Dat ze 'm daar gehouden haddenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gerard Joling in de Phillipijnen dacht ik.
Ik heb rond deze tijd het liefst echt winterweer, ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, heb je daar last van? Ik heb een hekel aan de winter, dus ik vind het wel prima zo.
Annuhh..jij bent niet zo mooi, dus ga maar lekker kleurenquote:
Daar is een James Bond film over gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
T schijnt dat de vader van Lily Allen dit ook gezongen heeft:
,,Ik kreeg even een brok in mijn keel, want jij had een tepel te veel."
Logica is in de muziekwereld soms ver te zoekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dan had het liedje ook wel Babette geheten. Toch?
Ik hoor het ook net van horen zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb ik toch altijd gedacht dat het voor haar was...
Eigenlijk wel sneu voor Babette... Voor Anne wel een liedje, voor haar niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb ik toch altijd gedacht dat het voor haar was...
Ik durfde het niet te zeggen.quote:
Truequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Logica is in de muziekwereld soms ver te zoeken
Er rijmde niets op Babette denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel sneu voor Babette... Voor Anne wel een liedje, voor haar niet.
weer een illusie minderquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoor het ook net van horen zeggen
Zo'n beetje het enige dat rijmt op Babette is 'tetten'quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Diamonds are forever?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daar is een James Bond film over gemaakt
Slette, maar dat wil je ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Er rijmde niets op Babette denk ik.
Fantastisch nummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik heb zin in 585 Dreams Fleetwood Mac
Wat doet Call me maybe daarna?
Retteketetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Er rijmde niets op Babette denk ik.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo'n beetje het enige dat rijmt op Babette is 'tetten'
Man With The Golden Gun, die gast had 3 tepelsquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef Eska het volgende:
[..]
En als 'ie dat wel doet, dan ken je dat nummer voortaan alleen maar mèt het geouwehoer
Heeftie wel gedaan volgens mij! Iets met De fiets ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
scaramanga!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Man With The Golden Gun, die gast had 3 tepels
Ja, Helen Helminkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Anne lijkt echt op haar moeder (gelukkig maar)
op zoek naar een kroketquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Daar gaat Babette in haar Kadett, van rettekettet.
Jan Boskampquote:
He kleine meid op je kinderfiets, fiets, fietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeftie wel gedaan volgens mij! Iets met De fiets ofzo.
Bamihappiesquote:
Ik ook, ben ook zo pleite.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik begin nu toch wel moe te worden
Alfred J. Kwak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
en een papje, en een papje
Ow, wacht..
Ik ga het t/m Morricone volhouden en dan hou ik het ook voor gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef FritsFlits het volgende:
moe? waarvan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef FritsFlits het volgende:
O ja, het moet nog beginnen he?quote:
Ik doelde op Call me maybequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ook leuk in de versie van The Corrs
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O ja, het moet nog beginnen he?![]()
Had je gehoopt, bedoel je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even een vraagje: ik zag dat in een tussenliggend topic de titel Ontarm me was, dus ging ervanuit dat Blof al geweest was?
helaas...ik ga zo de koffer openmakenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even een vraagje: ik zag dat in een tussenliggend topic de titel Ontarm me was, dus ging ervanuit dat Blof al geweest was?
Die mag je straks mutenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh oh, een Boggartquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
helaas...ik ga zo de koffer openmaken
was ie net door dat beest gebeten ofzoquote:
Was Koos met ontbeenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
frits kreeg een hersenscheet denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar waarom die titel dan was meer mijn vraag
Stuurde mezelf een DM dat ik een topic moest openen en keek verkeerd op de lijst met nummers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
frits kreeg een hersenscheet denk ik
Ik zit hier al weer uitgebreid aan de Glenlivet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Molurus het volgende:
Straks dus Whiskey in the Jar. Ik neem er een glaasje Ardbeg op. Welliswaar whisky zonder 'e', maar dat mag de pret niet drukken.
Die van Koos ook nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat is erg! zo herkenbaar. Weet dat ik nog een bandje heb met Lovefool van The Cardigans en heel lang kon ik alleen maar de versie waarin ik precies wist wanneer Rob van Someren er doorheen lulde en de Somertijd jingle instartte
![]()
Waarna ik dat bandje natuurlijk later zelf gebruikte om radio mee te maken op m`n slaapkamer en ook precies op dat moment er doorheen begon te praten en de dj uit te hangen!
![]()
![]()
Uhm..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
absoluutquote:
(Goede) 'nieuwe' muziek.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit hier al weer uitgebreid aan de Glenlivet.
Whahaha! TMIquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
En bedankt. Vanaf nu hebben wij deze associatie dus ook....quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
Is echt wel een goede band hoor. Van het niveau Arcade Fire.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
Deze vind ik ook wel mooi, maar inderdaad. de nummers van die 4e plaat van ze zijn beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Gehenna het volgende:
Oh Elbow staat er ook wel in, deze vind ik niet zo heel super eigenlijk, maar 'One Day Like This' vind ik wel erg mooi
quote:
Thnx. 15 yo, lekker.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Eska het volgende:
[..]
En bedankt. Vanaf nu hebben wij deze associatie dus ook....
Heeft het achter zijn ellebogenquote:
Neem je Blof mee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef glittertje39 het volgende:
zo ff fleetwood mac luisteren en dan met de laptop mijn bedje opzoeken om aldaar verder te luisteren
echt niet. Geniale bandquote:
Sindsdien stoot hij op The Long And Winding Road?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
less is morequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Tijn het volgende:
De baslijn van dit nummer bestaat maar uit 2 noten en gaat gewoon door, of het nou het couplet of het refrein is
Mwoah de meesten kennen het niet eens, ik hoor er nooit iemand over..quote:
Wilde al zeggequote:
Ik had het over whisky.quote:
Ik ken het wel...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mwoah de meesten kennen het niet eens, ik hoor er nooit iemand over..
Haha, briljant. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Tijn het volgende:
De baslijn van dit nummer bestaat maar uit 2 noten en gaat gewoon door, of het nou het couplet of het refrein is
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordtquote:
Deze Ardbeg maar 10 jaar... maar het is gelijk met stip de meest rokerige van de whisky's die ik in huis heb. And that's saying a lot!quote:
Omdat mooierquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids? Ik vind dit nummer van een vergelijkbare voorspelbaarheid en het is ook niet bepaald dansbaar.
Betoverende stemquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids? Ik vind dit nummer van een vergelijkbare voorspelbaarheid en het is ook niet bepaald dansbaar.
Het is ook niet zoveel. 1 plaats.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids?
Ja ik dacht ook al? doen die dat ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Phoenixbirdy het volgende:
dj heeft het ook over The Corrs
Zullen we het nog eens over dat ene overschatte bandje gaan hebben? John, Paul, Ringo, George, Mick & Robbie....quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens over dat ene overschatte bandje gaan hebben? John, Paul, Ringo, George, Mick & Robbie....
Ik ben niet degene die die zeikmuziek geweldig noemt hequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordt
Die van Obama!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Hier zijn zoveel libdubgevallen van gemaakt.
Ja, waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Molurus het volgende:
Ehh.. wat de neuk doet dit in de top 2000?
Ik pies bijna in m'n broek gastquote:
Waardeloze band inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens over dat ene overschatte bandje gaan hebben? John, Paul, Ringo, George, Mick & Robbie....
Zo groot dat ik er ook onder lag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit een hit geweest? Ik leef kennelijk onder een erg grote steen
Wie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou die CRJ wel een veeg willen geven
tja, wie niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou die CRJ wel een veeg willen geven
Doei doei.quote:
quote:
Noem me een cultuurbarbaar, maar ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor liever de Metallica versie
OK!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Noem me een cultuurbarbaar, maar ik ook
ik was niet echt aan het opletten, maar waar ging dat over dan ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Timo20 het volgende:
! Guis!!! gewoon allebei op de taakbalk en gaan met die banaan
![]()
![]()
![]()
Datquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Noem me een cultuurbarbaar, maar ik ook
Heiligschennis. Doe dan the dubliners.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor liever de Metallica versie
quote:
over de topless foto`s van Carly Rae Jepsen en dat half mannelijk Nederland nu gelijk ging zoeken. Gaat perfect samen met de top 2000quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was niet echt aan het opletten, maar waar ging dat over dan ?
oh...ff zoekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
over de topless foto`s van Carly Rae Jepsen en dat half mannelijk Nederland nu gelijk ging zoeken. Gaat perfect samen met de top 2000
Ik geloof dat ik n00biedoobiedooquote:
Godver, dat ik het nog eens met je eens zou zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet wie het zei, maar liever boys are back in town ofzo. Dit is niet echt hun beste nummer.
Wel wonderlijk dat die er niet in staat, ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet wie het zei, maar liever boys are back in town ofzo. Dit is niet echt hun beste nummer.
Ehhm...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben weinig vervelende nummers
Gezelligquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zoals ik het zeg...bedje, laptop, drinken...who needs more?
Niet in de keuzelijst hequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel wonderlijk dat die er niet in staat, ja.
Sommige duren wat lang.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben weinig vervelende nummers
quote:
Is School gezakt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Molurus het volgende:
Staat er ook nogal vaak in.... superramp:
1828 It's Raining Again
1646 Rudy
1399 Goodbye Stranger
1023 Take The Long Way Home
849 Hide In Your Shell
719 Give A Little Bit
582 Breakfast In America
453 Dreamer
452 The Logical Song
64 Fool's Overture
35 School
School vind ik wel erg tof, maar verder hoef ik het niet al te vaak te horen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Molurus het volgende:
Staat er ook nogal vaak in.... superramp:
1828 It's Raining Again
1646 Rudy
1399 Goodbye Stranger
1023 Take The Long Way Home
849 Hide In Your Shell
719 Give A Little Bit
582 Breakfast In America
453 Dreamer
452 The Logical Song
64 Fool's Overture
35 School
Het is een nachtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jep laat de nacht maar komen...
En dan komt blof ook nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:26 schreef Eska het volgende:
En Anouk vind ik dan weer helemaal niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |