in b4 EyeWish?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook in een reclame gebruikt?
Serieus ja? Ik weet het niet, ken het nummer beter dan de reclame.quote:
Weet niet zeker, zou best kunnen dat t die Barry Hay reclame was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik weet het niet, ken het nummer beter dan de reclame.
Echt nietquote:
Bent Over Beethoven ook nietquote:
Wat een aanfluiting zegquote:
Is ook beter dan Avondquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
Meisje van 16
![]()
![]()
Hier heb ik op gestemd, ten koste van Avond
Oja die was van eyewishquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet zeker, zou best kunnen dat t die Barry Hay reclame was.
Is een kut nummer. Nooit begrepen wat mensen er in horenquote:
pfffquote:
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Boudewijn de Groot. Komend jaar naar de afscheidstour
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?quote:
Was ie kleiner dan verwacht ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
In het originele Franse nummer en de Engelse cover gaat ze op het einde echt dood. Daar zit het woord 'dood' nog. Dat heeft Lennaert niet overgenomen toen hij Meisje van 16 schreef
In '93 ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?
Klopt, maar daar wordt het echt nog benadrukt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Van alle keren dat De Heer over een intro heen praat ga ik over z'n kop pissen
Ik heb hem al eens live gezien, en toen vond ik hem ook schitterendquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Het laat inderdaad te raden over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Even wat sinaasappelsap zuipen dan. Kan ik ook wat racekak kweken mocht het plassen mislukken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.
Janequote:
De Heer is echt niet de enige die dat doet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Jaaanneeequote:
Dan zul je hem wel kunnen verdrinken, zo onderhand.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:47 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dan zul je hem wel kunnen verdrinken, zo onderhand.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Knip het volgende:
Gebleken is dat cassettebandjes ook grijs gedraaid konden worden. Eindeloos dit en op de andere kant stond Back to 78 van Gruppo Sportivo.
Bandjes gingen zo slepen, na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Knip het volgende:
Gebleken is dat cassettebandjes ook grijs gedraaid konden worden. Eindeloos dit en op de andere kant stond Back to 78 van Gruppo Sportivo.
Favoriete nummer van Koosquote:
Zonde.quote:
Dat was de reserve doelman van Evertonquote:
Ik heb er een tijdje geleden zo'n 1.000 doen verdwijnen in de grijze bak op wieltjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn honderden casettes aan het weggooien
Liverpool heeft gewoon een schrijnend kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:49 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Liverpool moeten ze eens rennen in plaats van lopen, luie donders
Fearless toch?quote:
twitter:ronaldvdvaart twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 22:29:21Ik zeg Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië (of nog iets ergers) #ll12 reageer retweet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |