Zij gist in vrede.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
Amy had geen sneeuw nodig om een witte kerst te hebben
Hoiquote:
Spreek je Liesje enzo nog wel eens?quote:
Jep kan ze nog 4x een wijntje drinken in Heavenquote:
Zekers!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Spreek je Liesje enzo nog wel eens?
More That A Feelingquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
je kunt blij zijn met die paar striempjes op je rug
Radio lekker aan zou ik zeggen. Muziek werkt enorm goed tijdens het schoonmakenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef glittertje39 het volgende:
The time has come dat ik ff mijn huisje moet schoonmaken....
Goeie smaakquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:50 schreef glittertje39 het volgende:
Er komen mooie nummers aan...tot laters...
Billy Preston ?quote:
Had ik een paar jaar terug met Belfast Child op oudejaarsdag.. helaas vond ik het daarna nog steeds nietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:50 schreef Cee het volgende:
Dit nummer kende ik helemaal niet, totdat ik het eerder dit jaar 's ochtends hoorde op radio 2 toen ik net wakker werd. Hij is een beetje vreemd maar wel lekker.En ik ben niet eens zo'n Stones fan.
Daar heb ik op gestemdquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En over een paar nummers Een Meisje van 16 van Boudewijn de Groot.
Nederlandse klassieker Paulquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:56 schreef Montov het volgende:
Zometeen wel "So lonely" gevolgd door "You'll never walk alone."
Een van de weinige versies waarbij het meisje niet expliciet dood gaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Walgelijk lied. Geef mij maar Een meisje van zestien
Rop wordt jammer genoeg niet echt gewaardeerd hierquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wat een prachtnummer blijft dat
Muzikaal gezien wel een beetje ééntonigquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
schandalig dat ie niet in de lijst staat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Beat mag wat steviger.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Moggel.quote:
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandelingquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef Cee het volgende:
Van You'll Never Walk Alone naar Lion in The Morning Sun en als je die twee bij elkaar voegt krijg je in principe het daaropvolgende nummer.Hoe verzinnen ze het.
Maar gelukkig heeft ze een klein groen zakje weed bij zich.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandeling
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. eerst Meisje van 16 die alleen achter blijft (of doodgaat zoals in de Franse en Engelse versies), die daarna So Lonely is. Gelukkig hoeft ze niet alleen te lopen, maar komt ze een leeuw tegen en dat wordt een wilde wandeling
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:02 schreef laxus13 het volgende:
Hey Diaan![]()
Nog steeds een beetje ziekjes?
Ik mis nog She Likes Weeds danquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft ze een klein groen zakje weed bij zich.
Toch wel jammer dat je dan net ziek moet worden als de top 2000 begintquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.
Ahh, da's altijd naar. Beterschap he!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja vannacht koorts gehad en flink liggen zweten. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter.
Als daar een zo'n witte blindenstrook naartoe zou lopen zou het zin hebbenquote:
Ik wilde nog een inb4 doenquote:
Moejje rapper zijn!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde nog een inb4 doen
Jij had toch altijd dansende borsten?quote:
ja echt balen. Ik heb ook helemaal geen tijd en zin om ziek te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je dan net ziek moet worden als de top 2000 begint
Maar beterschap nog
Dit is mijn kerstUIquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij had toch altijd dansende borsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |