Zij gist in vrede.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
Amy had geen sneeuw nodig om een witte kerst te hebben
Hoiquote:
Spreek je Liesje enzo nog wel eens?quote:
Jep kan ze nog 4x een wijntje drinken in Heavenquote:
Zekers!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Spreek je Liesje enzo nog wel eens?
More That A Feelingquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
je kunt blij zijn met die paar striempjes op je rug
Radio lekker aan zou ik zeggen. Muziek werkt enorm goed tijdens het schoonmakenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef glittertje39 het volgende:
The time has come dat ik ff mijn huisje moet schoonmaken....
Goeie smaakquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:50 schreef glittertje39 het volgende:
Er komen mooie nummers aan...tot laters...
Billy Preston ?quote:
Had ik een paar jaar terug met Belfast Child op oudejaarsdag.. helaas vond ik het daarna nog steeds nietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:50 schreef Cee het volgende:
Dit nummer kende ik helemaal niet, totdat ik het eerder dit jaar 's ochtends hoorde op radio 2 toen ik net wakker werd. Hij is een beetje vreemd maar wel lekker.En ik ben niet eens zo'n Stones fan.
Daar heb ik op gestemdquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En over een paar nummers Een Meisje van 16 van Boudewijn de Groot.
Nederlandse klassieker Paulquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:56 schreef Montov het volgende:
Zometeen wel "So lonely" gevolgd door "You'll never walk alone."
Een van de weinige versies waarbij het meisje niet expliciet dood gaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Walgelijk lied. Geef mij maar Een meisje van zestien
Rop wordt jammer genoeg niet echt gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wat een prachtnummer blijft dat
Muzikaal gezien wel een beetje ééntonigquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
schandalig dat ie niet in de lijst staat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Beat mag wat steviger.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Moggel.quote:
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandelingquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef Cee het volgende:
Van You'll Never Walk Alone naar Lion in The Morning Sun en als je die twee bij elkaar voegt krijg je in principe het daaropvolgende nummer.Hoe verzinnen ze het.
Maar gelukkig heeft ze een klein groen zakje weed bij zich.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandeling
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandeling
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:02 schreef laxus13 het volgende:
Hey Diaan![]()
Nog steeds een beetje ziekjes?
Ik mis nog She Likes Weeds danquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft ze een klein groen zakje weed bij zich.
Toch wel jammer dat je dan net ziek moet worden als de top 2000 begintquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.
Ahh, da's altijd naar. Beterschap he!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.
Als daar een zo'n witte blindenstrook naartoe zou lopen zou het zin hebbenquote:
Ik wilde nog een inb4 doenquote:
Moejje rapper zijn!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde nog een inb4 doen
Jij had toch altijd dansende borsten?quote:
ja echt balen. Ik heb ook helemaal geen tijd en zin om ziek te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je dan net ziek moet worden als de top 2000 begint
Maar beterschap nog
Dit is mijn kerstUIquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij had toch altijd dansende borsten?
Nee, het is een klapmongoolquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik kende hem nog niet. Maar is die Sander de Heer altijd zo a-komisch en niet leuk
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
Die versie van De Waarheid met Andres van Duin
Ik was inb4quote:
Waren toch Sandra en Andres ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
Tom Boonen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef Cee het volgende:
"Gaan we via België naar een meisje van 16."
Oei, Sander.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
Daar word ik down vanquote:
quote:
Hoor je toch ? Lekkere medeinder van Marcoquote:
12 uur en hopelijk voorgoedquote:
Godverdomme jaquote:
Zullen we ons laatste oordeel geven?quote:
Deed ie na 7 dagen toch?quote:
Amenquote:
Nu al 11 meer dan in 2010quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef HPLC het volgende:
Ik heb 24 uur geleden gereageerd, ondertussen hebben jullie 20 topics volgeluld
Goed werk
Het mooiste van Reservoir Dogs. Hij gaat buiten even benzine halen onder harde muziek.quote:
Die kent De Heer niet eensquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees toch dat dat prachtige outro afgekapt gaat worden..
Die moet het weer meer van het intro hebbenquote:
Outro is zo mooi van dat nummerquote:
Minder dan deze vind ik..maar het intro vind ik wel erg fraaiquote:
Toch ergens wel fout hoorquote:
fout? Nee vind ik niet. Gewoon lekker Nederlands nummer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toch ergens wel fout hoorMaar wel goed nummer
![]()
Ik dacht dat het een blad was: 't stond zelfs in Dubioquote:
Misschien heeft hij mijn Tweet gelezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig niet te weinig outro
Zullen we met z'n allen in het café gaan zitten morgen en Sander helemaal uitfluitenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef Roolio het volgende:
De Heer kent de serious request codetaal niet
Als jij betaaltquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen in het café gaan zitten morgen en Sander helemaal uitfluiten
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen in het café gaan zitten morgen en Sander helemaal uitfluiten
Je hoeft niet te betalen daar. Duurt wel langer voordat je erin zit danquote:
2.50 tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen daar. Duurt wel langer voordat je erin zit dan
Dan heb je gegarandeerd een plekquote:
Ah dat was het dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan heb je gegarandeerd een plek
Vooral dat duet met Susan Boylequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Paul Potts is beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vooral dat duet met Susan Boyle
Sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even douchen. Hopelijk knap ik daar ook nog wat van op.
in b4 EyeWish?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook in een reclame gebruikt?
Serieus ja? Ik weet het niet, ken het nummer beter dan de reclame.quote:
Weet niet zeker, zou best kunnen dat t die Barry Hay reclame was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik weet het niet, ken het nummer beter dan de reclame.
Echt nietquote:
Bent Over Beethoven ook nietquote:
Wat een aanfluiting zegquote:
Is ook beter dan Avondquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
Meisje van 16
![]()
![]()
Hier heb ik op gestemd, ten koste van Avond
Oja die was van eyewishquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet zeker, zou best kunnen dat t die Barry Hay reclame was.
Is een kut nummer. Nooit begrepen wat mensen er in horenquote:
pfffquote:
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Boudewijn de Groot. Komend jaar naar de afscheidstour
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?quote:
Was ie kleiner dan verwacht ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
In het originele Franse nummer en de Engelse cover gaat ze op het einde echt dood. Daar zit het woord 'dood' nog. Dat heeft Lennaert niet overgenomen toen hij Meisje van 16 schreef
In '93 ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?
Klopt, maar daar wordt het echt nog benadrukt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Van alle keren dat De Heer over een intro heen praat ga ik over z'n kop pissen
Ik heb hem al eens live gezien, en toen vond ik hem ook schitterendquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Het laat inderdaad te raden over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Even wat sinaasappelsap zuipen dan. Kan ik ook wat racekak kweken mocht het plassen mislukken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.
Janequote:
De Heer is echt niet de enige die dat doet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Jaaanneeequote:
Dan zul je hem wel kunnen verdrinken, zo onderhand.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:47 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dan zul je hem wel kunnen verdrinken, zo onderhand.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Knip het volgende:
Gebleken is dat cassettebandjes ook grijs gedraaid konden worden. Eindeloos dit en op de andere kant stond Back to 78 van Gruppo Sportivo.
Bandjes gingen zo slepen, na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Knip het volgende:
Gebleken is dat cassettebandjes ook grijs gedraaid konden worden. Eindeloos dit en op de andere kant stond Back to 78 van Gruppo Sportivo.
Favoriete nummer van Koosquote:
Zonde.quote:
Dat was de reserve doelman van Evertonquote:
Ik heb er een tijdje geleden zo'n 1.000 doen verdwijnen in de grijze bak op wieltjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn honderden casettes aan het weggooien
Liverpool heeft gewoon een schrijnend kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:49 schreef FritsFlits het volgende:
Bij Liverpool moeten ze eens rennen in plaats van lopen, luie donders
Fearless toch?quote:
twitter:ronaldvdvaart twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 22:29:21Ik zeg Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië (of nog iets ergers) #ll12 reageer retweet
quote:
Laterquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga maar is de hond uitlaten en daarna wat eten
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |