemaal niet klaar voor. Ik ga zelf van de 22 ste uit.
Mijn vlos is trouwens niet zo moeilijk met strippen. Ze wil het rond 38 weken best proberen. Heeft ze bij Matthias toen ook gedaan. Heeft alleen ook toen niet geholpen!
Zou het dan ook helpen als jij dan op je kop gaat staan nu?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:
RAgefeliciteerd!
Omentielvo meldplicht![]()
Jee Papi lekker naar huis![]()
Mini heeft echt heel vaak de hik nu, heel irritant! En ook zieligheb zelf ook zo'n hekel aan de hik
Je klinkt positief!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Blijft gevoelig, vooral als ik lig, maar de enorme krampen blijven weg en vannacht 5u aan één stuk geslapen dus mag niet klagen
Nope geen ervaring mee, je aanname klinkt logisch maar ik weet het niet. Vragen aan je gyn volgende afspraak?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:17 schreef Logician het volgende:
Fieder dat hikken blijft idd raar om te voelen
Pessie heb het idee dat de eerste ronde beter werkte, maar even afwachten hoe het verloopt.
Spirit ja, eindelijk wat kunnen slapen en duidelijkheid doet me (mentaal) zo goed!
Mignonne heb jij ervaring met waternier/nierstuwing?
Weet je bijv. hoe lang zoiets duurt?
Ze zeiden dat het kwam doordatde baarmoeder de boel afknelde, maar die word imho alleen maar groter moet ik dan rekening houden met meds tot het einde of is dat niet het geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |