Die van Koos ook nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat is erg! zo herkenbaar. Weet dat ik nog een bandje heb met Lovefool van The Cardigans en heel lang kon ik alleen maar de versie waarin ik precies wist wanneer Rob van Someren er doorheen lulde en de Somertijd jingle instartte
![]()
Waarna ik dat bandje natuurlijk later zelf gebruikte om radio mee te maken op m`n slaapkamer en ook precies op dat moment er doorheen begon te praten en de dj uit te hangen!
![]()
![]()
Uhm..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
absoluutquote:
(Goede) 'nieuwe' muziek.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit hier al weer uitgebreid aan de Glenlivet.
Whahaha! TMIquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
En bedankt. Vanaf nu hebben wij deze associatie dus ook....quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
Is echt wel een goede band hoor. Van het niveau Arcade Fire.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
Deze vind ik ook wel mooi, maar inderdaad. de nummers van die 4e plaat van ze zijn beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Gehenna het volgende:
Oh Elbow staat er ook wel in, deze vind ik niet zo heel super eigenlijk, maar 'One Day Like This' vind ik wel erg mooi
quote:
Thnx. 15 yo, lekker.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Eska het volgende:
[..]
En bedankt. Vanaf nu hebben wij deze associatie dus ook....
Heeft het achter zijn ellebogenquote:
Neem je Blof mee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef glittertje39 het volgende:
zo ff fleetwood mac luisteren en dan met de laptop mijn bedje opzoeken om aldaar verder te luisteren
echt niet. Geniale bandquote:
Sindsdien stoot hij op The Long And Winding Road?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
less is morequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Tijn het volgende:
De baslijn van dit nummer bestaat maar uit 2 noten en gaat gewoon door, of het nou het couplet of het refrein is
Mwoah de meesten kennen het niet eens, ik hoor er nooit iemand over..quote:
Wilde al zeggequote:
Ik had het over whisky.quote:
Ik ken het wel...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mwoah de meesten kennen het niet eens, ik hoor er nooit iemand over..
Haha, briljant. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Tijn het volgende:
De baslijn van dit nummer bestaat maar uit 2 noten en gaat gewoon door, of het nou het couplet of het refrein is
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordtquote:
Deze Ardbeg maar 10 jaar... maar het is gelijk met stip de meest rokerige van de whisky's die ik in huis heb. And that's saying a lot!quote:
Omdat mooierquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids? Ik vind dit nummer van een vergelijkbare voorspelbaarheid en het is ook niet bepaald dansbaar.
Betoverende stemquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids? Ik vind dit nummer van een vergelijkbare voorspelbaarheid en het is ook niet bepaald dansbaar.
Het is ook niet zoveel. 1 plaats.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer hoor, maar waarom is dit nu zoveel beter dan Lippy Kids?
Ja ik dacht ook al? doen die dat ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Phoenixbirdy het volgende:
dj heeft het ook over The Corrs
Zullen we het nog eens over dat ene overschatte bandje gaan hebben? John, Paul, Ringo, George, Mick & Robbie....quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens over dat ene overschatte bandje gaan hebben? John, Paul, Ringo, George, Mick & Robbie....
Ik ben niet degene die die zeikmuziek geweldig noemt hequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat jij geen smaak hebt mbt nieuwe muziek betekent niet dat t overschat wordt
Die van Obama!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Hier zijn zoveel libdubgevallen van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |