En gefrustreerd worden bij al die pogingen om het stukje waar de DJ er doorheen begint te emmeren, eraf te 'monteren' met een stukje stilte.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef FritsFlits het volgende:
Cassettebandjes
Van de ene afspelen en op de ander opnemen
Ik weet het ook niet...quote:
Bij de Top40 wachten op je favoriete nummer en er dan achter komen dat ze hem overslaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En gefrustreerd worden bij al die pogingen om het stukje waar de DJ er doorheen begint te emmeren, eraf te 'monteren' met een stukje stilte.
Dan heeft hij de muziek van de dames niet gehoord...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:ronaldvdvaart twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 22:29:21Ik zeg Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië (of nog iets ergers) #ll12 reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Will and the People! Bekend van het liedje Lion in the... oh verrek daar zal je ze hebben!
De teller gebruiken om een bepaald nummer op te zoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En gefrustreerd worden bij al die pogingen om het stukje waar de DJ er doorheen begint te emmeren, eraf te 'monteren' met een stukje stilte.
Ja, godverdomme, m'n haren gaan weer recht overeind staan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij de Top40 wachten op je favoriete nummer en er dan achter komen dat ze hem overslaan
En nog 900 betere platen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedemorgen
Will and the people staat hoger dan You'll never walk alone....
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Word net gebeld door 3fm, ze willen hun nummer terug.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
But she never lost her head
Even when she was giving head,
she said
Hdsdd mggn, thnkow whlkonfde whaksoid
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik kom ook weer meedoen. Heb paar maandjes geleden ook mijn hele collectie cassettebandjes met pijn in mijn hart in de kliko gesmeten. Mijn Sony Walkman heb ik ook weggedaan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
she said
"I peed a little"quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
she said
idem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik kom ook weer meedoen. Heb paar maandjes geleden ook mijn hele collectie cassettebandjes met pijn in mijn hart in de kliko gesmeten. Mijn Sony Walkman heb ik ook weggedaan.
Ik weet bijna zeker dat ze nog bij mijn ouders liggen, in een klein rieten koffertje, netjes gelabeld. "Cee liedjes 1988." "Cee liedjes 1988/1989". Cee liedjes 1989/1990."quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennelijk eruit gevallen dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:55 schreef Eska het volgende:
Lou Reed![]()
Satellite of Love staat niet in de lijstEn ik heb er nog wel zo hard op gestemd
twitter:FritsFlits twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 11:22:19Sander moet geen grappen maken, geen' feitjes' vertellen en platen netjes stoppen of faden. Dan wordt het nog een keer wat #top2000 #radio2 reageer retweet
Met t cassette deck klaar om je favoriete nummer op te nemen en hopen dat de dj er niet te veel doorheen lultquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, m'n haren gaan weer recht overeind staan.Op 't fietsje naar de platenboer voor het Mega Top 50 lijstje en dan thuis vol spanning wachten op je liedje. Hart bonkend in de keel.
En als 'ie dat wel doet, dan ken je dat nummer voortaan alleen maar mèt het geouwehoerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Met t cassette deck klaar om je favoriete nummer op te nemen en hopen dat de dj er niet te veel doorheen lult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |